من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مراکز خرید لباس عروس در استانبول

خرید لباس عروس در استانبول

بعضی از افرادی که تور استانبول رو انتخاب میکنن ، در واقع سفرشون یک تیر و دو نشونه : هم خرید و هم گردش . یکی از خریدهایی هم که فصل خاصی نداره ولی طرفدار زیادی داره ، خرید لباس عروسه . بعضی ها واسه خودشون لباس عروس میخرن و بعضی ها بصورت عمده واسه بوتیک ها خرید میکنن . اگه تصمیم دارین تو سفر استانبول لباس عروس بخرین باید بهتون بگم معمولا تو هر نقطه ای از شهر میشه یه بوتیک یا خانه مد عروس پیدا کرد اما اصلی ترین جاهایی که میشه بوتیک های لباس عروس استانبول رو ببینین اینجا بهتون معرفی می کنم . در ضمن اطلاعات کامل در مورد خرید عمده در استانبول هم میتونین تو سایت ببینین .

تنگه بسفر استانبول

منطقه عمرانیه استانبول برای خرید لباس عروس :
خرید لباس عروس در استانبول رو میتونین تو عمرانیه انجام بدین . این منطقه از استانبول هم یه جاده معروف داره به نام علمداغ جاده ( alemdag cadessi) تو این جاده هم بوتیک و خانه مد لباس عروس زیاده . قیمتها تو این منطقه متوسط و کیفیت هم متوسطه برای رفتن به عمرانیه باید به بخش آسیایی استانبول برین .

مراکز خرید لباس عروس استانبول

مراکز خرید لباس عروس استانبول

منطقه فاتیح استانبول برای خرید لباس عروس
منطقه فاتیح استانبول یکی از اصلی ترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول هستش . خیابان فوزی پاشا fevzi pasa پر از بوتیک و خانه های مد لباس عروسه که خیلی راحت میتونین تو این خیابون به همه مغازه ها سرک بکشین و لباسها رو ببینین . قیمت لباس در این منطقه تقریبا بالاست البته کیفیتها هم خیلی خوبه . دسترسی به خیابون فوزی پاشا خیلی راحته : کافیه از ایستگاه مترو فاتیح ۵۰۰ متر به سمت راست برید به تقاطع fevzi pasa میرسین .

مراکز خرید لباس عروس استانبولمراکز خرید لباس عروس استانبول

مراکز خرید لباس عروس استانبول

منطقه مال تپه استانبول برای خرید لباس عروس
خرید لباس عروس در استانبول مثل تمام خریدها به بودجه ای که شما در نظر گرفتین بستگی داره . اگه میخواین لباس ارزونتری بخرین به مال تپه برین . این منطقه هم تو قسمت آسیایی استانبول قرار داره . کیفیت لباسهای این منطقه متوسط و قیمت تقریبا ارزونتر از جاهای دیگه اس . از ایستگاه مترو تو مال تپه به سمت راست برین به محدوده ای از خیابان بغداد میرسین که بیشتر خانه مدها و بوتیکهای لباس عروس اونجاس .

مراکز خرید لباس عروس در استانبول

مراکز خرید لباس عروس در استانبول

منطقه پندیک استانبول برای خرید لباس عروس :
منطقه پندیک یکی از بهترین جاها برای خرید لباس عروس در استانبول با قیمت ارزان و البته با کیفیت متوسط هستش . این محله تو قسمت آسیایی استانبول و پایینتر از مال تپه واقع شده . میشه تو بازارهای خیابانی و زیرگذرهای پندیک لباس با قیمت ارزان خرید . اینجا علاوه بر مراکز خرید لباس عروس  ، لباس شب هم دارد . و یکی ار مراکز خرید استانبول هستش که مردم ترکیه میونه خوبی باهاش دارن .

مراکز خرید لباس عروس در استانبول


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.