من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

کرایه اتومبیل در ترکیه

کرایه اتومبیل در ترکیه

Car Hire in Turkey

سواحل زیبا ، تاریخ غنی و شب زنده داری های مشهور ، باعث شده است که ترکیه با جذب بیش از سی میلیون توریست در سال ، یکی از محبوب ترین کشورهای توریستی جهان به شمار آید . اگر با تور ترکیه سفر می کنید و می خواهید جاذبه های گردشگری ترکیه را مستقل از تور ببینید بهترین راه اجاره ماشین است. با مطالعه مطالب زیر به جزئیات کریه اتومبیل در ترکیه پی خواهید برد. البته برای گردش با اتومبیل در ترکیه داشتن نقشه ترکیه ضروری است.

car-qpr

  آیا می خواهید برای استراحت به سواحل مدیترانه یا دریای سیاه بروید ، بازارهای استانبول را زیر و رو کنید و یا از آثار تاریخی دیدن کنید؟ یکی از پیشنهادات به شما در سفر به ترکیه ، کرایه اتومبیل و رفتن به شهرستانها و دیدن جاذبه های ترکیه است . ترکیه دارای تعداد زیادی فرودگاه است ، ساده ترین راه برای کرایه اتومبیل کتابچه های راهنمای موجود در فرودگاه می باشد . فرودگاه آتاتورک ، ازمیر ، آنتالیا و بدروم همگی دارای پایانه هایی برای کرایه ماشین در ترکیه می باشند . راه دیگر کرایه اتومبیل از طریق سایتهای معتبر است .

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

می خواهید برای تعطیلات یا کارهای تجاری خود اتومبیل کرایه کنید؟

car4-qprدرباره انتظارتان از اتومبیلی که قصد دارید  کرایه کنید ، فکر کنید . برای مثال چند نفرید و چقد وسیله همراه دارید ؟ اگر کودک همراه دارید ممکن است یک اتومبیل خانواده با پنج درب مناسب باشد درحالی که اگر در حال سفر به یک منطقه گرم هستید باید تهویه مطبوع را در اولویت قرار دهید. بنابراین دانستن آب و هوای ترکیه نیز در انتخاب ماشین مناسب ، مفید می باشد.

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

نکات مهم در مورد راننگی با اتومبیل اجاره ای در ترکیه !

car1-qpr

 

کرایه  ماشین در تعطیلات می تواند زحمت شما را در حمل و نقل به حداقل برساند  و حق انتخاب مقصد را به شما دهد . اما رانندگی وسیله نقلیه اجاره ای می تواند استرس زا و نگران کننده باشد. برای رانندگی در یک کشور بیگانه باید به موارد زیر توجه کنید :

۱ -گواهینامه رانندگی خود را چک کنید و مطمئن شوید که اجازه رانندگی بین المللی را دارید ( برای داشتن گواهینامه بین المللی می توانید به “کانون مدیریت اسناد و مدارک بین المللی  ” و یا به یکی از نمایندگی های کانون در سراسر کشورمراجعه و یا ازطریق اینترنت و مراجعه به سایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اقدام کنید ) . قبل از ترک شرکت کرایه اتومبیل ، فراموش نکنید که کارت اعتباری خود را بگیرید .

۲- در مورد ملزومات رانندگی در ترکیه سوال کنید و قوانین مقصد خود را جویا شوید چون ممکن است نداشتن تجهیزات خاصی مانند لباس محلی منجر به جریمه شدن شما شود.

۳- قوانین رانندگی ترکیه را از بر کنید  از جمله این قوانین نوشیدن حین رانندگی و سرعت مجاز است . بنابراین کمی تحقیقات قبل از سفر برای جلوگیری از هرگونه اشتباه  پر هزینه ،  مفید است .

۴- قبل از اینکه رانندگی خود را شروع کنید ، نوع سوخت مصرفی ماشین (بنزین یا گازوئیل)  را بپرسید .

۵- با توجه کردن به علائم رانندگی در طول مسیر و جاده ها می توانید به یک رانندگی بدون استرس و نگرانی کمک کنید .

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

wonder-clipart-canstock7863536-qpr

   آخرین چیزی که شما هنگام اجاره یک ماشین با آن مواجه می شوید هزینه های اضافی غیرمنتظره است.

سیاست سوخت : بسیاری از شرکت های کرایه اتومبیل در حال حاضر سیاست “سوخت خالی” دارند. این شرکت ها اصرار دارند که آنها ماشین هایی با باک پر به شما فروخته اند و شما آن را با باک خالی برگردانده اید و اینجاست که شما باخته اید . بنابراین شما باید با سیاست شرکت کرایه اتومبیل آگاه باشید . قبل از رزو تیک آن رابزنید . هزینه سوخت شامل هزینه کرایه اتومبیل نیست.

بیمه اضافی اتومبیل : این بیمه (به عنوان چشم پوشی بیش از حد) برای جلوگیری از هرگونه پرداخت اضافی است در صورتی که شما به اتومبیل صدمه وارد کنید و یا به سرقت رود . اما اگر شما برای خریدن این بیمه تا هنگام اجاره اتومبیل صبر کنید ، به احتمال زیاد فروشنده تلاش خواهد کرد آن را تا ۲۰ پوند به شما بفروشد . برای جلوگیری از گران خریدن ، شما می توانید قبل از سفر آن را آنلاین با قیمت ۲٫۹۹ پوند خریداری کنید .

راننده اضافه : اضافه کردن یک راننده اضافه ، به ویژه زیر ۲۵ سال ، می توان قیمت کرایه اتومبیل را افزایش دهد . بنابراین قبل از اجاره اتومبیل ، هزینه راننده اضافی را در قیمت کلی جویا شوید .

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

اتومبیل کرایه ای در ترکیه

dollar-clip-art-1194985891178996774670a029.svg.med-qpr

به طور مثال هزینه اجاره اتومبیل در یکی از شرکت های کرایه اتومبیل در ترکیه به شرح زیر می باشد. (  قیمت ها به یورو می باشند)

مدل ۱-۲ روز ۳-۴روز ۵-۷روز ۸-۱۰روز ۱۱-۱۴روز ۱۵-۲۱روز ۲۲-۲۸روز بیش از ۲۸روز
رنو ۳۵ ۳۴ ۲۹ ۲۸ ۲۷ ۲۷ ۲۵ ۲۴
فورد ۳۹ ۳۸ ۳۷ ۳۶ ۳۵ ۳۵ ۳۳ ۳۲
هیوندا ۶۰ ۵۵ ۵۰ ۴۹ ۴۸ ۴۷ ۴۶ ۴۵
بی ام و ۹۵ ۹۰ ۸۵ ۸۰ ۷۵ ۶۵ ۶۰ ۵۵

 

کرایه اتومبیل در ترکیه

کرایه اتومبیل در ترکیه

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر استانبول
Biz Cevahir Hotel Istanbul

اگه میخواین تور استانبول رو تو یکی از باکلاس ترین مناطق استانبول بگذرونین پیشنهاد میکنم هتل ۵ ستاره بیز جواهر رو رزرو کنین . تور هتل بیز جواهر یکی از بهترین تورهاست و کسایی که تو این هتل استانبول اقامت داشتن ، تو سایت بوکینگ امتیازات بالایی بهش دادن و یه جورایی میشه گفت از امکانات و خدمات هتل جواهیر راضی بودن . این هتل تو منطقه شیشلی استانبول هستش . اگه میخواین بیشتر راجع بهش بدونین مطلب پایین رو مطالعه کنین .
 هتل بیز جواهر

هتل بیز جواهر

apartment_clipart2هتل بیز جواهر در منطقه گایرت تپه (Gayrettepe) و تو قسمت اروپایی استانبول قرار داره . فاصله این هتل تا میدون تقسیم تقریبا ۴ کیلومتره . از هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها ۴۱ کیلومتر فاصله اس . اگه میخواین به منطقه تاریخی سلطان احمد برین بهتره بدونین تا اونجا ۱۳ کیلومتر راهه و نزدیکی  هتل بیز جواهر به ایستگاه مترو (۲۵۰ متر )یکی از مزیت های اون بحساب میاد . اگه میخواین خرید درست حسابی از شیک ترین مغازه های استانبول رو داشته باشین، مرکز خرید جواهر هم در همون نزدیکی هستش البته با قیمتهای خیلی بالا .

هتل جواهر استانبول

هتل جواهر استانبول

هتل جواهر استانبول

هتل جواهر استانبول

0511-1002-2800-3648_draped_canopy_bed_in_a_room_wiهتل بیز جواهر شیشلی در مجموع ۱۰۴ اتاق داره که همه شون خیلی قشنگ مبله شدن و مسافر توی فضای شیک و لوکس اتاق کاملا احساس راحتی میکنه . اتاق های هتل بیز جواهر استانبول دارای تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگانه و امکاناتی مث چای ساز و قهوه جوش ، تلویزیون تخت با امکان دریافت کانال های ماهواره ای ، مینی بار و گاوصندوق در اتاق وجود داره . با این توصیفات این هتل از هتل گرند جواهر استانبول چیزی کم نداره اما اون بیشتر اسم در کرده .

 هتل 5 ستاره بیز جواهر

هتل ۵ ستاره بیز جواهر