من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ازمیر 95

عداد شهرهای توریستی ترکیه که مورد استقبال گردشگران قرار میگیرد زیاد است اما یکی از بهترین تورهای ترکیه از نظر گردشگران تور شهر ازمیر ترکیه است . تور ازمیر برای کسانی که میخواهند با چگونگی زندگی واقعی مردم ترکیه آشنا شوند ، بسیار لذتبخش خواهد بود . شهر بندری ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و مهد روشنفکری و آزادی در این کشور است . این شهر تجاری ، یکی از جاذبه های توریستی واقع در غرب ترکیه نیز هست . هر ساله گردشگران زیادی تور ازمیر را برای گردش و تفریح انتخاب می کنند . در گذشته های دور شهر ازمیر جزئی از کشور یونان بود و با نام «اسمیرنا» شهرت داشت . عمده شهرت ازمیر به واسطه گذرگاه ساحلی سرسبز و زیبای «کوردون» ، واقع در این شهر است . این گذرگاه ساحلی را می توان یکی از زیباترین و جذاب ترین گذرگاه های ساحلی در سطح جهان دانست .
تور ازمیر ترکیه

تور ازمیر ترکیه

تور ازمیر

تور ازمیر

ازمیر که در پشت پیاده روهای آراسته شده با درختان نخل زیبا و خیابانهایی که کرانه های ساحلی را دنبال می کنند ، از دامنه های کوههای اطراف با شیب های پلکانی افقی به آرامی بالا می رود . ازمیر شهری سرزنده و بسیار زیبا بوده و درمدت فستیوال بین المللی هنر در ماه ژوئن و جولای گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشد و هتل های ازمیر در این ایام لبریز از گردشگران مشتاق است . بسیاری تور ازمیر را به قصد خرید انتخاب می کنند، به ویژه خرید پوشاک و البسه با پارچه های ترک که یکی از بهترین دوخت ها را در دنیا دارند . از این رو باید گفت ازمیر گزینه خوبی برای خرید در ترکیه است. مراکز خرید ازمیر متنوع اند و درمیان همه علاقه مندان به خرید در این منطقه محبوبیت دارند . از میان مراکز خرید ازمیر می توان به مرکز خرید آگورا و مرکز خرید فروم برنوا اشاره کرد . گردشگران تور ازمیر ترکیه می توانند علاوه بر خرید از این مراکز به گشت و گذار در شهر پرداخته و از سایر جاذبه های گردشگری ازمیر مانند قلعه کادیفه کاله ، کلیسای سنت پلیکارپ و آسانسور ازمیر دیدن کنند و در یکی از بهترین رستوران های ازمیر غذا میل کنند . شهر ازمیر دیدنی های زیبا و جالبی دارد ، بسیاری از بازدیدکننده ها برای دریا و ساحل زیبای این شهر تور ازمیر تابستان را انتخاب می کنند . اما بسیاری دیگر نیز وجود دارند که به دنبال اماکن و برنامه های هیجان انگیز این شهر می گردند .
حتما مایل هستید قبل از رزرو تور ازمیر ، از چگونگی آب و هوای این شهر ساحلی مطلع شوید . آب و هوای ازمیر در کل مشابه آب و هوای ایران چهار فصل دارد . تابستان ها نسبتا شرجی می شود چون کنار دریا قرار دارد و زمستانها سرد پائیز متوسط و بهار آب و هوای عالی را دارد . در اینجا هم میتوانید هزینه تور ازمیر را ببینید .

قیمت تور ازمیر 95

اطلاعات هتل 1 تخته 2 تخته
مدت اقامت خدمات تور
تاریخ ورود
هتل رامادا پلازا ازمیر
۲.۸۹۵ ۱.۸۹۵
6 شب ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95
هتل دوبل تری هیلتون ازمیر
۲.۹۹۵ ۱.۹۹۵
6 شب
ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95
هتل مونپیک ازمیر
۳,۵۹۵ ۲,۵۹۵
6 شب
ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95
هتل سوئیسوتل گرند ایفس ۳.۸۹۵ ۲.۸۹۵
6 شب
ترانسفرفرودگاهی-بلیط-صبحانه-بیمه مسافرتی خرداد 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.