من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل های ۵ ستاره استانبول

هتل های ۵ ستاره استانبول

اگر میخواهید یک تور استانبول کامل و دلچسب رو تجربه کنید ، پیشنهاد میکنم یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول را برای اقامت انتخاب کنید . امکانات عالی هتل های پنج ستاره استانبول شما را از بعضی تفریحات استانبول بی نیاز میکند . بهترین مراکز ماساژ استانبول که از جاذبه های گردشگری شهر بشمار می آیند ، در این هتل ها هستند و استفاده از آنها براحتی برای میهمانان هتل امکان پذیر است . در اینجا میتوانید با بعضی از این هتل ها آشنا شوید .
تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

هتل ۵ ستاره گرند جواهر استانبول
هتل گراند جواهر در چند قدمی میدان “تقسیم” و “مجیدیک لی” واقع شده است . از خدمات ارائه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ و بسیاری امکانات دیگر که موجب تسهیل گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ، اشاره کرد . هتل گراند جواهر استانبول که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است . این هتل به عنوان مرکز  اصلی برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .  Grand Cevahir Hotel بسیار لوکس و شیک می باشد . هتل دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد . هتل grand cevahir  استانبول دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد . اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند . در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید . حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند . مهمانان می توانند از دکوراسیون داخلی و طعم لذیذ غذاهای محلی رستوران سلطان لذت ببرند و برای صرف میان وعده از بالکن خوش منظره ی آن استفاده کنند. کافه یلکان تا نیمه شب باز است و انواع کوکتل و نوشیدنی های ترکه ای را سرو می کند . فرودگاه آتاتورک حدود ۱۸ کیلومتر و شیشلی حدود ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد .

هتل 5 ستاره گرند جواهر استانبول

هتل ۵ ستاره گرند جواهر استانبول

هتل ۵ ستاره سورملی استانبول
Surmeli Istanbul Hotel در مرکز شهر واقع شده است و به راحتی می توان به مراکز خرید دسترسی پیدا کرد . از خصوصیات برجسته آن اتاق های تمیز و راحت، مناظر زیبا و محلی با امکانات مدرن و حمام های بزرگ است . یکی از ویژگی های برجسته این هتل فاصله چند قدمی تا رستوران ها و کافه های اطراف است . در یکی از رستوران های این هتل بهترین غذاهای محلی ترکی و بین‌المللی با کیفیتی بالا ارائه می شود . به علاوه اتاق کنفرانس و سالن های ضیافت و مهمانی و اتاق های جلسات محل مناسبی برای برگزاری عروسی ، سمینارهای بزرگ و مجالس مختلف است . این هتل در محله تجاری تفریحی شیشیلی قرار دارد . خدمات و امکانات هتل سورملی شامل رستوران ترکی و اتاق های مدرن مجهز به اینترنت Wi-Fi مینی بار ، میزکار ، استخر روباز و تراسی برای سرو غذا و عصرانه می باشد . هتل Surmeli 1.6 کیلومتر از مرکز خرید جواهر فاصله دارد . کاخ ییلدیز و خیابان استقلال کمتر از ۳٫۲ کیلومتری این هتل می باشند . پارکینک اختصاصی این هتل به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد . 

هتل 5 ستاره سورملی استانبول

هتل ۵ ستاره سورملی استانبول

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو استانبول
هتل رادیسون بلو شیشیلی در منطقه شیشیلی که یکی از مراکز تجاری استانبول است قرار دارد . این هتل دارای یک استخر روباز ، یک استخر سرپوشیده ، یک مرکز بدنسازی ، سونا و حمام ترکی می باشد . اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، تهویه کننده هوا ، کتری برقی و مینی بار می باشد . حمام اختصاصی اتاق ها دارای دوش یا وان است و سشوار دارد . یک محوطه جدا برای نشستن ، یک میز و امکانات اتوکشی نیز در اتاق ها یافت می شود . صبحانه روزانه به صورت بوفه در این هتل سرو می شود ، می توانید ناهار و شام را از رستوران دارای منوی این هتل که استایل بهتری دارد میل کنید . غذاها شامل انواع غذاهای بین المللی و محلی ترکی می شود . هتل رادیسون بلو شیشیلی با فاصله کمی از ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد که از هر دو طریق به راحتی می توانید به قسمت های دیگر شهر بروید . اینترنت Wi-Fi در تمام محوطه  Radisson Blu Sisli Hotel به صورت رایگان در دسترس می باشد .

هتل 5 ستاره رادیسون بلو استانبول

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو استانبول

هتل ۵ ستاره پوینت استانبول
 Point Taksim Hotel که ۵۰۰ متر با میدان تقسیم و کمتر از ۱ کیلومتر با مرکز همایش لطفی کردار فاصله دارد ، اتاق هایی مدرن مجهز به وای فای دارد . استخر سرپوشیده و سالن ورزشی هم از دیگر خدمات متمایز آن است . دکوراسیون اتاق های این هتل از رنگ های ملایمی تشکیل شده و دارای شیشه های دوجداره و کاناپه های راحت می باشد تا آرامش مطلق را در آن احساس کنید . تلویزیون و ماهواره با شبکه های پولی و دی وی دی پلیر هم از دیگر امکانات اتاقهاست . سالن ورزشی هتل پویت از استخر سرپوشیده ، اتاق بخار ، سونا و حمام ترکی تشکیل شده است . انواع خدمات درمانی و ماساژی هم ارائه می شود . می توانید از پارکینگ رایگان و حمل و نقل رایگان تا فرودگاه که هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح انجام می شود ، استفاده کنید . همچنین مراکز خرید و سیستم حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس شماست .

هتل 5 ستاره پوینت استانبول

هتل ۵ ستاره پوینت استانبول

هتل ۵ ستاره بیز جواهر استانبول
هتل لوکس و ۵ ستاره Biz Cevahir در قلب استانبول قرار دارد و به تمامی مناطق مهم شهر به راحتی دسترسی دارد . هتل بیز جواهر که یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول است دارای استخر سرپوشیده ، مرکز ورزشی و سالن ماساژ ، سونا و حمام ترکی می باشد.  تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه هوا ، Wi-Fi رایگان ، تلویزیون LCD همراه با ماهواره ، مینی بار می باشد . صبحانه به صورت بوفه روزانه سرو می گردد . رستوران هتل غذاهای مدیترانه ای و انواع غذاهای طبیعی سرو می کند . نزدیکترین ایستگاه مترو ۲۴۷ متر از این هتل فاصله دارد که دسترسی سریع و ساده به میدان تقسیم می دهد که فقط ۴ کیلومتر است . فاصله هتل تا منطقه تاریخی سلطان احمد ۱۲٫۹ کیلومتر می باشد .

هتل 5 ستاره بیز جواهر استانبول

هتل ۵ ستاره بیز جواهر استانبول

برای رزرو تور ترکیه تابستان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از پیشنهادات ویژه آنها برای داشتن سفری بهتر ، بهره مند شوید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.