من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

اوت لیت آرمونی پارک استانبول
ArmoniPark Outlet Center

تور استانبول و تور آنتالیا برای ایرانیان عزیز بیش از سایر تورهای ترکیه ، جذاب است . خرید و تفریح جز جدانشدنی این تورهاست . فرصت خریدهای مناسب پای گردشگران زیادی را به مراکز خرید استانبول باز کرده است . اگر خرید عمده داشته باشید و یا بصورت جینی خرید کنید که تفاوت قیمت زیادی را احساس خواهید کرد اما در خرید تکی اجناس نیز از دو چیز مطمئن باشید : ۱- قیمت مناسب ۲ – اصل بودن برندی که انتخاب کرده اید البته اگر از مراکز خرید معتبر و یا اوت لیت های استانبول خرید کرده اید . یکی از بهترین اوت لیت ها در استانبول ، آرمونی پارک است .  
http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

shopping_clipart2-turkeythmb-qpr (1)مرکز اوت لیت آرمونی پارک در صفاکوی منطقه کوچوک چکمه در بخش اروپایی شهر استانبول قرار دارد . برای دسترسی به اوت لیت آرمونی پارک استانبول میتوانید با تراموا به ایستگاه زیتون برنو بروید ، از پل هوایی عبور کنید و سوار اتوبوس های صفاکوی شوید و در ایستگاه صفاکوی پیاده شوید .  وقتی به این مرکز خرید بروید متوجه می شوی که در بین مردم استانبول بخاطر قیمت های مناسب و برندهای ترک مشهور محبوبیت خاصی دارد  .

http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

shopping_centers_in_ankaraclip_art  ArmoniPark Outlet از ارزان ترین مراکز خرید استانبول  بشمار می آید . این مرکز که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است دارای  ۹۵ فروشگاه ، ۲۱ رستوران ، ۷ سینما ، مرکز بازی برای کودکان ،سرسره یخ و سالن نمایشگاه می باشد و در فضایی به مساحت ۷۱۰۰۰ مترمربع احداث شده است . در مرکز خرید آرمونی پارک استانبول فروشگاههای برندهای معروف مثل Pierre Cardin, Atasay, Inci, Derimod, Fabrika, Nike, Vestel, Teknosa, Carrefour, Flo, Tefal و Karaca  بچشم می خورد .

http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

آدرس مرکز اوت لیت آرمونی پارک : Tevfik Bey Mah. Halkali Cad. No: 132 Sefaköy-Küçükçekmece
وبسایت اوت لیت آرمونی پارک استانبول : www.armonipark.com
ساعات کار مرکز اوت لیت آرمونی پارک : هر روز ۱۰:۰۰ – ۲۲:۰۰

http://www.turkeyhotel.ir

اوت لیت آرمونی پارک استانبول

اجاره آپارتمان‌ در ترکیه

اجاره آپارتمان‌ در ترکیه

 

یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایرانیان و دنیا در سالهای اخیر ، کشور ترکیه است . با رشد صنعت گردشگری در ترکیه ، تغییر و تحولاتی نیز در نوع و چگونگی خدمات ارائه شده به توریست ها ایجاد شده است . یکی از مهم ترین تحولات در زمینه اقامت گردشگران در ترکیه است بطوری که امروزه برخی هتل های ترکیه در اروپا حرف اول را میزنند . افرادی که تور استانبول یا تور آنتالیا و یا سایر تورهای ترکیه را انتخاب می کنند برای اقامت گزینه های مختلفی پیش رو دارند که جدیدترین آنها ، اجاره آپارتمان در ترکیه است .
http://www.turkeyhotel.ir/

ترکیه

apartment_clipart2اگر به ترکیه سفر کنید می بینید که در بعضی از شهر‌های ساحلی جنوب ترکیه از جمله آنتالیا ، آلانیا و همچنین در استانبول امکان اجاره ویلا و آپارتمان و سوییت برای مدت اقامت وجود دارد . این آپارتمان‌ها و ویلا‌ها به صورت کاملاً مبله اجاره داده می‌شوند و از لحاظ قیمت نسبت به اقامت در هتل بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند ، البته قطعاً امکاناتی که در هتل برای شما فراهم است در آپارتمان و ویلا مقدور نیست . اما بعضی از آپارتمان‌ها که نوساز هستند ، امکاناتی نظیر استخر و سونا را دارند . بنابراین اجاره ویلا و آپارتمان علی‌الخصوص برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار اقتصادی‌تر است . البته اکثر افرادی که به آنتالیا سفر می کنند با توجه به خدمات و امکانات هتل های آنتالیا ، هتل را به آپارتمان ترجیح می دهند .

http://www.turkeyhotel.ir/

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

http://www.turkeyhotel.ir/

اجاره آپارتمان در ترکیه

apartment_clipart5بهتر است بدانید که چند وقتی ست بدلیل مهاجرت مردم سوریه شاهد افزایش اجاره بهای آپارتمان در ترکیه هستیم اما باز هم نرخ اجاره آپارتمان‌ در ترکیه برای چند روز اقامت گردشگران بسیار مناسب است .  در واقع می‌توان گفت برای توریست‌های اروپایی سال‌هاست که اجاره آپارتمان در ترکیه برای گذراندن تعطیلات یکی از گزینه‌های اصلی به شمار می‌رود ، چون هم از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و هم فضای بزرگتری نسبت به اتاق هتل دارد . برای توریست‌های ایرانی نیز مدت کمی است که اجاره آپارتمان به خصوص در استانبول و آنکارا به عنوان یک گزینه سفر به حساب می آید .

http://www.turkeyhotel.ir/

استانبول ترکیه

چگونگی اجاره آپارتمان های ترکیه در ایران

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008با توجه به علاقه ایرانیان به بازار املاک در ترکیه ، در برخی از سایت‌های آنلاین ، می‌توان عکس آپارتمان مورد نظر خود در هر یک از شهرهای ترکیه را دید و از امکانات و موقعیت جغرافیای آن با خبر شد و در صورت پسند در دفتر تهران قرارداد بست و نیمی از هزینه اجاره را برای رزرو آپارتمان در ترکیه پرداخت کرد .  آژانس سعادت سیر نیز یکی از دفاتری ست که توسط کارشناسان مجرب امکان اجاره آپارتمان در ترکیه را برای ایرانیان عزیز فراهم آورده است .

http://www.turkeyhotel.ir/

نرخ اجاره آپارتمان در ترکیه

 

هزینه اجاره آپارتمان در ترکیه چقدر است ؟

apartaman

پرواز فری برد آنتالیا


بلیط آنتالیا با پرواز فری برد

وسیله حمل و نقل و محل اقامت از مهم ترین ارکان هر سفری بشمار می آیند خصوصا در سفرهای خانوادگی که آسایش خانواده یکی از دغدغه های گردشگران است . اگر در صدد ترتیب دادن تور آنتالیا و یا هر تور دیگری می باشید ، توصیه می کنیم که حتما قبل از سفر از کیفیت وسیله حمل و نقل و هتلی که محل اقامتتان خواهد بود ، اطمینان حاصل نمایید .
http://www.turkeyhotel.ir/

بلیط آنتالیا با پرواز فری برد

airplane_clipartتور آنتالیا یکی از مهم ترین تورهایی ست که ایرانیان برای سفر انتخاب می کنند و اکثرا بر روی پرواز مستقیم آنتالیا و کیفیت پرواز تاکید بسیاری دارند . یکی از پروازهایی که ویژه گردشگران آنتالیا می باشد و بصورت هفتگی برقرار برگزار می شود ، پرواز فری برد آنتالیاست . قیمت پرواز فری برد آنتالیا ، زمان پرواز فری برد آنتالیا و کیفیت پروازهای این ایرلاین ترک ، رضایت گردشگران را به همراه داشته است .

http://www.turkeyhotel.ir/

پرواز فری برد آنتالیا

apartment_clipart2با انتخاب تور آنتالیا و رزرو بلیط آنتالیا با پرواز فری برد در روز جمعـــــــــــه ۱۶مرداد ۹۴ ( ۷جولای) ،  می توانید در هریک از هتل های ذیل اقامت داشته باشید . این هتل های آنتالیا میتوانند در طول هفته اقامتی جذاب برایتان بهمراه داشته باشند .

http://www.turkeyhotel.ir/

هتل دیاموند هیل

Astor beach 3* ALL
Atlas hotel 4* ALL
Mc mahber beach 4* ALL
Hedef resort 5* ALL
Happy elegante ALL
Sunset beach 5* ALL
Drita hotel 5* ALL
Diamond hill 5* UALL
Zen the inn 5* ALL

بلیط آنتالیا با پرواز فری برد را از همکاران ما در آژانس سعادت سیر بخواهید . تجربه کارشناسان ما سفری بینظیر را برایتان رقم خواهد زد .
http://www.turkeyhotel.ir

پرواز فری برد آنتالیا و آلانیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

Side Prenses Resort Hotel & Spa

 

سپری کردن تعطیلات در یک مکان خوش آب و هوا و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است . اگر به دنبال توری با ویژگی های فوق هستید ، پیشنهاد ما به شما تور ترکیه است . شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق آنتالیا و بهترین هتل های آنتالیا به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های ۵ ستاره آنتالیا با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند . این یکی از تفریحات آنتالیا ست که فضایی رویایی و زیبا دارد . هتل های سیده آنتالیا هرکدام یک مرکز تفریحی در آنتالیا محسوب می شوند . هتل سیده پرنسس آنتالیا یکی از این هتل های ساحلی زیبا در آنتالیا ست .
هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

 

hotel-clipart-aierz74kt-qpr

هتل سیده پرنسس آنتالیا  تفرجگاهی مجلل و مدرن در منطقه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان انبوه ، فضای سبز و دریای بیکران اطراف آن واقع شده اند . پلاژ مجهز و ساحل ماسه ای اختصاصی آن نیز فقط ۵۰۰ متر تا ساختمان هتل ۵ ستاره سیده پرنسس فاصله داشته و شامل بخشهای متعددی بوده که در هر قسمت  امکانات خاصی تدارک دیده شده است . امکاناتی که دارای کیفیت ممتازی نسبت سایر هتل های ۵ ستاره سیده بوده و بسیار متنوع و مفرح است . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد هتل Side Prenses آنتالیا مجهز باعث شده تا محیط هتل همیشه آراسته و نظیف بوده تا مهمانان احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و پارک آبی در کنار خدماتی با کیفیت دلیلی بر برتری این هتل ۵ ستاره می باشد . با توجه به آنچه گفته شد ، تمام انتظارات میهمانان در هتل تامین شده و دیگر نیازی به ترک آن ندارند . هتل سیده پرنسس تا مراکز خرید سیده تنها ۱٫۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۰ کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا ۶۵ کیلومتر فاصله دارد  .

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

0511-1002-2800-3648_draped_canopy_bed_in_a_room_wi
اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اتاق معمولی ، خانوادگی و استاندارد مدرن و مجلل زیبا است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی نیاز های گردشگران با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مدرن به کار رفته است محیط آن را دلباز تر و دلنشین تر کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن میهمانان هتل  دور می کند . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکنی مجهز به میز و صندلی بوده که برخی از اتاق ها رو با مناظر سواحل دریای مدیترانه چشم می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنل مجرب و ورزیده به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . . ، گوشه ای از ویژگی های ممتاز اتاق های هتل ۵ ستاره سیده پرنسس آنتالیا است  .

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

swimming_pool-turkeythmb-qpr

امکانات هتل سیده پرنسس آنتالیا بسیار مدرن و جذاب بوده و رضایت میهمانان را به خود جلب کرده است . از جمله امکانات ورزشی و تفریحی متنوع و خدمات رفاهی گسترده و منحصر به فرد هتل سیده پرنسس می توان به : استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد . عکسهای هتل سیده پرنسس آنتالیا برخی از این امکانات را به نمایش می گذارد .

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

address_book2-turkeythmb-qpr

آدرس ، تلفن و اطلاعات هتل سیده پرنسس آنتالیا


  • آدرس هتل سیده پرنسس آنتالیا : Celal Bayar Bulvari Manavgat A, Side/AL, Turkey
  • تلفن هتل سیده پرنسس آنتالیا : ۰۲۰۹۰۲۴۲۷۵۳۵۱۴۲
  • وبسایت هتل سیده پرنسس آنتالیا : www.sideprenses.com.tr
هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا