من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

رستوران معروف پارک سمدان استانبول


رستوران پارک سمدان استانبول
park samdan restaurant istanbul

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول ، رستوران های استانبول است . سرو انواع غذاهای بین المللی در کنار غذاهای ترکی هم گردشگران و هم ساکنین استانبول را به این رستورانها می کشاند . می توانید با صرف شام در یکی از این رستورانها و تجربه طعم غذا و آرامش محیط ، تور استانبول را به خاطره ای فراموش ناشدنی مبدل کنید . یکی از بهترین رستورانهای استانبول ، رستوران پارک سمدان می باشد که صرف یک شام خوشمزه در آن خالی از لطف نیست .
http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

restaurant-clip-art-0060-0808-2613-5206_old_woman از معروف ترین رستوران های استانبول میتوان به رستوران Park Şamdan استانبول اشاره کرد که در محله باکلاس نیشان تاشی در منطقه شیشلی و بعبارتی در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است . این رستوران در سال ۱۹۸۱ افتتاح شده و سالهاست در جلب رضایت مشتریان موفق بوده است . این رستوران غداهای ترکی و بین المللی مانند غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را که از نظر مواد مصرفی بهم نزدیک هستند ، با کیفیت عالی ارائه می دهد .  این رستوران شیک استانبول در بین مردم شهر بسیار محبوب است و محل مناسبی برای برگزاری مراسم از جمله تولد و قرارهای کاری به حساب می رود . فرش قرمز ، شمع های در وردی ، صندلی های چرم قسمت بار ، رو میزی های سفید و منظره زیبای باغ ، ترکیب زیبایی را ایجاد کرده و این رستوران را به مکان مناسب و محبوبی برای ناهار یا شام تبدیل نموده است. در ساعات میانی ظهر معمولا فضای رستوران کمی شلوغ می شود .

http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

restaurant-clip-art-5892-caucasian-man-sitting-at این رستوران استانبول توسط معماران ایتالیایی طراحی شده است و مردم نام سرآشپز آن یعنی حسین آتاکورسوی را از حفظ هستند و توصیه او برای صرف گوشت بره با سبزیجات تازه و ریحان و سس خانگی خوش طعم را جدی می گیرند .  منو رستوران بسیار متنوع است و از خرچنگ تا فیله گوشت گاو و ماهی قزل آلا کارپاچیو در این مکان سرو می شود . تراس رستوران با منظره زیبا و دلنشین خود بیش از سایر جاهای رستوران طرفدار دارد . تور استانبول و صرف غذا در رستوران پارک سمدان استانبول بسیار به یاد ماندنی خواهد بود .

http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

http://www.turkeyhotel.ir/

رستوران پارک سمدان استانبول

clipartpencilsurvey-qprغذاهای معروف رستوران پارک سمدان استانبول :

سوپ گوشت بره (Paça Çorbası )
دنده گوشت گاو (Risottolu Dana Kaburga  )
پودینگ شیر بادام(Keşkül )
نان با شربت و سرشیر(Kaymaklı ekmek kadayıfı)

http://www.turkeyhotel.ir/

آکواریوم آنتالیا


آکواریوم آنتالیا
antalya aquarium

وقتی تور آنتالیا را انتخاب می کنید فقط به یک سفر تفریحی فکر می کنید و دنبال تفریحات آنتالیا هستید تا در ایام اقامت خود در این استان ترکیه ، ساعات خوش و خاطره انگیزی را در کنار دوستان و خانواده ، سپری نمایید . شهر ساحلی آنتالیا برای همه سلایق و رده های سنی متفاوت سرگرمی دارد . برخی از جاهای تفریحی آنتالیا مناسب همه سنها ست مثل شو دلفین ها و آکواریم آنتالیا . پیشنهاد میکنیم اگر به این شهر سفر کردید حتما در مرکز شهر آنتالیا یعنی کنیالتی به بازدید این آکواریم بروید .
http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

aquarium_clipart4  آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است که در زمینی به مساحت ۳ هکتار ساخته و در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است . به گفته سازندگان ، هدف اصلی طراح ایجاد نوعی هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و خود دریا بوده است . ورودی آکواریوم در طبقه همکف واقع شده و در ابتدا بوفه و آفیس های اداری وجود دارند در ادامه بازدیدکننده به بخش های مختلف و در نهایت یک تونل ۱۳۱ متری با عمق ۳ متر خواهد رسید که هرکدام با طراحی خاص خود به چشم بیننده می آیند .

http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

aquarium_clipart2  آکواریوم آنتالیا در مرکز شهر و بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته و فاصله اش از فرودگاه آنتالیا ، ۱۵ کیلومتر می باشد . ” بندتی ” مجسمه ساز ایتالیایی مخزن اصلی آکواریم  را که شامل  یک هواپیما در اندازه واقعی ، کشتی و لاشه های زیردریایی ست ، طراحی کرده است . برخی از طرح های دیگر  آکواریوم عبارتند از یک ماشین غرق شده و  برخی از مقبره های سبک مصری . در بالای آکواریوم هوای آزاد در جریان است و این فرصت را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند تا  لباس غواصی بپوشند و در این آکواریم شنا کنند و به ماهیها غذا بدهند و با کوسه های کوچک ، در اشعه بی ضرر مانتا ، شنا کنند . در تمام این مدت یک لیدر و محافظ مسلط در کنار شماست ، بنابراین لازم نیست که نگران باشید ، فقط آرام باشید و از این تجربه لذت ببرید .

http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

aquarium_clipart6  در این آکواریوم به کودکان توجه زیادی شده و برای آنها زمینهای بازی متنوعی در نظر گرفته شده است . بچه ها می توانند از سواریهای تفریحی ، کنسول های بازی و حتی سینمای کوچک آکواریوم برای سرگرمی بهره مند شوند . در این آکواریوم در آنتالیا برای بچه هایی که فرصتی برای تجربه روزهای برفی نداشته اند ، شرایط برف بازی فراهم شده . بچه ها  از دیدن این برفها ذوق زده و سرگرم می شوند . سالن برف این اکواریوم در آنتالیا ۱۵۰۰ مترمربع می باشد و بزرگترین سالن برفی دنیاست . سه کلبه اسکیمو ، خانه بابانوئل و یک کافه  در این سالن هست که می توانید یک چای گرم در آنجا بنوشید و در دمای ثابت -۵ خودتان را گرم کنید . یک فروشگاه بزرگ با اسباب بازی برای تمام گروه های سنی کودکان نیز وجود دارد .

http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

 

address-book6-turkeythmb  اطلاعات آکواریوم آنتالیا :

 

  • آدرس آکواریوم  آنتالیا : Dumlu Pınar Bulvarı Arapsuyu Mahallesi No :502 Konyaaltı,۰۷۲۰۰ Antalya,Turkey
  • وبسایت آکواریوم  آنتالیا : www.antalyaaquarium.com
  • ساعات بازدید آکواریوم  آنتالیا : از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
http://www.turkeyhotel.ir

آکواریوم آنتالیا

تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین ۹۴

تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین ۹۴

هتل پرنسس اولد سیتی ۴* هتل پوتوبلو ۵*

1330433-happy-salesman-with-cash-2-qprنرخ تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین  :
star1 نرخ اتاق دوتخته برای هر نفر ۲٫۰۹۰٫۰۰۰ تومانstar1 نرخ کودک ۶ تا ۱۲ سال با تخت ۱٫۴۹۰٫۰۰۰ تومانstar1 بهای کودک ۲ تا ۶ سال بدون تخت ۱٫۴۹۰٫۰۰۰ تومان

 

TurkeyHotel برنامه ریزی عالی واسه تور نوروزی آنتالیا !! آنتالیا شهری ساحلی و بسیار زیباست که رشته کوههای توروس در این شهر به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخره های سنگی و خلیج های کوچک بکر را ایجاد نموده است . استان آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر آغاز شده و بطول ۶۰ کیلومتر توام با ساحل زیبای خود به شهر آلانیا در شرق آنتالیا ختم می شود . ۳۰۰ روز آفتابی در سال مهم ترین ویژگی آنتالیاست و این آب و هوا اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می کشاند . تفریحات آنتالیا یعنی ورزشهای متنوع آبی مثل موج سواری ، اسکی روی آب ، قایقرانی و تورهای جذاب مثل رافتینگ و تور کشتی و … به این شهر لقب “بهشت تفریحات ” داده است .

clipartpencilsurvey-qprخدمات تور ترکیبی استانبول انتالیا فروردین با پرواز صبح به شب:

star1بلیط رفت و برگشت با پرواز اطلس جت star1 ۶ شب اقامت در هتل با صبحانه star1ترانسفر فرودگاهی star1راهنمای فارسی زبان star1بیمه مسافرتی سامان star1صبحانه، ناهار ، شام

 

 

هتل پرنسس الد سیتی در منطقه اکسارای شهر استانبول واقع شده است. که یک انتخاب محبوب برای مسافران است. از این هتل مسافران می توانند به تمام آنچه این شهر پر هیاهو برای ارائه و نمایش دارد دسترسی آسان داشته باشند هم چنین مسجد محمد و مسجد فاتح در نزدیکی هتل هستند. این هتل به میهمانان خود خدمات رفاهی و سرویس های بی نظیری ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که میهمانان یک اقامت آرام و راحت دارند. برخی از خدمات این هتل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی، اتاق خانوادگی و سرویس اتاق ها است. دسترسی به اینترنت بی سیم، تلویزیون پلاسمای ال سی دی ماهواره، وان حمام تنها برخی از امکانات این هتل است. این هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی است از جمله ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا ،وان آب گرم و ….. اگر به دنبال یک محل اقامت آرام و راحت در استانبول هستید، هتل پرنسس را انتخاب کنید.

هتل پورتوبلو آنتالیا که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا ست از ۲۸ آوریل سال ۲۰۰۲ در کنار ساحل مدیترانه ای و آبی رنگ خود، با امکانات مدرن و فوق العاده مجهز جهت پذیرایی، رستوران و غذاهای لذیذ، و همچنین پرسنل مجرب، پذیرای مهمانان و مسافرین افتتاح شده است. تیم حرفه ای سرگرمی در هتل که اعضاء آن شخصیتهای کارتونی آلمانی، انگلیسی و روس هستند، برنامه های ویژه ای را برای مهمانان در تمامی گروههای سنی تدارک دیده اند، که شما میتوانید گاهی در این برنامه ها و مسابقات شرکت کرده و یا فقط نظاره گر این سرگرمی ها باشید. تور ترکیه در این هتل واقعا بی نظیر خواهد بود .

know_clipart5 نکات مهم برای سفر به ترکیه :

tick3 داشتن گذرنامه با هفت ماه اعتبار الزامی است

tick3 طوری برنامه ریزی کنید که سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید

tick3 ماهان ایر به استانبول در ایام هفته پرواز دارد .

star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2 star2star2

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای ترکیه

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس گیرید

۰۹۱۹۶۲۶۸۴۸۹

کانتر مربوطه:آقای صباحی ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳

حمل و نقل عمومی در استانبول


حمل و نقل عمومی در استانبول

اگر تور استانبول را انتخاب کرده اید کسب اطلاعات در مورد این شهر به آرامش و آسایش خیال شما کمک بسیاری خواهد کرد . شهر استانبول ۱۴ میلیون نفر ، پرجمعیت ترین شهر ترکیه و یکی از کلان شهرهای جهان است . از لحاظ جغرافیایی این شهر در راستای شرقی-غربی در دوسوی تنگه بسفر امتداد یافته است . سیستم حمل و نقل عمومی استانبول متنوع است و با این وجود تعداد اندک خودروها در مقایسه با جمعیت این شهر قابل توجه می باشد . تعداد خودروهای شخصی در استانبول برابر با یک میلیون بوده و این در حالیست که به عنوان مثال در شهر تهران که دارای جمعیت و وسعت کمتری در مقایسه با استانبول می باشد بالغ بر بیش از سه میلیون خودرو تردد می نمایند . در نتیجه این مسائل به اولین موردی که برخورد میکنیم این است که حداقل شهر استانبول مشکلات آلودگی هوای کمتری دارد .

http://www.turkeyhotel.ir/

turism_clipart-turkeythmb یکی از مواردی که برای سفر به استانبول باید به آن توجه داشت ، شرایط حمل و نقل عمومی در استانبول است . حمل و نقل عمومی در این شهر با کمک تاکسی اختصاصی ، ون ، مینی بوس ، اتوبوس ، تراموا ، قطار سبک شهری ، قطار کابلی و انواع قایق و کشتی های مسافربری انجام می شود .

۱ – تاکسی

تاکسی های استانبول همگی زرد رنگ بوده و محاسبه نرخ کرایه با استفاده از تاکسی متر انجام می گیرد . با این وجود کرایه تاکسی استانبول نسبتا گران است . این تاکسیها فقط به صورت اختصاصی اقدام به سوار نمودن مسافر می نمایند . هزینه تاکسی در مسیر فرودگاه آتاتورک تا مرکز شهر – در حدود ۱۵ کیلومتر – ( تاکسیم یا آکسارای) حدود ۵۰ لیره است .

http://www.turkeyhotel.ir/

۲ – اتوبوس

اتوبوس های استانبول سرویس نسبتا منظمی را در سطح این شهر به مسافران عرضه می نمایند . برخی از اتوبوسهای این شهر متعلق به بخش دولتی و برخی دیگر متعلق به بخش خصوصی می باشند اما کرایه همه اتوبوسها یکسان و برابر با ۲ لیره است . مسافران جهت پرداخت کرایه یا از بلیطهای الکترونیکی استفاده می نمایند و یا کرایه را به راننده و یا کمک وی به صورت نقدی پرداخت می کنند. در صورت پرداخت کرایه به صورت نقدی به راننده مسافران یک کارت الکترونیکی توسط راننده در اختیار مسافر قرار می گیرد تا آن را در محل مربوطه قرار داده و هزینه بلیط کسر گردد .

۳ – مینی بوس

مینی بوس های استانبول دارای ظرفیتی در حدود ۱۵ نفر میباشند و در مسیرهای مشخصی حرکت می نمایند. این خودروها نیز مانند ونها در طی مسیر دارای ایستگاه مشخصی نمی باشند و بنا به درخواست مسافران جهت سوار و یا پیاده شدن توقف می نمایند. کرایه مینی بوسها نیز همانند کرایه‌ ون است .

http://www.turkeyhotel.ir/

۴ – دولموش

تاکسی های ون استانبول نیز زرد رنگ بوده و ظرفیت ۱۰ سرنشین را دارا بوده و به صورت اشتراکی مورد استفاده مسافران قرار می گیرند. این تاکسیها در خطوط مشخصی حرکت می نمایند و کرایه آنها ثابت بوده و برای هر نفر در ۳ لیر می باشد. این خودروها در طی مسیر خود دارای ایستگاه نمی باشند و بنابه در خواست مسافر توقف می نمایند.

http://www.turkeyhotel.ir/

۵ – تراموا

تراموای استانبول در دو مسیر فعالیت دارد. مسیر باغچیلار – کاباتاش و تاکسیم به خیابان استقلال . البته تراموای تاکسیم به خیابان استقلال جنبه تفریحی و توریستی دارد. برای سوار شدن به تراموای استانبول باید استانبول کارت داشت و یا اینکه ژتون خرید . هزینه بیلط تراموای استانبول ۲ لیر است .

http://www.turkeyhotel.ir/

http://www.turkeyhotel.ir/

۶ – مترو

یکی از بهترین وسایل حمل و نقل در استانبول ، متروی استانبولمی باشد که در پنج مسیر فعالیت دارد :

کاباتاش به تاکسیم
تاکسیم به شیشلی و لونت
اکسارای به توپکاپی
کادیکوی به کارتال – در قسمت آسیاید استانبول
سیرکجی به هالکالی

هزینه بلیط مترو استانبول استانبول ۲ لیر است.
http://www.turkeyhotel.ir/

 

نقشه مترو استانبول شما را در انتخاب مسیر کمک خواهد کرد .

شهر دیدنی ترابزون ترکیه


ترابزون ترکیه

trabzon turkey

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که مایلیید تور ترکیه را تجربه کنید ، پیشنهاد میکنم در این سفر شهر ترازبون ترکیه را حتما ببینید . طبیعت شهر ترابزون این شهر را در شمار زیباترین شهر های ترکیه قرار داده است . آثار تاریخی متعدد ، کوههای سرسبز و ساحل دریای سیاه از جاذبه های این شهر است و گردشگران بواسطه آنها به این شهر وارد می شوند و این شهر را از دیدنی های ترکیه بحساب می آورند .  ترابزون در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است و از لحاظ تجارت بسیار مهم بوده است . در دوره امپراطوری عثمانی این شهر به عنوان یک بندر بسیار مهم شناخته شد و نقش بسیار مهم در امور بازرگانی و تجاری در آن دوره داشته است .
ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

gps_clipart-turkeythmb  شهر زیبای ترابزون در شمال شرقی ترکیه و در کناره دریای سیاه واقع شده است و این شهر مرکز استان ترابزون است . ترابزون بر سر راه تجاری _ تاریخی به نام جاده ابریشم بین استانبول و ایران قرار دارد و سال‌ها مرکز تجاری بین‌المللی مهم این منطقه بوده‌است . برای توریست هایی که از ایران به ترکیه سفر میکنند سفر به شهرهای ساحلی مدیترانه مانند آنتالیا و آلانیا و همچنین استانبول و آنکارا شناخته شده تر و راحت تر میباشد اما یکی دیگر از شهر های بسیار دیدنی ترکیه شهر ترابزون است .

ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

lake  از مکانهای دیدنی ترکیه در ترابزون ترکیه میتوان به قلعه ترابزون ، بازار ترابزون ، موزه ایا صوفیا ، دریاچه اوزون گل ، خانه آتاتورک ، پارک بوزتپه و موزه ترابزون اشاره کرد . البته شهر ترابزون بیشتر به‌دلیل تیم فوتبال باشگاه ورزشی ترابزون سپور در ترکیه و دنیا معروف است . اگر علاقمند به بازدید از شهر ترابزون هستید می توانید تور استانبول را انتخاب کنید  و سپس به ترابزون سفر کنید و  چند روز را هم در شهر ترابزون در کناره دریای سیاه بگذرانید .

دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل

ترابزون ترکیه

ترابزون ترکیه

trabzon_turkey7turkey-qpr

ترابزون ترکیه

turism_clipart-turkeythmb گویش محلی ، غذاهای  مخصوص و رقص محلی شهر ترابزون بسیار مشهور میباشد . مردمان این منطقه سیار مهمان نواز هستند و شما می توانید رستوران های محلی بسیاری را با غذاهای بسیار خوشمزه و نرخ مناسب در این شهر امتحان کنید . معروف ترین خیابان این شهر خیابان اوزون می باشد که طولانی ترین و شلوغ ترین خیابان شهر ترابزون می باشد . باید این نکته را هم گوشزد کنیم که اکثر افرادی که سفر زمینی به ترکیه دارند ، از این شهر نیز عبور می کنند .

دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل