من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تپه‌های چاملیجا استانبول

تپه‌های چاملیجا استانبول

Chamlyja hills of Istanbul

 

hills_clipart_images1-turkeythmb

یکی دیگر از مناطق توریستی استانبول ، تپه‌های چاملیجا استانبول است . تپه های چاملیجا در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار گرفته اند و به بام استانبول شهرت دارند. از بالای این تپه ها می توان تنگه بسفر،قسمت اروپائی و همچنین بندرگاه و کشتی های پهلو گرفته در بندر و پل بوغاز استانبول را دید.

تپه‌های چاملیجا استانبول


تپه‌های چاملیجا استانبول


hills_clipart_images-turkeythmb

تپه‌های چاملیجا استانبول ۲۶۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد . بر روی تپه ، ۱۸ گیرنده رادیو و تلویزیون وجود دارد. این روزها تپه‌های چاملیجا استانبول یک مکان توریستی و از تفریحات استانبول است که رستورانی شیک در آن ساخته شده این تپه توسط درختان احاطه شده و دارای مناظر زیبایی از تنگه بسفر است.

تپه‌های چاملیجا استانبول



تپه‌های چاملیجا استانبول


 

images-turkeythmb

چاملیجا برای کسایی که مشتاق عکاسی جایی ایده آلی ست . تپه‌های چاملیجا محل مناسبی برای پیک نیک در استانبول است و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند .  با توجه به زیبایی تپه ، الهام بخش بسیاری از نویسندگان در هنگام نوشتن آهنگ و شعر است .

تپه‌های چاملیجا استانبول


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.