من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

فروشگاه ایکیا استانبول

فروشگاه ایکیا استانبول
IKEA istanbul store

یکی از معروف ترین فروشگاههای زنجیره ای دنیا ، فروشگاه ikea ست . خانم ها در تور استانبول میتوانند به این فروشگاه سر بزنن و جدیدترین وسایل خانه و آشپزخانه را در این فروشگاهها ببینن . ایکیا یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول هستش که هر روز مملو از جنسهای جدید میشه و میتونین وسایل کاربردی و ضروری رو انجا پیدا کنین . 
فروشگاه ایکیا استانبول

فروشگاه ایکیا استانبول

shopping_center_clipart8-turkeythmbایکیا یه فروشگاه بین المللی هستش که در سال ۲۰۰۵ در سوئد پایه گذاری شده و در حال حاضر ۲۳۵ شعبه در ۴۳ کشور دنیا مانند : یونان ، انگلستان ، آمریکا ، استرالیا ، کانادا ، آسیا و … داره . نام این مرکز خرید در ترکیه ایکیا  Ikea ست و در سایر کشورها به صورت های دیگه ای خونده میشه  . فروشکا ایکیا تو کشور ترکیه شعبه های زیادی داره . نمایندگی ایکیا در استانبول دو شعبه داره : یکی در قسمت اروپایی شهر و دیگری در قسمت آسیایی . تو این مرکز خرید میونین لوازم خانگی ، مبلمان  لوازم حمام و دست شویی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم اتاق خواب ، لوازم سالن پذیرایی ، لوازم اداری ، کابینت، میز و صندلی و … رو پیدا کنین .

فروشگاه ایکیا استانبول

فروشگاه ایکیا استانبول

turism_clipart-turkeythmbبرای رفتن به نمایندگی فروشگاه ایکیا در استانبول در بخش اروپایی باید به آدرس مرکز خرید فروم استانبول برین . این فروشگاه درست روبروی فروم قرار داره . دسترسی به این مرکز خرید و IKEA از طریق مترو ، متروبوس و اتوبوس امکان پذیره و راحتترین راه برای رفتن به ایکیا ، استفاده از مترو هستش :

  • رفتن به ایکیا از طریق مترو : سوار خط Aksaray – Havalimanı شده و ایستگاه Kartaltepe / Kocatepe پیاده شین .
  • رفتن به ایکیا از طریق خطوط اتوبوسرانی از مناطق مختلف استانبول : در صورتیکه به یکی از مناطق Mecidiyeköy – Taksim – Eminönü  Bakırköy) نزدیک هستین ، میتونین یکی از اتوبوسهای زیر رو سوار شین و تو ایستگاه Otogar پیاده بشین .
    (Mecidiyeköy (75 O
    (Taksim (83 O
    (Eminönü (۹۱ O
    (Bakırköy (98 O
  • رفتن به ایکیا از طریق متروبوس : پس از اینکه سوار متروبوس شدین تو ایستگاه Merter پیاده بشین و مجدد سوار مترو خط Aksaray – Havalimanı شده و ایستگاه Kartaltepe / Kocatepe – Bayrampaşa پیاده شین .

آدرس شعب فروشگاه ایکیا در استانبول :

آدرس شعبه مرکز خرید IKEA در قسمت اروپایی استانبول :  Forum İstanbul Kocatepe Mahallesi Paşa Caddesi No:1 Bayrampaşa-İstanbul
آدرس شعبه مرکز خرید IKEA در قسمت آسیایی استانبول :Fatih Sultan Mehmet Mahallesi Balkan Caddesi No:62 Ümraniye-İstanbul

فروشگاه ایکیا استانبول


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.