من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول
Osmanbey Fatih Hotel

اگر هدفتان از انتخاب تور استانبول ، انجام امور اداری و یا تجاری باشد ، مسلما چون ساعت بسیاری را خارج از هتل هستید ، رزرو هتل ۵ و یا ۳ ستاره برایتان فرقی نخواهد داشت . البته رزرو هتل در منطقه ای که دسترسی را برایتان آسانتر می کند ، بصرفه تر است . برای مثال اگر سفر شما تجاری ست ، انتخاب هتل در مجاورت مراکز خرید استانبول می تواند رفاه بیشتری را برای شما بهمراه داشته باشد . یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول که در منطقه ای مناسبی برای این امور ، واقع شده است ، هتل عثمان بیگ فاتح می باشد .

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

 

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

 

هتل ۳ ستاره ی عثمان بیگ فاتح در محله ی شیشلی استانبول واقع شده و در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده است . ایستگاه مترو تنها ۲۰۰ متر از این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، فاصله دارد .  فرودگاه آتاتورک در ۲۲ کیلومتری هتل واقع شده است و بدین ترتیب دسترسی آسانی به فرودگاه استانبول خواهید داشت . با اقامت در هتل عثمان بیگ ، با توجه به موقعیت هتل به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر دسترسی آسان خواهید داشت .

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

 

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

اتاقهای هتل عثمان بیگ فاتح استانبول بسیار شیک و مدرن دیزاین شده اند و استراحت در آنها برایتان دلچسب خواهد بود . تمام ۴۸۷ اتاق هتل دارای امکانات کامل رفاهی همچون تهویه مطبوع ، تخت های عریض ۲ متری ، اتاق هایی با ممنوعیت کشیدن سیگار و بخاری ، اینترنت بیسیم رایگان ، مینی بار ، گاو صندوق و … می باشد .

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

هتل ۳ ستاره عثمان بیگ فاتح استانبول

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

هتل سه ستاره عثمان بیگ فاتح استانبول

خدمات و امکانات هتل عثمان بیگ فاتح استانبول شامل  روزنامه ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صرافی و کافی شاپ  رستوران ، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ،ترانسفر فرودگاهی ، نگهداری از کودک ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، پذیرش شبانه روزی ، پارکینگ اتومبیل و … می باشد .

رستوران هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

رستوران هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

 

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

اطلاعات هتل عثمان بیگ فاتح استانبول :

آدرس هتل عثمان بیگ فاتح : Hacı Mansur Sok. No:87, Şişli /İstanbul, Turkey
تلفن هتل عثمان بیگ فاتح : ۹۰۲۱۲۲۳۴۸۷۰۰
وبسایت هتل عثمان بیگ فاتح : www.hotelfatih.com

برای رزرو تور استانبول هتل عثمان بیگ فاتح با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس حاصل فرمایید .

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

هتل آلکوکلار کبان استانبول

هتل آلکوکلار کبان استانبول
Alkoclar Keban Hotel

یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول که می تواند در تور استانبول ، میزبان خوبی برای شما باشد ، هتل آلکوکلار کبان است . این هتل در میدان تقسیم واقع شده و با اقامت در آن به تمام نقاط استانبول براحتی دسترسی خواهید داشت . به علت هزینه بالای حمل و نقل ، نزدیکی هتل به ایستگاه مترو یکی از ویژگی های مورد توجه هتل های استانبول است و هتل آلکوکلار کبان دارای این ویژگی ست .

alkoclar_keban_hotel_19-turkey-qpr

 

alkoclar_keban_hotel_5-turkey-qpr

apartment_clipart2هتل آلکوکلار کبان استانبول در قلب شهر استانبول و در ۵۰ متری میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است . این هتل تنها ۲ دقیقه با ایستگاه مترو ، اتوبوس و تاکسی فاصله دارد .در ضمن مرکز نمایشگاه لطفی کردار ۱۰ دقیقه با اینجا فاصله دارد . هتل ۴ ستاره کبان هتلی شناخته شده است که برای سفرهای شغلی و کاری مناسب میباشد . این هتل در نزدیکی رستوران ها  و مراکز خرید استانبول قرار گرفته است . با اقامت در هتل آلکوکلار کبان استانبول دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری نظیر گالری هنری تقسیم-akbank  culture  -مراکز هنری و میدان تقسیم دارید .

alkoclar_keban_hotel_15-turkey-qpr

alkoclar_keban_hotel_13-turkey-qpr

housekeeper-clipart-clipart-of-a-female-housekeepeاتاق های هتل Alkoclar Keban همگی سیستم تهویه هوا دارند و می توانید از مناظر پانورامای شهر یا پل بوغاز لذت ببرید . این اتاق ها به سبک مدرن آرت دکو تزئین و مبله شده اند . حمام خصوصی ، تلویزیون ال سی دی، یخچال و قهوه ساز از دیگر امکانات هر اتاق می باشد .

alkoclar_keban_hotel_16-turkey-qpr

 

alkoclar_keban_hotel_12-turkey-qpr

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprامکانات هتل آلکوکلار کبان استانبول شامل  رستوران ، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، مرکز تجاری ، اتاق های خانوادگی ، سالن همایش و کنفرانس ، گاو صندوق در اتاق ، محل کشیدن سیگار ، سونا ، ماساژ ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها ، پارکینگ اتومبیل می باشد و هر روز صبح با چای ، قهوه و شیرینی های صبحانه ی لذیذ از شما پذیرایی خواهد شد . یک منوی سفارشی از غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای نیز میزبان سایر وعده های غذایی شما خواهد بود . عکس های هتل آلکوکلار کبان استانبول برخی از این امکانات را به نمایش می گذارد .

alkoclar_keban_hotel_10-turkey-qpr

alkoclar_keban_hotel_17-turkey-qpr

alkoclar_keban_hotel_22-turkey-qpr

know_clipart5اطلاعات هتل آلکوکلار کبان استانبول :

آدرس هتل آلکوکلار کبان : Taksim Kuyu Sk No:51, Turkey
تلفن هتل آلکوکلار کبان : ۶۰۲۱۲۲۴۳۳۳۱۱
وبسایت هتل آلکوکلار کبان : www.alkoclar.com.tr

alkoclar_keban_hotel_8-turkey-qpr

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول
Hurry Inn Merter Istanbul

تور استانبول برای گردشگران ایرانی جذابیت های بسیاری دارد . از مراکز خرید گرفته تا تفریحات استانبول ، لحظات مفرحی را برای توریست ها رقم میزند . شهر اوراسیایی استانبول نمایشی از تاریخ مردم ترکیه است که با دنیای مدرن آمیخته شده است . پیشنهاد می کنم از لحظه لحظه اقامت خود در استانبول ، برای آشنایی با فرهنگ مردم این کشور بهره بگیرید . در سفر خود به این شهر می توانید در یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول مانند هتل هری این مرتر اقامت داشته باشد .

hurry_inn_merter_istanbul_16-turkey-qpr

هتل هری این مرتر یکی از بهترین هتل های استانبول بشمار می آید . این هتل تا منطقه سلطان احمد که از مناطق دیدنی استانبول است تنها ۸ کیلومتر فاصله دارد . کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه از دیگر آثار تاریخی در نزدیکی این هتل ، محسوب می شوند . هتل ۵ ستاره هری این در منطقه مرتر (Merter) استانبول واقع شده است و با اقامت در آن به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهید داشت . فرودگاه آتاتورک در ۱۰کیلومتری هتل قرار دارد . اگر میخواهید در به مترو استانبول دسترسی داشته باشید این هتل گزینه خوبی ست زیرا تنها ۱٫۵ کیلومتر از ایستگاه مترو مرتر فاصله دارد .

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

هتل پنج ستاره هری این مرتر استانبول

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول به زیبایی تزئین شده و دارای امکاناتی مانند : تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، لپ تاپ ، کتری برقی ، مینی بار ، گاو صندوق ، دستشویی ، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند .

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول

امکانات هتل هری این استانبول شامل حمام آبگرم با سرویس کامل ، اسپا ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، صرافی ، تالار عروسی ، استخر کودکان ، سونا ، و کارکنان چند زبانه ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته می باشد . هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه برای مهمانان آماده می شود و دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه با کیفیت برای مهمانان آماده می شود . همچنین میهمانان می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای هتل Hurry Inn Merter استانبول بروند .

هتل هری این مرتر استانبول

استخر هتل هری این مرتر

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر در استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

رستوران هتل هری این مرتر

اطلاعات هتل هری این مرتر استانبول :

آدرس هتل هری این مرتر استانبول :  Nadide Sokağı No:62, Turkey
تلفن هتل هری این مرتر استانبول : ۹۰۲۱۲۴۸۳۴۰۰۰
وبسایت هتل هری این مرتر استانبول : www.hurryinn.com

هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول

برای رزرو تور استانبول هتل هری این مرتر با همکاران ما در آژانس سعادت سیر گیتی تماس بگیرید .

خرید عمده در استانبول


خرید عمده در استانبول

حتما می دونین یکی از مهم ترین دلایل افراد ، واسه انتخاب تور استانبول ، خرید کردن تو این شهر قشنگه !! قبلا فقط کسانی که بوتیک داشتن ، سختی این راه رو به جون میخریدن و البته پول سختیشو اضاف میکردن به قیمت اجناسی که از ترکیه اورده بودن . ما هم که عشق برند پوشی هستیم میخریدیم و لذت میبردیم !! الان دیگه یه کم اوضاع تغییر کرده ، خیلیا میرن اونور خرید عروسی و اینجور چیزا میکنن . البته اگه قرار باشه کلا اونجا عروسی برگزار شه که اوضاع یه کم متفاوت تر میشه … آره عزیزم چند سالی هس اینجورشم مد شده . اما حرف ما با افرادی هست که میخوان بدونن چطور میتونن خرید عمده داشته باشن و کجاها واسه خرید عمده در استانبول مناسبتره و … 
http://www.turkeyhotel.ir/

استانبول ترکیه

 اگه قصد خرید عمده یا جینی دارین ، چند منطقه تو استانبول هست که میتونید تشریف ببرید و اجناس رو ببینید و سفارش بدید :

۱- مرکز خرید مرتر (Merter) که تو قسمت اروپایی استانبول هستش و اجناس نسبتا با قیمت پایینتر و کیفیت معمولی تر در اون فروخته میشه . موقع خرید در خیابان مرتر ، چونه زدن رو فراموش نکنین حتما میتونید تخفیف های خوبی را از فروشندگان این مغازه ها بگیرید و با ارزونترین نرخ ممکن خرید کنین . لباسای زنانه خوبی اونجا پیدا میشه و درواقع مغازه های مرکز خرید مرتر ، شعبه های کارخانه های تولیدی این پوشاک هستن . دیگه از ما گفتن بود : اگه واسه تجارت پوشاک به استانبول سفر میکنین ، مرکز خرید مرتر یکی از بهترین گزینه هاس ، توی مرتر هر نوع لباسی با هر قیمتی میتونید پیدا کنین و بخرین .

۲ – منطقه باکیرکوی هم تو قسمت اروپایی استانبول قرار داره ، این محله پر از پاساژ های کوچیک و بزرگ و مغازه های فروش لباس هست . تو منطقه باکرکوی نرخ اجناس خیلی مناسبه ، حتما میپرسین چرا ؟ چون این منطقه خرید خود ترک هاس . تو این محله توریست ها هم خرید میکنن اما به نسبت تعداد جمعیت ترک بیشتره و بنابراین قیمت ها مناسبتره . اینجا هم میتونین لباس شب و مهمونی انواع بلوز و دامن و شلوار زنانه پیدا کنین .

۳ – تا اینجا آقایون حسابی غصه شون گرفته بود ، غصه نخورین تو محله فاتیح استانبول شماها هم میتونین لباس بخرین !!!! تو بازار فاتیح (Fatih) هم پوشاک زنانه هست هم مردانه . بازار فاتیح استانبول شامل ۷ خیابان اصلی و ۱۷ خیابان فرعی هست و میشه گفت از بزرگترین و جذاب ترین مراکز خرید استانبول بحساب میاد . مردم محلی و بومی از تمام ترکیه برای خرید به این بازار میان و تو ترکیه شهرت داره . بازار فاتیح استانبول دارای ۴۸۱۱ مغازه داره و هرچیزی میتونین اونجا پیدا کنین .

۴ – تو محله عثمان بی (Osmanbey) اجناس کیفیت بهتری دارن و قیمتها هم بالاتره . محله عثمان بی از نظر کفش و لباس قابل توجه هستش و یه سری از فروشگاهها عمده فروش و یه سری از فروشگاهها جزئی فروشن . اگه تو مغازه جزئی فروش رفتین و از یه لباس خوشتون اومد ، میتونین شانستون رو امتحان کنین و از قیمت عمده یا جینی اون هم سوال کنین ، بعضی وقتا جواب میده و اونا بصورت جینی و با قیمت مناسب بهتون تقدیم میکنن !! راستی تا یادم نرفته بگم که مث ایران خودمون ، بین مراکز خرید عمده هم ، ارزون فروش و گرون فروش پیدا میشه پس حسابی چرخاتونو بزنین بعد خرید کنین .

۵ – اگر نزدیک میدان تکسیم هتل رزرو کردین حتما یه سر به خیابون استقلال بزنین . خیابون استقلال پر از برندهای مختلفه ، از نوع ترک و بین الملل . استقلال بهترین جا برای خرید و پیاده روی ، گردش و خوش گذرونی است .  بی دلیل نیست که آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کننن . البته اگه هتلتون نزدیک تکسیم نیس نگران نشین (حالا که اینهمه راه رفتین ، نذارین بهتون بد بگذره ) .  با همه جور وسایل نقلیه ی عمومی هم میتونین به میدان تقسیم برسین . فروشگاه های برندهای مختلف به صورت تکی و خارج از مراکز خرید تو خیابون استقلال شعبه دارن و معمولا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستنن . خیلی از این فروشگاهها اجناس خودشونو با قیمت هایی ارزان تر از قیمت درج شده بر روی محصول می فروشند و دلیل این ارزانی نیز در بسیاری از موارد این است که این اجناس مربوط به فصول گذشته هستند یعنی جزو جدیدترین کلکسیون تولید شده از آن برند نمی باشد .

۶ –  تو ایستگاه مترو شیشلی مرکز خرید جواهیر هم هست که همه نوع برند توش پیدا میشه البته با قیمتهای توپ ! تو این مرکز ۶ طبقه ، فروشگاههای زیادی از برند های معروف لباس ، کیف ، کفش و …  رو پیدا میکنین . همینطور تقریبا تمامی برندهای تولید لباس های ترک مانند کوتون ، کلزیون ، ال سی و … در این مرکز خرید شعبه دارند . اینجا خبری از فروش عمده نیس اما واسه جوری جنستون یه چندتا پوشاک شیک بیارین دیگه !! اگر نزدیک آکسارای هستین فروشگاه بزرگ هیستوریا و فروشگاه الیویوم در زیتون برونو (Zeytinburnu) که واسه خرید لباس بچه جون میده رو از دست ندین . البته باید با تراموا یه مسیری رو طی کنین تا به این فروشگاهها برسین .

۷ – یکی از مهمترین مراکز خرید تو قسمت آسیایی استانبول که واسه خرید خوبه ، بهتون نگفتم هنوز : خیابون بغداد استانبول . خیابون بغداد از لوکس ترین خیابونای استانبوله که پر از مغازه اس . خیابون بغداد یکطرفه اس و بهترین مارکهای دنیا تو این خیابون نمایندگی دارن . خیابون بغداد به موازات دریای مرمره کشیده شده و  ۱۴ کیلومتر طول داره .

۸ -داشت یادم میرفت از آکسارای (Aksaray) که مرکز خرید پوشاک عمده در استانبول با قیمت مناسبه براتون حرف بزنم . این منطقه مرکز فروش عمده پوشاک ، کیف ، کفش و پارچه هست و تو این منطقه شما به راحتی میتونین بهترین پوشاک رو بصورت عمده خریداری کنید ، اکثر توریستهای استانبول از آکسارای خرید میکنن . خیابان آکسارای یا محله آکسارای به چندین محله تقسیم میشه . برای خرید پوشاک ، میتونین خیابون اصلی و یا خیابون فرعی لاله لی (laleli) رو بالا پایین کنین ، اما پارچه فروشها تو محله شاهزاده باشی (شهزاده باشی) قرار دارن . واسه خرید کیف و کفش نرسیده به میدان سلطان احمد بهترین جاییه که میتونین برین .

http://www.turkeyhotel.ir

خرید عمده در استانبول

چندتا نکته مهم در مورد خرید عمده تو استانبول که باید بهشون توجه کنین :

۱ – در مورد خرید لوازم  آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن تو استانبول تا جایی که میتونین از برندهای ترک خرید کنین چون مالیات اجناس ترک حدود ۴-۸ درصد هست ولی مالیات اجناس وارداتی ۱۸-۲۴ درصد که واقعاً مبلغ بالایی بحساب میاد . به عنوان مثال شما از فروشگاه sephora در پاریس ادکلن شانل ۵۰ میل رو میخرید ۳۰۰۰۰۰ تومن ولی همون ادکلن رو از فروشگاه sephora استانبول میخرید حدود ۴۰۰۰۰۰ تومن و از ایران هم میتونید با قیمتی حدود ۳۰۰۰۰۰ تومن بخرید .

۲ – در مورد پوشاک هم دقیقاً همینطوره ، بنابراین بهتره فقط از برندهای ترک خرید کنین که از لحاظ جنس هم به جرأت میتونم بگم چیزی کم از برندهای اروپایی نداره و در اکثر مواقع کیفیت بهتری هم دارن (مثل ال سی واکی کی و دفاکتو ) . گفته باشم بهتون که مالیات ۱۸-۲۴ درصد روی اجناس وارداتی رو توی فرودگاه هم نمیتونین پس بگیرین و در واقع شامل تکس فری نمیشه .

۳ –  بهتره اینم بدونین که اگه به خاطر جشنواره خرید استانبول و یا هرچیز دیگه ای  ، تخفیف و حراجی در کار باشه ، در همه فروشگاهها و شاپینگ سنترها اعمال میشه و این حراج ها مختص منطقه خاصی تو استانبول نیست .

۴ – دوستای خوبم واسه دسترسی به مناطق خرید عمده و جزئی بهترین و مقرون به صرفه ترین راه ، استفاده از خطوط مترو استانبوله .

http://www.turkeyhotel.ir

خرید در خیابان بغداد استانبول

و اما مهم ترین نکته دوستان عزیز !
خسته نباشین ، حالا خودتونو به یه قهوه ترک دعوت کنین و موقع صرف قهوه اصلا نگران ارسال خریدهاتون به ایران نباشین . خیلی بهتره بارتون رو به باربری یا اتوبوسهایی که در خط ایران کار میکنن بدین  ، چون بیشتر از سی کیلو بار نمیتونین با خودتون بیارین و توی فرودگاه هم اگر احساس کنن جنس برای فروش اوردین خیلی اذیتتون میکنن و اونجا مجبور میشین گمرکی هم پرداخت کنید . البته یه شرکت تو منطقه آکسارای هست که بارهای ایرانیارو به کشور وارد میکنه . در ضمن هزینه انتقال هم کیلویی حساب میشه یعنی هر کیلو قیمت مشخصی داره و هزینه شما بنا به وزن اجناستون محاسبه میشه . 
http://www.turkeyhotel.ir

خرید عمده در استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول
Pera Palace Hotel Jumeirah

شهر استانبول از نظر زیبایی های طبیعی برای گردشگران بسیار جذاب است اما دنیای مدرنی که به زیبایی های این شهر افزوده شده ، من جمله احداث و تجهیز هتل های شیک ، آنرا خاص تر و دیدنی تر کرده است  . هتل ها در واقع پایه و اساس رشد گردشگری یک شهر در کنار پتانسیل گردشگری آن می باشد . در زیر به معرفی یکی از بهترین هتل های استانبول می پردازیم . هتل پرا پالاس جمیرا یکی از گزینه های پیشنهادی تور استانبول میباشد که میتوانید اقامتی دلچسب را در آن تجربه کنید .
http://www.turkeyhotel.ir

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

http://www.turkeyhotel.ir

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

hotel-clipart-doorman_carrying_bags_into_a_hotel_rهتل ۵ ستاره پرا پالاس جمیرا استانبول در محله ی بیوگلو- تکسیم استانبول واقع شده است . هتل جمیرا استانبول در سال ۱۸۹۵ ساخته شده است اما در تمام این سال‌ها همیشه هم فعال نبوده و در حقیقت این هتل در سال ۲۰۱۰ پس از بازسازی ، بازگشایی شده است و تمامی وسایل هتل ، نو و مدرن و در نوع خود بهترین هستند . هتل ۲ کیلومتر تا مرکز شهر و ۱۸ کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد .

http://www.turkeyhotel.ir

هتل ۵ ستاره پرا پالاس جمیرا استانبول

http://www.turkeyhotel.ir

هتل جمیرا استانبول

living-room-qpr اتاقهای هتل پرا پالاس جمیرا استانبول مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، میزکار ، تلویزیون ماهواره ای ، جعبه ایمنی لپ تاپ ، بالکن ، اینترنت پرسرعت رایگان و گاوصندوق می باشند . در کنار اتاق های استاندارد امکانات اتاق VIP و تسهیلات برای معلولین نیز وجود دارد .البته چون هتل در خیابان معروف استقلال قرار دارد ، یک خیابان شلوغ و پر سر و صدا ، حتی فکر باز کردن پنجره را هم نکنید . هتل پرا پالاس جمیرا در کل دارای ۱۱۵ اتاق می باشد . البته اگر این مورد جزو کاستی های این هتل باشد ، نزدیکی به مراکز خرید استانبول از مهم ترین ویژگی های هتل بشمار می آید .

http://www.turkeyhotel.ir

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

http://www.turkeyhotel.ir

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

http://www.turkeyhotel.ir

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

http://www.turkeyhotel.ir

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

از جذابیت های هتلjumeirah استانبول وسایل توریست‌های معروفی است که زمانی در این هتل اقامت داشته‌اند و برای مسافرین به نمایش گذاشته شده اند . همچنین سرو صبحانه‌ی شاهانه جزو ویژگی های هتل می باشد البته بهتر است بدانید در رستوران آگاتای این هتل انواع غذاهای فرانسوی ، ایتالیایی و ترکی سرو می شود .

pera_palace_hotel_jumeirah_15-turkey-qpr