من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

اسکله تفریحی میر مهنا کیش

onvan اسکله تفریحی میر مهنا کیش onvan

اسکله تفریحی میر مهنا Park Mir Mohanna kish  به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا واقع است. این اسکله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است.

در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپرداری زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد. لازم به ذکر است گردشگران و ساکنین می توانند بر روی اسکله و اطراف آن در زمانهای مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده اسکله ممنوع می باشد . 
پارک تفریحی ساحلی میر مهنا : 
پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمال و شمال غربی جزیره کیش از دیدنی های کیش است. اسکله تفریحی میرمهنا نیز در این پارک واقع است. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسک در نوار ساحلی امتداد دارد .


و تنها اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی سبب شده تا پارک به دو بخش مجزا فاز 1 از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز 2 بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک)تقسیم شود. فاز 1 پارک به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیر های پیاده رو, آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ پذیرای گردشگران است و از ویژگی های فاز یک پارک آن است که جنب مسجد خاتم الانبیاء، نمازخانه ساحلی، بازار عربها، کتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه قرار دارد

همچنین بیشتر اوقات در انتهای فاز 1 پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان از تماشای لاک پشت های آزاد لذت برد. گردشگران و ساکنین می توانند بر روی اسکله تفریحی میرمهنا و در پارک در زمانهای مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع می باشد . فاز 2 به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی کودکان نیز در فاز 2 ساخته خواهد شد. ویژگی فاز 2 پارک آن است که جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش قرار دارد.

هتل ستاره کیش هتل دو ستاره ولی زیبا

onvan هتل ستاره کیش هتل دو ستاره ولی زیبا onvan

هتل ستاره کیش هتل دو ستاره ولی زیبا

عکس های هتل ستاره کیش 1

نمایی از هتل ستاره جزیره

هتل ستاره یکی از هتل های کیش است که در زمینی به مساحت ۹۶۳۹ متر مربع واقع در میدان سیری و جنب هتل داریوش احداث گردیده است.

 

هتل ستاره کیش در فضایى زیبا و جذاب با ویلاهاى کنار هم بصورت یک طبقه با آلاچیق هاى متعدد و کافى شاپ سرباز در فضایى دوست داشتنى با نوشیدنى هاى سرد و گرم و موزیک ملایم و پذیرایى در رستوران ستاره کیش با غذاهاى متنوع ایرانى و فرنگى و غذاهاى شمالى با قیمت مناسب آماده ی ارائه ی خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل دارای ۱۵ اتاق و ۴۵ تخت می باشد.

عکس های هتل ستاره کیش 2

نمایی دیگر از هتل ستاره کیش

از امکانات هتل ستاره در کیش می توان به تهویه مطبوع ,سونا و جکوزی , مینی بار , استخر , سرویس بهداشتی فرنگی , پارکینگ , تاکسی سرویس , صندوق امانات , کافی نت و … اشاره کرد.

برای تور کیش نوروز 93 با ما تماس بگیرید.

88548853

عکس های هتل ستاره کیش 3

تصویری از میز بوفه در رستوران هتل ستاره

عکس های هتل ستاره کیش 4

تصاویری از اتاق های هتل ستاره دو ستاره

عکس های هتل ستاره کیش 5

هتل زیبا ستاره جزیره کیش

عکس های هتل ستاره کیش 6

آبنمای در فضای بیرونی هتل ستاره

تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا

onvan تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا onvan

تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا

تور کیش نوروز 93 هتل 3ستاره انا ورود 6فروردین 93

 

سرویس های ارائه شده در تور کیش :

بلیط رفت و برگشت با پرواز کیش ایر ،زاگزس . ماهان . تابان

3 شب و 4 روز

ترانسفر فرودگاهی

تخفیف خدمات گردشگری
صبحانه و ناهار
سرویس رایگان پلاژ
تخفیف جنگ شبانه کیش
تخفیف پارک دلفین
تخفیف کشتی آکواریوم
تخفیف سوارکاری
تخفیف شاتل و بناتا
تخفیف پاراسل
تخفیف غواصی

 

قیمت تور کیش نوروز 93 :

اتاق دو تخته هر نفر 1110000تومان

اتاق سه تخته هر نفر 920000تومان

اتاق چهارو پنج تخته هر نفر 870000تومان

قابل توجه دوستان عزیز که قصد سفر به کیش را دارند:

  • یک تور کیش یعنی خدمات بلیط کیش , هتل و خدمات حاشیه اینها یک کف و سقفی دارند نرخ تور کیش نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید
  • از مزیت های اجاره سوئت در کیش میتوان به مستقل بودن ، مجهز بودن و در اختیار بودن اشاره کرد

برای تور کیش نوروزی با همراه کانتر کیش جناب آقای صباحی 09196268489 تماس حاصل فرمایید

 

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

88548853 خط ویژه

بازار مروارید کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش

onvan بازار مروارید کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش onvan

بازار مروارید کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش

عکس های بازار مروارید کیش 1

نمایی زیبا از بازار مرواید جزیره کیش

بازار مروارید کیش در زمینی به مساحت ۸۸۰/۲۸ متر مربع در شهرک صدف جزیره کیش واقع شده است. ساخت این بازار در سال ۱۳۶۸ شروع و در سال ۱۳۷۳ اتمام یافت.

به دلیل اینکه در طراحی و ساخت بازار مروارید در کیش متخصصین و مشاورین و طراحان بسیار با تجربه و توانمند همکاری داشته اند ، ظاهر بازار بسیار زیبا با ورودی های متعدد که بازار را صاحب ویژگی خاصی کرده است.

عکس های بازار مروارید کیش 2

نمایی داخلی از بازار مروارید جزیره کیش

بازار مروارید جزیره کیش دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه که هر کدام با اسمهای ایرانی مشخص و نام گذاری گردیده است. بازار مروارید دارای ۲۰۸ غرفه فعال با متراژهای مختلف می باشد. با یک نگاه کلی می توان تنوع عرضه کالا را در این مرکز خرید به وضوح دید. پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت فروشی و .. این بازار را متنوع کرده است.

عکس های بازار مروارید کیش 3

تصویری از غرفه های بازار مروارید

عکس های بازار مروارید کیش 4

نمایی زیبا بیرونی بازار با شیر سنگی

پارک ساحلی جمیرا

onvan پارک ساحلی جمیرا onvan

پارک ساحلی جمیرا

 

پارک Jumeirah Beach با دریای نیلگون، امتداد یک کیلومتری ماسه‌ی طلایی و درختان نخل سایه‌دار مکان سبیار مناسبی است. شما می‌توانید با 20 درهم یک تخت آفتاب‌گیری و سایبان کرایه کنید.یکی از پارک های ساحلی دبی است.

اما غلب این اقلام زود تمام می‌شوند، پس بهتر است زودتر مراجعه کرده یا مال خودتان را همراه داشته باشید. در دو انت‌های ساحل کافی‌شاپ وجود دارد که اسنک و نوشیدنی ارائه می‌کند. یک فروشگاه نوشیدنی و یک دکه بستنی نیز در کنار آن قرار دارند. در طول ساحل دوش و سرویس بهداشتی نیز در دسترس است. نجات غریق از 8 صبح تا غروب که پس از آن شنا ممنوع است خدمت می‌کنند. دورتر از ساحل مناطق سرسبز بسیاری و باغ‌های خوش‌منظره و زمین بازی کودکان وجود دارد و جایگاه باربیکیو برای کاربرد عموم در دسترس است.

دوچرخه‌سواری (به جز برای کودکان کوچک) و Roller Blading در این جا ممنوع است. این پارک در تعطیلات آخر خفته و نیز عصر گاه به ویژه در تعطیلات عمومی و زمان مناسب برای گرد آمدن دوستان و خانواده برای یک باربکیو بسیار پرازدحام می‌شود.

ورودی برای هر نفر 5 دهرم و بیست درهم برای اتومبیل است. روزهای دوشنبه ویژه بانوان و کودکان است. روزها از ساعت 7 تا 30: 22 از یک‌شنبه تا چهارشنبه و تا 23 در روزهای پنج‌شنبه تا شنبه و تعطیلات باز است.