من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تپه‌های چاملیجا استانبول

تپه‌های چاملیجا استانبول

Chamlyja hills of Istanbul

 

hills_clipart_images1-turkeythmb

یکی دیگر از مناطق توریستی استانبول ، تپه‌های چاملیجا استانبول است . تپه های چاملیجا در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار گرفته اند و به بام استانبول شهرت دارند. از بالای این تپه ها می توان تنگه بسفر،قسمت اروپائی و همچنین بندرگاه و کشتی های پهلو گرفته در بندر و پل بوغاز استانبول را دید.

تپه‌های چاملیجا استانبول


تپه‌های چاملیجا استانبول


hills_clipart_images-turkeythmb

تپه‌های چاملیجا استانبول ۲۶۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد . بر روی تپه ، ۱۸ گیرنده رادیو و تلویزیون وجود دارد. این روزها تپه‌های چاملیجا استانبول یک مکان توریستی و از تفریحات استانبول است که رستورانی شیک در آن ساخته شده این تپه توسط درختان احاطه شده و دارای مناظر زیبایی از تنگه بسفر است.

تپه‌های چاملیجا استانبول



تپه‌های چاملیجا استانبول


 

images-turkeythmb

چاملیجا برای کسایی که مشتاق عکاسی جایی ایده آلی ست . تپه‌های چاملیجا محل مناسبی برای پیک نیک در استانبول است و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند .  با توجه به زیبایی تپه ، الهام بخش بسیاری از نویسندگان در هنگام نوشتن آهنگ و شعر است .

تپه‌های چاملیجا استانبول


تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا

تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا

 

greece_icon-qprاگر با تور آنتالیا به ترکیه سفر می کنید و دوست دارید جاهای دیدنی ترکیه را ببینید ، تور ترمسوس و غار کارائین یکی از بهترین انتخاب هاست . ترمسوس یکی از بهترین شهرهای باستانی حفظ شده در ترکیه است.این شهر در ۳۰ کیلومتری شمال غرب آنتالیا واقع شده است و بر روی سکویی طبیعی در بالای کوه گولوک که ارتفاع ۱۶۶۵ متر دارد ، ساخته شده است. کوه‌های اطراف آنتالیا به طور متوسط ارتفاعی در حدود ۲۰۰ متر از سطح آب‌های آزاد دارند. بالا رفتن از ویرانه هاى حفارى نشده ترمسوس آنتالیا کار دشوارى است. براى آنهایى که به پیاده روى علاقه مند هستند این جا فضایى بى نظیر است. یک تئاتر میان صخره و یک تنگه عمیق نیز دیده مى شود. همچنین یک ورزشگاه بزرگ ، اودئون ، مجموعه معبد و قبرستان نیز دارد. پارک ملى اطراف بسیار زیبا و مملو از گل هاى وحشى و پروانه است و به ندرت در آن سیاهکوش آناتولى یافت مى شود. در همان نزدیکى دهکده Dosmealti است که به عنوان مرکز بافت فرش شهرت دارد. این شهر به عنوان جذاب ترین شهر باستانی در قلمروی استان آنتالیا به شمار می رود.

ترمسوس

ترمسوس

1380312516576426922cave-qprغار کارائین  : این غار در  ۲۷ کیلومتری از آنتالیا قرار دارد  و در بزرگراه بوردور است. این غار یکی از دیدنی های  آنتالیا محسوب میشود. از ویژگی های منحصر به فرد این مکان متعلق بودن به دوران پارینه سنگی است. غار کارائین از قدیمی ترین مکانهای سکونت در کشور آنتالیا ترکیه است. این غار یک ورودی جدا دارد که با نور خورشید روشن می شود ، بعضی از آثار باستانی به صد و شصت هزار سال قبل از مسیح بر میگردد.

غار کارائین

غار کارائین

غار کارائین

غار کارائین

question-mark-clip-art-free-5312-qpr

جزئیات تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا

 

  • این تور را می توانید از هتل های آنتالیا تهیه کنید.
  • شروع تور ساعت ۸ صبح
  • بازگشت به هتل حدود ۵ بعدازظهر
  • هزینه ها شامل ترانسفر رفت و برگشت ، ناهار ( نوشیدنی فوق العاده ) ، لیدر

 

money-clipart-qpr

  هزینه تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا

 


هر نفر
  تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا $  ۷۰٫۴

 

غار بلدیبی آنتالیا

غار بلدیبی آنتالیا
Beldibi Cave Antalya

اگه تور آنتالیا نوروز 96 رو انتخاب کردین و حالا دارین واسه ایام سفرتون برنامه میریزین بهتون پیشنهاد میکنم لیست برترین جاذبه های طبیعی در آنتالیا رو ببینین . تو لیست میتونین اونایی که با سلیقه و شرایط سنی همراهاتون همخوانی داره ، انتخاب کنین و از لحظه لحظه سفرتون لذت ببرین . یکی از مواردی که تو این لیست به چشم میخوره ، غار Beldibi آنتالیاست . این غار خودش یه موزه باستانشناسیه و واسه علاقمندها به این جور اماکن یه نمونه جذاب از غارهای تاریخی بشمار میاد .
غار بلدیبی آنتالیا

غار بلدیبی آنتالیا

734802-threecaves01-qprقبل از هرچیزی بهتره بدونین منطقه بلدیبی در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و ۱۵ کیلومتری شهر کمر واقع شده و از تفریح گاه های آنتالیا به شمار میاد و در طول سال میزبان شمار زیادی از گردشگران تور آنتالیاس . حتم میپرسین چرا ؟ منطقه بلدیبی مناظر کوهستانی و طبیعی زیبایی داره و پر از درخت های نارنج و کاج هستش این طبیعت برای اکثر مردم دلچسبه  خصوصا واسه افرادی که پیاده روی تو طبیعت رو خیلی دوست دارن . اما غار بلدیبی :

غار بلدیبی آنتالیا

غار بلدیبی آنتالیا

734802-threecaves01-qprغار بلدیبی که در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری کمر و بین شهر کمر و آنتالیا و در نزدیکی تونل camdag قرار گرفته و یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیاس . تو این غار آنتالیا آثار متعلق به دوراق ماقبل تاریخ بدست اومده . غار بلدیبی در ساحل دریا و در ارتفاع ۲۵ متری قرار داره . تو حفاری های انجام شده در غار بلدیبی ابزار سنگ چخماق متعلق به دوره پارینه سنگی پیدا شده همچنین نقاشی انسان شماتیک ، الهه مادر  ، بز و آهو و بر روی دیوار غار کشیده شده و رنگ آمیزی شده . غار بلدیبی د رواقع یک سایت باستان شناسیه که در تمام ایام سال به روی مردم بازه .

غار بلدیبی در آنتالیا

غار بلدیبی در آنتالیا

غار بلدیبی در آنتالیا

بهترین رستورانهای آنتالیا

بهترین رستورانهای آنتالیا

در تور آنتالیا با رزرو یکی از هتل های آنتالیا که سرویس های ال یا یو ال به مهموناش ارائم میده ، برای غذا و بعبارتی صبحونه و ناهار و شام با مشکلی روبرو نیستین . اما شاید شما هم از اون دسته آدمهایی هستین که به هر شهری میرین دوس دارین طعم غذاها رو در بهترین رستوران اون شهر بچشین و یا میخواین همسر یا دوستانتون رو به یه رستوران یا کافه دنج دعوت کنین و یه غذا یا نوشیدنی خاص بخورین ، در این صورت بهتره با شیک ترین رستورانهای آنتالیا آشنا شین . این رستوران های آنتالیا فضاها و پذیرایی خاص دارن و اکثرا بین مردم محبوبیت ویژه ای دارن مثل رستوران نائب خودمون . 
بهترین رستورانهای آنتالیا

بهترین رستورانهای آنتالیا

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران سراسر فاین داینینگ ( Restaurant Seraser Fine Dining)
رستوران سراسر فاین داینینگ تو قسمت تاریخی آنتالیا تو خانه ای ۳۰۰ ساله قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های شهر و دارنده گواهی برتری Trip Advisor سال ۲۰۱۳ اس . این رستوران آنتالیا پر از مجسمه های دکوری ، لوازم دست ساز  و تزئینات شیک هستش و از مهمانان با صدای دانشین پیانو و باغ های مدیترانه ای پذیرایی میکنه . منوی این رستوران دارای غذاهای بین المللی و ترکیه ای هستش و میتونین طعم پاستای خانگی ، استیک های فیله با سس پنیر چرب، ماهی دلمه شده در برگ مو و دسرهای خوشمزه رو تو رستوران سراسر فاین داینینگ تجربه کنین .
آدرس رستوران سراسر فاین داینینگ : آنتالیا ، کارانلیک ۱۸

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران و کافه بیگ شفز (Big Chefs Café and Restaurant)
بیگ شفز از معروف ترین رستورانهای ترکیه اس که ۱۸ شعبه در شش شهر مختلف از جمله آنتالیا داره . اولین شعبه در سال ۲۰۰۷ در آنکارا تاسیس شد و از آن زمان به یکی از رستوران های محبوب برای افراد محلی و گردشگرانی که از ترکیه بازدید میکنن ، بحساب میاد . منوی Big Chefs منویی متنوع از غذاهای ترک و بین المللی هستش و واسه صرف میان وعده ، غذاهای خوشمزه و محلی و صبحانه های بوفه ای ، پیشنهاد میشه .
آدرس رستوران بیگ شفز : آنتالیا ، لار ، محله فنر ۳۰۷

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران کلوب آرما (Club Arma Restaurant)
کلوب آرما بخاطر منظره بینظیر و تفرجگاه ساحلیش از معروفترین رستوران های آنتالیا بشمار میاد . این رستوران در اواخر قرن نوزدهم توسط ایتالیایی ها بر فراز شهر آنتالیا ساخته شده و مکان رستوران در طی سال ها برای مصارف متعددی نظیر آسیاب و انبار آرد به کار برده شده . ترکیبی از تاثیرات فرهنگی در طراحی کلوب آرما به چشم میخوره ستون های سنگی نمادی از آنتالیای باستان هستن و آجرها و قوس ها هم نشانی از معماری ایتالیایی !! منوی رستوران کلوب آرما شامل ماهی های تازه ، غذاهای دریایی و مجموعه ای متنوع از غذاهای مدیترانه ای میشه .
آدرس رستوران کلوب آرما : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، جاده اسکله ۷۵

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران وانیلا لانج ( Restaurant Vanilla Lounge)
وانیلا لانج تو فاصله ی پنج دقیقه ای با دروازه هادریان که از دیدنی های آنتالیاس ، قرار گرفته .  تو رستوران وانیلا میتونین غذاهای مدرن رو در معماری سنتی عثمانی نوش جون کنین . مدیریت این رستوران رو یه سرآشپز بریتانیایی و همسر ترکش بعهده دارن . منوی این رستوران شامل محصولات تازه اس که با ترکیبی از روش های پخت سنتی و مدرن به همراه پیش غذاهایی نظیر کدو تنبل ، نارگیل ، سوپ سنبل هندی ، قارچ وحشی و گوشت ملایم پخته شده سرو میشه .
آدرس رستوران وانیلا لانج : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، حسابچی ۳۳

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران کافه‌ کسل (Castle Café Restaurant)
در رستوران کافه‌ کسل نمایی زیبا از خلیج آنتالیا پیش روی شماس و در حین صرف غذاتون میتونی از تماشای این منظره زیبا لذت برین . این رستوران در بالای تخته سنگی رو به دریا بنا شده  و مکانی مناسب برای روزهای گرم تابستان محسوب میشه . منوی رستوران کافه کسل شامل غذاهای مدیترانه ای با پاستاهای متنوع و اسنک های کوچک میشه .
آدرس کافه‌ کسل : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، محله کلیچ ارسلان، هیدیرلیک ۴۸

رستورانهای آنتالیا

رستورانهای آنتالیا

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران ۷ مهمت ( Restaurant 7Mehmet)
رستوران ۷ محمد موقعیت خاصی روی تپه ای سر سبز و با منظره ای رو به ساحل Konyaalti Plaji داره و در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهره . این رستوران دارنده گواهی برتری سال ۲۰۱۳ Trip Advisor هستش و یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار میاد و یه رستوران موروثی هستش . این مکان چندین سال پیش توسط سرآشپزی به نام محمد تاسیس شد که کمک آشپزی را در سن بسیار پایین به منظور امرار معاش خانواده اش آغاز کرده بود .  رستوران ۷ محمد برای افرادی است که از رسوم لذت میبرن و به غذاهایی نظیر گوشت بریان ، ماهی ، و مناظر زیبا در حین خوردن نهار یا شام علاقه دارن ، خیلی جذابه .
آدرس رستوران ۷ محمد : آنتالیا ، پارک فرهنگی آتاتورک ۲۰۱

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران پاتیو (Patio Bistro & Restaurant)
رستوران پاتیو در مرکز محدوده‌ی تاریخی کالیسی و در هتل پادینگ مارینا آنتالیا قرار داره .  این رستوران انتخابی به یاد ماندنی برای افرادیه که از کشف مجموعه‌ای از مارمالادها ، پنیرها و املت‌های خانگی که به شکل صبحانه‌ای اشتهاآور سرو میشن ، لذت میبرن . منوی نوشیدنی و شام این رستوران هم که شامل ترکیبی از غذاهای بین‌المللی مثل جگر غاز ، تمپورای میگو و ماهی مرکب ، ماهی خاردار پخته و فیله‌ی آبدار گاو هستش ، طرفداران خودشو داره .
آدرس رستوران پاتیو  : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، مرمرلی ۱۵

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران کاراف واین (Karaf Wine Bistro Restaurant )
اگه به تاریخ ترکیه و فرهنگ مردم این کشور علاقمندین پیشنهاد میکنم یه وعده غذاتونو ، تو رستوران کاراف میل کنین چون این رستوران تو یه خانه عثمانی قرار داره و نشونه هایی از تاریخ عثمانی رو تو خودش جا داده . منوی این رستوران با مکان اون تناسب داره و غذاهای پنیری ، فاجیتا ، استیک و دسرهای سبک رو سرو میکنه . به جرات میشه گفت این رستوران از بهترین رستورانهای آنتالیاس .
آدرس رستوران کاراف : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، محله کلیچ ارسلان، ۲ کوچه ساکاریا، عمارت خانم سرو

بهترین رستورانهای آنتالیا

بهترین رستورانهای آنتالیا

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprپیتزافروشی ایل ویچینو (Il Vicino Pizzeria )
پیتزا فروشی ایل ویچینو رستورانی با قیمت مناسبه و منوی متنوع ایل ویچینو اون رو به یکی از محبوب ترین رستوران های آنتالیا تبدیل کرده . پیتزا فروشی ایل ویچینو غذاهای برجسته ایتالیایی مثل پیش غذای بروسکتا به همراه گوجه فرنگی یا سالاد کاپرز و انواع مختلف پیتزا رو سرو میکنه . پیشنهاد میکنم که دسر پانا کوتای این رستوران رو حتما امتحان کنین .
آدرس پیتزا فروشی ایل ویچینو :  آنتالیا ، بندر قلعه چی ، مسجد پاشا ۱۲

0060-0808-2613-5160_Family_Dining_in_a_Fancy_Restaurant_clipart_image-qpr-qprرستوران آلپ پازا ( Alp Pasa Restaurant )
رستوران آلپ پازا قسمتی از هتل بوتیک آلپ پازا آنتالیاس . اگه به رستورانهای سبک بوفه با اجرای پیانوی زنده علاقه دارین ، بهتره به این رستوران برین . این رستوران در مرکز تاریخی آنتالیا در یک ساختمان عثمانی قرار داره و چند قدم با دروازه هادریان فاصله داره . این رستوران با یک حیاط بزرگ و مجموعه از غذاهای ترک ، مدیترانه ای ، فرانسوی و غذاهای مخصوص گیاه خواران ، انتخابی مطمئن برای صرف غذا هستش .
آدرس رستوران آلپ پازا : آنتالیا ، کوچه حسایچی ۳۰

بهترین رستوران های آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا

معروفترین رستوران های استانبول


 معروفترین رستوران های استانبول

 

اگر میخواهید با رستوران های معروف استانبول آشنا شوید و در تور استانبول در این رستورانها غذا میل نمایید ، بعضی از این رستورانهای استانبول را در زیر به شما معرفی می کنیم . تنوع رستورانها در استانبول بسیار چشمگیر است. تعدادی از رستوران های استانبول در داخل هتل ها قرار دارند ولی رستوران های لوکس و مجلل و کوچک و بزرگ زیادی در گوشه و کنار شهر بصورت مستقل فعالیت می کنند . غذاهای ترکی ، غذاهای ایتالیایی ، غذاهای کشور های مدیترانه و خاورمچیانه و انواع کباب ها لذیذ در رستوران های استانبول یافت می شود. اکثر رستوران ها و غذاخوری ها در بعد ازظهرها از ساعت ۶ باز می باشند ولی معمولا تا ساعت ۹ شب خلوت می باشند . برخی از رستوران در تمامی طول هفته و یا روزها و یا شب هایی خاص بصورت بوفه فعالیت می کنند و شما می توانید با پرداخت مبلغی ثابت و قابل توجه، هر آنچه را از غذاها و نوشیدنی ها میل دارید، تناول کنید.
رستوران های معروف استانبول



رستوران های معروف استانبول

رستوران های معروف استانبول

 رستوران Kiyi استانبول

Restaurants 2-qpr
یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به مشتریان می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .

 رستوران Kiyi استانبول

رستوران Kiyi استانبول

 رستوران Kiyi استانبول

رستوران Kiyi استانبول

رستوران Ulus29 استانبول

Restaurants 3-qpr

رستوران Ulus29 استانبول شهرت جهانی دارد . رستوران مجلل Ulus29 مشرف به مناظر شگفت انگیز استانبول بوده ، پل زیبا و طراحی مدرن داخلی اش، هر یک سهم قابل توجهی در استقبال مناسب این رستوران دارند. غذاهای جدید این رستوران در سبک های بین المللی و غذاهای ترکی در بالاترین کیفیت، همگی فوق العاده اند.

رستوران Ulus29 استانبول

رستوران Ulus29 استانبول

رستوران Ulus29 استانبول

رستوران Ulus29 استانبول

رستوران Ulus29 استانبول

رستوران Ulus29 استانبول

رستوران Mikla استانبول 

Restaurants 4-qpr

با افتتاح رستوران Mikla استانبول  در سال ۲۰۰۵ در بالاترین طبقه Marmara Pera، موج جدیدی از هواداران سبک های ترکیبی از میان علاقه مندان به رستوران های مختلف سر برآوردند. این گروه خاص هنوز هم شیفته ترکیب شگفت انگیز سبک اسکاندیناویایی و ترکی توسط آشپزهای این رستوران هستند .

رستوران Mikla استانبول

رستوران Mikla استانبول

رستوران Mikla استانبول

رستوران Mikla استانبول

رستوران Mikla استانبول

رستوران Mikla استانبول

رستوران Park Samdan استانبول

Restaurants 5-qpr

  رستوران Park Samdan استانبول یکی از بهترین رستوران های Nisantasi است که از سال ۱۹۸۱ به بعد در حال سرو غذا به مشتریان دائمی خود می باشد. در ساعات میانی ظهر فضای رستوران کمی شلوغی می شود. سبک سنتی ترکی و کباب ماستی این رستوران منحصر به فرد بوده و مزه آن را از یاد نخواهید برد.

 

رستوران Park Samdan استانبول

رستوران Park Samdan استانبول

رستوران Park Samdan استانبول

رستوران Park Samdan استانبول

رستوران Park Samdan استانبول

رستوران Park Samdan استانبول

رستوران Zuma  استانبول

Restaurants-qpr
 

 رستوران Zuma  استانبول یکی از شعبه های شلوغ رستوران های زنجیره ای Zuma است که در لندن و هنگ کنگ نیز فعالیت دارند . ساختمان این رستوران شامل دو طبقه بوده که در بارانداز واقع شده و دارای چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر را به مشتزیان ارائه می کند .

 

رستوران Zuma  استانبول

رستوران Zuma استانبول

رستوران Zuma  استانبول

رستوران Zuma استانبول

رستوران Sunset Grill استانبول

Restaurants 1-qpr
 

رستوران Sunset Grill استانبول  مدرن و زیبا در بخش بالایی منطقه شیک Ulus وقرار دارد.  طرفداران این رستوران علاوه بر طعم فوق العاده غذاها، شیفته چشم انداز منحصر به فرد آن نیز هستند. غذاهای بین المللی و ژاپنی این رستوران سازگار با ذائقه ترکی طبخ می گردد .

 

رستوران Sunset Grill استانبول

رستوران Sunset Grill استانبول

رستوران Sunset Grill استانبول

رستوران Sunset Grill استانبول