من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

از دیدنی های استانبول که میتوانید در تور استانبول از آن بازدید کنید ، Galata Tower است . برج گالاتا یک برج قرون وسطایی است که در منطقه گالاتا استانبول دقیقاً در قسمت شمالی شاخ طلایی قرار گرفته است . این برج یکی از آثار تاریخی استانبول است که بازدید از آن برای اکثر گردشگران جالب است . در سفر استانبول حتما از این برج دیدن کنید .
برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

برج قدیمی گالاتا در منطقه بی اوغلو- تکسیم استانبول قرار دارد و بدون شک یکی از دیدنی های استانبول به شمار میرود .  برج گالاتا در استانبول در سال 1348 ساخته شده و با 67 متر طول  در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول بوده است . برج گالاتا کلاٌ دارای 9 طیقه میباشد . از بالای این برج میتوانید منظره پانورامیک 360 درجه ای از استانبول را زیر پای خود ببینید و به خصوص خلیج شاخ طلایی استانبول  دریای مرمره منظره ای بسیار زیبا و متفاوت را دارد و به همین دلیل  توریست های تور استانبول  حتماٌ از این برج دیدن می کنند . این برج امروزه نیز  از ساختمان های اطراف در این منطقه بلند تر میباشد . امروزه در طبقه نهم این برج یک رستوران و کافه تریا قرار دارد . اگر مایل به بازدید از برج گالاتا استانبول هستید از ساعت 9 صبح تا 8 شب میتوانید از برج بازدید کنید و هزینه بلیط ورودی آن فقط 10 لیره ترک میباشد . از ساعت 8 شب به بعد فقط می توانید از رستوران و کافی شاپ این برج استانبول استفاده کنید .

برج گالاتا در استانبول

برج گالاتا در استانبول

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا ترکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.