من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور آنتالیا عید فطر ۹۵


تور آنتالیا پرواز پگاسوس عید فطر

تور آنتالیا ویژه عید فطر از پرطرفدارترین تورها بعد از تور نوروز است . دلایل مختلفی برای انتخاب این تور وجود دارد اما مهم ترین آنها تعطیلات رسمی در ایران و آب و هوای مناسب آنتالیاست . متوسط آب و هوای آنتالیا در تابستان ۲۸ درجه سانتیگراد و دمای آب ۲۷ درجه سانتیگراد است . تابستان آنتالیا ۸ تا ۹ ماه طول می کشد . در ماه آوریل میانگین دمای هوا ۱۶ درجه است و در ماه جولای و آگوست تا ۲۸ درجه افزایش پیدا می کند . جولای و آگوست گرم ترین ماه های سال در آنتالیا هستند . با وجود گرما ، نسیمی که از سمت دریای مدیترانه می وزد و بادهای شمال شرقی که از سمت جزایر می وزند ، هوا را خنک تر کند . این بادها معمولا عصرها باعث خنک تر شدن آنتالیا می شوند . اما فراموش نشود که تور آنتالیا تابستان با همین آب و هوا ، بهترین فرصت برای لذت بردن از ورزشهای آبی و سایر تفریحات آنتالیاست .
منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

know_clipart3با توجه به افزایش تقاضا یکی از مهم ترین ویژگی های تور آنتالیا تابستان ، وجود پرواز مستقیم تهران آنتالیاست که معمولا از نیمه اردیبهشت تا نیمه مهر ادامه دارد . فرودگاه آنتالیا مهم‌ترین فرودگاه جنوب غرب ترکیه است و از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا به مقصد اکثر فرودگاههای معروف دنیا پرواز وجود دارد . اتوبوس‌های شرکت هاواش به طور مرتب از پایانه اتوبوسرانی این شهر به سمت فرودگاه تردد می‌نمایند . مدت زمان رسیدن به فرودگاه از پارک یاووز اوزجان در جاده کُنیاآلتی حدود ۳۰ دقیقه‌ است . فاصله فرودگاه آنتالیا تا کمر  ۶۵ کیلومتر و تا بلک ۳۰ کیلومتر است . اما تور آنتالیا عید فطر ۹۵ را میتوانید با شرایط خاص و قیمتی متفاوت تجربه کنید : این تور آنتالیا در دو تاریخ ۵ به ۹ جولای به مدت ۴ شب و  ۱ به ۸ جولای به مدت ۸ شب با پرواز پگاسوس از تهران به استانبول و از استانبول به آنتالیا انجام میگیرد و دارای دو مزیت است : ۱ – پرواز غیر مستقیم تاثیر زیادی در کاهش قیمت تور دارد ۲ – سفرتان با یکی از بهترین ایرلاین های ترکیه یعنی پگاسوس می باشد . در اینجا میتوانید چند تور عید فطر آنتالیا را رصد کنید و البته برای کسب اطلاعات دقیق تر از همکاران ما بخواهید تا با شما تماس بگیرند .

تور آنتالیا ویژه عید فطر ۹۵ هتل ۵ ستاره ساتورن پالاس :

هزینه تور آنتالیا عید فطر ۹۵ هتل ۵ ستاره ساتورن پالاس : ۸ شب اقامت برای هر نفر در اتاق دوتخته : ۳٫۹۹۰ ، ۴ شب اقامت برای هر نفر در اتاق دوتخته : ۲٫۸۲۰
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ساتورن پالاس : بلیط رفت و برگشت با پرواز پگاسوس ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

هتل ساتورن پالاس آنتالیا (لارا) :

saturn_palace_resort_hotel_lara_1-mashhad_thmb_1 هتل ساتورن پالاس آنتالیا در منطقه توریستی و خوش آب و هوای لارا  واقع شده است که از موقعیت ساحلی برخوردار می باشد . هتل مجلل ساتورن پالاس یکی از با شکوه ترین هتل های ۵ ستاره لارا ست . ساحل و پلاژ اختصاصی با امکانات ویژه جهت شنا و حمام آفتاب ، اتاق هایی لوکس و امکاناتی فوق مدرن ، همه و همه در هتل ساتورن آنتالیا به توریستان ارائه می گردد  . شایان ذکر است که این هتل از سرویس یو -آل (صبحانه ، ناهار ، شام ، صبحانه دیر هنگام ، سلف سرویس و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدویت زمانی )برخوردار می باشد . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان ، پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ ، اسکواش و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در هتل ساتورن پالاس آنتالیا مهیاست .

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره کریستال واتر ورلد

هزینه تور آنتالیا عید فطر ۹۵ هتل کریستال واتر ورلد : ۸ شب اقامت برای هر نفر در اتاق دوتخته : ۳٫۳۱۰ ، ۴ شب اقامت برای هر نفر در اتاق دوتخته : ۲٫۵۴۰
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل کریستال واتر ورلد : بلیط رفت و برگشت با پرواز پگاسوس ،راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا (بلک) :
هتل کریستال واتر ورلد
هتل کریستال واترورلد ریزورت از هتل های آنتالیاست که در منطقه بلک و کنار دریا واقع شده . این هتل مجلل  از آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن برخوردار می باشد . از نظر معماری ساختمان هتل ، هتل کریستال واترورلد بلک سازگار با طبیعت طراحی شده و دارای دکوراسیون داخلی لوکس و به روزی می باشد . علاوه بر این به دلیل موقعیت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت ۲۰۰ متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است . فاصله هتل  Crystal Waterworld تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا بلک ۲ کیلومتر می باشد . نکته قابل توجه در مورد هتل ۵ ستاره کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا این است که پذیرایی به صورت یو-آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی و رایگان ) و توسط ورزیده ترین و زبده ترین نیروهای خدماتی ، انجام می پذیرد .

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره مجیک لایف واتر ورلد

هزینه تور آنتالیا عید فطر هتل مجیک واتر ورلد : ۸ شب اقامت برای هر نفر در اتاق دوتخته : ۳٫۲۰۰ ، ۴ شب اقامت برای هر نفر در اتاق دوتخته : ۲٫۴۸۰

خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل مجیک لایف واتر ورلد : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک پگاسوس ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

هتل مجیک لایف واتر ورلد آنتالیا (بلک) :
هتل مجیک لایف واتر ورلد آنتالیا (بلک)
هتل مجیک لایف واتر ورلد از هتل های ۵ ستاره آنتالیا در منطقه بلک است . سرویس پذیرایی هتل به صورت یو-آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی و رایگان ) می باشد . با توجه به امکانات تفریحی هتل دیگر به سایر تفریحات آنتالیا نیازی ندارید . افرادی که این تور را برای عید فطر انتخاب می کنند میتوانند دو روز از ایام اقامت خود از ورزشهای آبی این هتل ساحلی مانند بنانا بوت ، شاتل و … به صورت رایگان استفاده کنند .

————————————————————————————————————————————————-

نکته : پروازهای پگاسوس در ایام تور ویژه عید فطر در ۴ زمان پروازی متفاوت ، بصورت رفت و برگشت صورت میگیرد . مسلما این تعداد پرواز دست مسافران را در انتخاب بازتر می کند :

  • ساعات رفت پرواز پگاسوس : ۴:۲۰ – ۶:۴۵ – ۸:۰۰ – ۹:۰۰
  • ساعات برگشت پرواز پگاسوس : ۱۹:۰۰ – ۲۰:۳۰ – ۲۲:۵۵ – ۳:۰۰

برای آگاهی از بهترین تورهای آنتالیا ویژه عید فطر و یا براورد هزینه تورهای مورد نظر خود با همکاران ما تماس بگیرید .
۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳

رستوران های آلانیا

رستوران های آلانیا



آلانیا

آلانیا

 رستوران الیویا آلانیا – Olivia Gourmet Restaurant Alanya

معمولا وقتی یک از رستوران های آلانیا در جاده ساحلی رو انتخاب میکنین ، باید انتظار منوی گرون قیمتی رو داشته باشین اما رستوران الیویا از نظر کیفیت و قیمت ، واقعا استثناس . رستوران الیویا یکی از رستوران های خیلی خوب شهر آلانیاس . محیط رستوران الویا آروم و ساده اس . مواد غذاییش به خصوص گوشتاش فوق العاده ست و طعم غذاهاش به یاد موندنیه . اگرچه قیمت غذاهاش تقریبا بالاست ولی کیفیت و طعم عالی ای دارن . این رستوران بین المللیه و شما می تونین انواع غذاهای مدیترانه ای رو تو این رستوران میل کنین .

 رستوران الیویا آلانیا

رستوران الیویا آلانیا

رستوران الیویا آلانیا

رستوران الیویا آلانیا

رستوران باهاما آلانیا – Bistro Bahama Alanya

باهاما یکی دیگه از رستوران های شهر آلانیاس که مواد غذایی و نوشیدنی های خیلی خوبی داره . استیک هاش معروفن و اکثر توریست هایی که تو این رستوران غذا میل کردن ، استیک و ویژه باهاما رو توصیه می کنن. شما میتونین انواع غذاهای ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، اروپایی و ترکی رو با  طعم خوب ، تو این رستوران تست کنین .  البته بازم الیویا یه چیز دیگه اس . آدرس: آلانیا دالتاماش ، محله کارسی

رستوران باهاما آلانیا

رستوران باهاما آلانیا

رستوران ایزی آلانیا – Izzy’s Restaurant Alanya

رستوران ایزی آلانیا یکی از بهترین رستوران های آلانیاس که تو بلوار بزرگ مندرس قرار داره . غذاهای این رستوران بیشتر به صورت محلی تهیه میشن البته غذاهای بین المللی متنوعی هم میشه تو این رستوران میل کرد . رستوران ایزی در مرکز منطقه محموتلار قرار داره و با توجه به موقعیت مکانیش ، رستورانی ایده آل برای گردشگران تور آلانیا به شمار میاد . لیست متنوعی از بهترین غذاهای محلی و بین المللی تو این رستوران آلانیا سرو میشه .

رستوران ایزی آلانیا

رستوران ایزی آلانیا

رستوران اسکی ایو آلانیا – Eski Ev Restaurant Alanya

رستوران اسکی ایو یه رستوران خیلی خوبه که توی یه محیط باغ مانند قرار گرفته . آرامش و فضای سرسبز این رستوان به همراه غذاهای خوش طعم و کارکنان حرفه ای و مهربونش ، باعث شده که خیلی از توریست هایی که اینجا و غذاهاش رو امتحان کردن،  اون رو به بقیه هم توصیه کنن. شما می تونین انواع غذاهای اروپایی و ترکی رو در این رستوران نوش جان کنین .البته باید بگم منوی این رستوران در ایام خلوت سال ، یه کم جمع و جور میشه . اما سینی مزه این رستوران بخاطر داشتن یه سرآشپز ماهر ، خیلی خیلی خوشمزه اس .

رستوران اسکی ایو آلانیا

رستوران اسکی ایو آلانیا

رستوران های آلانیا

رستوران های آلانیا

رستوران داملاتاش آلانیا – Damlatas Restaurant Alanya

اگه میخواین تو یه رستوران غذا بخورین که به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشین ، رستوران داملاتاش آلانیا رو انتخاب کنین . این رستوران ساحلی آلانیا علاوه بر ارائه غذا به شما سرویس هایی مثل چتر ، تخت آفتاب و کابین و.. همه و همه به رایگان میدن . رستوران های آلانیا از غذاهای بسیار خوش طعمی برای پذیرایی مهموناشون استفاده می کنن. در تور آلانیا صرف یک وعده غذا در رستوران داملاتاش ، یه خاطره خوب براتون میشه .

رستوران داملاتاش آلانیا

رستوران داملاتاش آلانیا

تور کاپادوکیا ۹۵

تور کاپادوکیا ۹۵

تور ترکیه تابستان ۹۵

شهر کاپادوکیا یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران تور ترکیه است . این شهر تاریخی ترکیه از زمان عهد برنز ، محل سکونت بوده است . جاذبه های گردشگری کاپادوکیا در روستاهایی که در اطراف تپه ها بنا شده اند ، قرار دارد . در این روستاها ، شهرهای مارپیچ زیر زمینی وجود دارد که مسیحیان پیشین برای پنهان کردن خود از دید متجاوزان ، ساخته اند . بازدید از کلیساهای عهد بیزانس هم که در این مکان قرار دارند برای گردشگران تور کاپادوکیا ، جذاب است . کاپادوکیا سرشار از جاذبه های طبیعی و تاریخی ست که بازدید از آنها برای گردشگران بسیار دلچسب است .
کاپادوکیا ترکیه

کاپادوکیا ترکیه

نزدیکترین فرودگاه به کاپادوکیا ، فرودگاه نوشهیر هست که تقریبا ۱۵ کیلومتر تا کاپادوکیا فاصله دارد . فرودگاه استانبول هر روز به این شهر پرواز دارد و براحتی میتوانید به این شهر سفر کنید البته اکثر تورهای کاپادوکیا با تور آنکارا ترکیب میشود . صخره های تماشایی ، آثار تاریخی متعدد و طبیعت زیبا حتما رضایت شما رو از این تور بهمراه دارد . بالن سواری بر فراز کاپادوکیا و بازدید از روستاهای تروگلودیت و شهر زیرزمینی کایماکلی و تور جیپ سافاری و موتور سواری از مهم ترین جاذبه های تور کاپادوکیا هستند که گرشگران را با فرهنگ و شرایط زندگی در این منطقه آشنا میکند .

http://www.turkeyhotel.ir

روستاهای تروگلودیت کاپادوکیا

تور کاپادوکیا ترکیه با طبیعت بینظیرش گردشگران حرفه ای را بیش از سایر گردشگران بخود جلب میکند . این گردشگران از سراسر دنیا برای بازدید از این شهر صخره ای می آیند و علاقه زیادی به اقامت در هتل صخره ای یوناک دارند . این هتل با امکانات و شرایطش یکی از جاذبه های این شهر محسوب می شود .

http://www.turkeyhotel.ir

هتل یوناک کاپادوکیا

اگر شما نیز به رزرو تور کاپادوکیا ۹۵ علاقمندید ،میتوانید لیست نرخ تور کاپادوکیا را در اینجا ببینید و یا برای کسب اطلاعات دقیق تر با همکاران ما در آزانس سعادت سیر تماس بگیرید .

قیمت تور کاپادوکیا – آنکارا ۹۵

تور استثنایی آنکارا – کاپادوکیا

( دو شب اقامت در آنکارا و ۲ شب اقامت در کاپادوکیا )

خدمات تور کاپادوکیا شامل :

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر
  • ترانسفر رفت و برگشت و فرودگاهی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه در آنکارا و هتل ۴ ستاره با صبحانه و شام در کاپادوکیا
  • بلیط رفت و برگشت با اتوبوس به کاپادوکیا و ترانسفر از هتل به ترمینال و برگشت
  • یک گشت تمام وقت در کاپادوکیا همراه با ناهار و لیدر انگلیسی زبان
  • شرکت در برنامه شب ترکی در رستوران صخره ای کاپادوکیا
  • هزینه تور بالن سواری  ۹۰ یورو و هزینه تورهای جیپ سافاری و موتور سواری هرکدام ۴۵ یورور می باشد که در صورت تمایل میتوانید پرداخت کنید

تور آنکارا – کاپادوکیا :

tik_icon  ۲ شب اقامت در هتل ۴ ستاره رامادا آنکارا (ramada hotel) ، ۲ شب اقامت در هتل اوراسیا کاپادوکیا (avrasya hotel)

tik_icon  هر نفر در اتاق دو تخته : ۱٫۶۹۰

 tik_icon هر نفر در اتاق یک تخته : ۱٫۸۳۰

برای  کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید . قیمت تور آنکارا – کاپادوکیا با توجه به سیستمی بودن پروازهای آنکارا ، نوسان دارد .

قیمت تور کاپادوکیا ۹۵

اطلاعات هتل ۱ تخته ۲ تخته
مدت اقامت خدمات تور
تاریخ ورود
موزه هتل کاپادوکیا
۴,۶۹۹ ۳,۵۹۹
۴ شب بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –ترانسفر فرودگاهی –لیدر فارسی زبان –بیمه مسافرتی تا سقف ۸۰۰۰ یورو تابستان ۹۵
هتل یوناک کاپادوکیا
۴,۰۹۹ ۳,۰۹۹
۴ شب
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –ترانسفر فرودگاهی –لیدر فارسی زبان –بیمه مسافرتی تا سقف ۸۰۰۰ یورو تابستان ۹۵
هتل دلیک کایا کاپادوکیا
۳٫۱۹۵ ۲٫۱۹۵
۴ شب
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –ترانسفر فرودگاهی –لیدر فارسی زبان –بیمه مسافرتی تا سقف ۸۰۰۰ یورو تابستان ۹۵
هتل مصطفی کاپادوکیا ۲,۴۴۵ ۱,۹۹۹
۴ شب
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –ترانسفر فرودگاهی –لیدر فارسی زبان –بیمه مسافرتی تا سقف ۸۰۰۰ یورو تابستان ۹۵
هتل رامادا کاپادوکیا
۲,۳۴۵ ۱,۸۹۹
۴ شب بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –ترانسفر فرودگاهی –لیدر فارسی زبان –بیمه مسافرتی تا سقف ۸۰۰۰ یورو تابستان
۹۵

 

اطلاعات تور کاپادوکیا :

    • رفت چهارشنیه ها ساعت ۱۸:۰۰ ، برگشت یکشنبه ها ساعت ۲۰:۴۵
    • بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –ترانسفر فرودگاهی –لیدر فارسی زبان –بیمه مسافرتی تا سقف ۸۰۰۰ یورو
    • پرواز چارتر و هتل ها گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد و برای کانفرم درخواست پرداخت ۵۰ درصد الزامی می باشد
    • نرخ کودک زیر ۲ سال ۲۹۵٫۰۰۰ می باشد
    • اعتبار پاسپورت حداقل ۶ ماه بوده مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس ثبت نام کننده می باشد .
    • کد ملی جهت صدور بیمه نامه مسافرتی الزامی می باشد .
    • یک شب شام رایگان در هنگام ورود
http://www.turkeyhotel.ir

بالن سواری در کاپادوکیا

تور ازمیر 95

عداد شهرهای توریستی ترکیه که مورد استقبال گردشگران قرار میگیرد زیاد است اما یکی از بهترین تورهای ترکیه از نظر گردشگران تور شهر ازمیر ترکیه است . تور ازمیر برای کسانی که میخواهند با چگونگی زندگی واقعی مردم ترکیه آشنا شوند ، بسیار لذتبخش خواهد بود . شهر بندری ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و مهد روشنفکری و آزادی در این کشور است . این شهر تجاری ، یکی از جاذبه های توریستی واقع در غرب ترکیه نیز هست . هر ساله گردشگران زیادی تور ازمیر را برای گردش و تفریح انتخاب می کنند . در گذشته های دور شهر ازمیر جزئی از کشور یونان بود و با نام «اسمیرنا» شهرت داشت . عمده شهرت ازمیر به واسطه گذرگاه ساحلی سرسبز و زیبای «کوردون» ، واقع در این شهر است . این گذرگاه ساحلی را می توان یکی از زیباترین و جذاب ترین گذرگاه های ساحلی در سطح جهان دانست .
تور ازمیر ترکیه

تور ازمیر ترکیه

تور ازمیر

تور ازمیر

ازمیر که در پشت پیاده روهای آراسته شده با درختان نخل زیبا و خیابانهایی که کرانه های ساحلی را دنبال می کنند ، از دامنه های کوههای اطراف با شیب های پلکانی افقی به آرامی بالا می رود . ازمیر شهری سرزنده و بسیار زیبا بوده و درمدت فستیوال بین المللی هنر در ماه ژوئن و جولای گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشد و هتل های ازمیر در این ایام لبریز از گردشگران مشتاق است . بسیاری تور ازمیر را به قصد خرید انتخاب می کنند، به ویژه خرید پوشاک و البسه با پارچه های ترک که یکی از بهترین دوخت ها را در دنیا دارند . از این رو باید گفت ازمیر گزینه خوبی برای خرید در ترکیه است. مراکز خرید ازمیر متنوع اند و درمیان همه علاقه مندان به خرید در این منطقه محبوبیت دارند . از میان مراکز خرید ازمیر می توان به مرکز خرید آگورا و مرکز خرید فروم برنوا اشاره کرد . گردشگران تور ازمیر ترکیه می توانند علاوه بر خرید از این مراکز به گشت و گذار در شهر پرداخته و از سایر جاذبه های گردشگری ازمیر مانند قلعه کادیفه کاله ، کلیسای سنت پلیکارپ و آسانسور ازمیر دیدن کنند و در یکی از بهترین رستوران های ازمیر غذا میل کنند . شهر ازمیر دیدنی های زیبا و جالبی دارد ، بسیاری از بازدیدکننده ها برای دریا و ساحل زیبای این شهر تور ازمیر تابستان را انتخاب می کنند . اما بسیاری دیگر نیز وجود دارند که به دنبال اماکن و برنامه های هیجان انگیز این شهر می گردند .
حتما مایل هستید قبل از رزرو تور ازمیر ، از چگونگی آب و هوای این شهر ساحلی مطلع شوید . آب و هوای ازمیر در کل مشابه آب و هوای ایران چهار فصل دارد . تابستان ها نسبتا شرجی می شود چون کنار دریا قرار دارد و زمستانها سرد پائیز متوسط و بهار آب و هوای عالی را دارد . در اینجا هم میتوانید هزینه تور ازمیر را ببینید .

قیمت تور ازمیر 95

اطلاعات هتل 1 تخته 2 تخته
مدت اقامت خدمات تور
تاریخ ورود
هتل رامادا پلازا ازمیر
۲.۸۹۵ ۱.۸۹۵
6 شب ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95
هتل دوبل تری هیلتون ازمیر
۲.۹۹۵ ۱.۹۹۵
6 شب
ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95
هتل مونپیک ازمیر
۳,۵۹۵ ۲,۵۹۵
6 شب
ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95
هتل سوئیسوتل گرند ایفس ۳.۸۹۵ ۲.۸۹۵
6 شب
ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

از دیدنی های استانبول که میتوانید در تور استانبول از آن بازدید کنید ، Galata Tower است . برج گالاتا یک برج قرون وسطایی است که در منطقه گالاتا استانبول دقیقاً در قسمت شمالی شاخ طلایی قرار گرفته است . این برج یکی از آثار تاریخی استانبول است که بازدید از آن برای اکثر گردشگران جالب است . در سفر استانبول حتما از این برج دیدن کنید .
برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

برج قدیمی گالاتا در منطقه بی اوغلو- تکسیم استانبول قرار دارد و بدون شک یکی از دیدنی های استانبول به شمار میرود .  برج گالاتا در استانبول در سال 1348 ساخته شده و با 67 متر طول  در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول بوده است . برج گالاتا کلاٌ دارای 9 طیقه میباشد . از بالای این برج میتوانید منظره پانورامیک 360 درجه ای از استانبول را زیر پای خود ببینید و به خصوص خلیج شاخ طلایی استانبول  دریای مرمره منظره ای بسیار زیبا و متفاوت را دارد و به همین دلیل  توریست های تور استانبول  حتماٌ از این برج دیدن می کنند . این برج امروزه نیز  از ساختمان های اطراف در این منطقه بلند تر میباشد . امروزه در طبقه نهم این برج یک رستوران و کافه تریا قرار دارد . اگر مایل به بازدید از برج گالاتا استانبول هستید از ساعت 9 صبح تا 8 شب میتوانید از برج بازدید کنید و هزینه بلیط ورودی آن فقط 10 لیره ترک میباشد . از ساعت 8 شب به بعد فقط می توانید از رستوران و کافی شاپ این برج استانبول استفاده کنید .

برج گالاتا در استانبول

برج گالاتا در استانبول

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا ترکیه