من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط ترکیه

بلیط ترکیه

دلایل مختلفی برای انتخاب تور ترکیه وجود دارد و مدت زمان اقامت برای این افراد متفاوت است و در پی آن اخذ ویزای مناسب یکی از اصلی ترین کارهایی ست که باید قبل از سفر ، انجام دهید . افرادی که میخواهند کمتر از ۹۰ روز در ترکیه اقامت کنند ، برای دریافت ویزا ترکیه دغدغه ای ندارند . خوشبختانه دولت این کشور ، در این موارد ، ویزایی صادر نمی کند و افراد میتوانند با داشتن بلیط ترکیه و گذرنامه به این کشور سفر کنند . تهیه بلیط ترکیه زمینی ، بلیط ترکیه قطار و یا بلیط ترکیه هواپیما برای این سفر بستگی به سلیقه شخصی دارد اما متداول ترین این بلیط ها ، بلیط ترکیه هوایی ست .  
http://www.turkeyhotel.ir/

پروازهای ایران ترکیه

airlines_clipartهمانطور که می دانید ترکیه یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان است بهمین دلیل هم پرواز های زیادی با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی به این کشور انجام می شود . بلیط هواپیما ترکیه به شهرهای مختلف این کشور با ایرلاین های متعددی ، وجود دارد . برخی ایرلاین ها روزانه به این کشور پرواز دارند . با وجود ایرلاین های متعدد در مسیر ایران – ترکیه ، هر کدام از این هواپیمایی ها ، مقاصد خاصی دارند و شهرهای معینی را در برنامه پروازی خود ، جای داده اند . در اینجا میتوانید با این ایرلاین ها و مقاصد پروازشان به ترکیه آشنا شوید و نسبت به رزرو بلیط ترکیه هوایی با توجه به ایده آل هایتان ، اقدام نمایید :

starایرلاین ترکیش
اولین شرکت هواپیمایی ترکیه ، شرکت هواپیمایی ترکیش است که یک هواپیمایی ملی ترکیه و دولتی می باشد . هواپیمایی ترکیش ایرلاین را میتوان هم قدیمی ترین و هم به نوعی جدیدترین شرکت هواپیمایی ترکیه میباشد که در سال ۱۹۳۳ میلادی به دستور کمال مصطفی آتاتورک تاسیس شده و دائما در حال بروز رسانی میباشد .
هواپیمایی ترکیش یک از ایرلاین های ترکیه است که به شهرهای آدنا – آلانیا – آنتالیا – آنکارا – استانبول – دالامان – ازروم – ازمیر – قونیه – وان – ترابزون – بدروم – کایسری – دنیزلی ترکیه ، پرواز دارد .

starایرلاین پگاسوس
شرکت هواپیمایی پگاسوس با ۲۰ سال سابقه فعالیت یکی از ایرلاین های خصوصی ترکیه است . ایرلاین پگاسوس اولین ایرلاین (لوکاست )Low Coast ترکیه است . در سیستم لوکاست با حذف هزینه پذیرایی در هواپیما ، بلیط هواپیما با قیمت ارزانتری به مسافر عرضه میشود . هواپیمایی پگاسوس به صورت چارتر از ایران به شهرهای آدنا – آلانیا – آنتالیا – آنکارا – استانبول – دالامان – ازروم – ازمیر – قونیه – وان – ترابزون – بدروم – کایسری – دنیزلی ترکیه ، پرواز دارد .

starایرلاین اطلس جت
شرکت هواپیمایی اطلس جت ترکیه برای مسافرین به نامی آشنا تبدیل شده است . این شرکت هواپیمایی ترکیه با توجه به خدماتی که ارائه میدهد ، گران نیست به همین خاطر نیز نسبت به دیگر شرکت های هواپیمایی طرفداران بسیاری دارد . هواپیمایی اطلس جت نیز از ایران به شهرهای آدنا – آلانیا – آنتالیا – آنکارا – استانبول – دالامان – ازروم – ازمیر – قونیه – وان – ترابزون – بدروم – کایسری – دنیزلی ترکیه ، پرواز دارد و بلیط ترکیه ارزان را میتوان از این هواپیمایی با کیفیت تهیه کرد .

starایرلاین آسمان
تنها مسیری که این شرکت هواپیمایی آسمان به ترکیه دارد ، استانبول است .

starایرلاین ایران ایر
شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز تنها به مسیرهای استانبول و آنکارا پرواز دارد .

starایرلاین ماهان
ایرلاین ماهان نیز تنها به مسیرهای استانبول و آنکارا پرواز دارد .

star ایرلاین های هواپیمایی قشم ایر ، معراج و  تابان نیز به ترکیه پرواز دارند .

http://www.turkeyhotel.ir/

ایرلاین اطلس جت

بطور کلی برای رزرو بلیط هواپیما ترکیه ، باید دو فاکتور را در نظر گرفت : ۱ – قیمت بلیط ترکیه (به دنبال بلیط ارزان ترکیه هستید ؟) ۲ – کیفیت پرواز ایران – ترکیه (آسودگی در پرواز برایتان اهمیت دارد ؟) . پس از آن ، با توجه به انتخابتان ، میتوانید از قیمت بلیط ترکیه آگاه شوید . همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما ترکیه در شرکت های مختلف با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و با توجه به درجه ایرلاین ها متفاوت است . همچنین ممکن است بعضی ایرلاین ها هم روزهای مشخصی به ترکیه پرواز داشته باشند . به همین دلیل ابتدا مشخص کنید که میخواهید چه روزی و با چه ایرلاینی مسافرت کنید . خوشبختانه روزانه پروازهای مختلفی به کشور ترکیه انجام می شود که عمده آنها ، پروازهای استانبول است  و در این میان پرواز ایران ایر به استانبول بخاطر قیمت و تعداد پروازهای بالا در روز ، طرفدار بیشتری دارد .
http://www.turkeyhotel.ir/

قیمت بلیط پرواز ایران ایر به استانبول

know_clipart1اگر میخواهید از دیگر شهرهای توریستی ترکیه هم دیدن کنید ، میتوانید با تهیه بلیط پروازهای داخلی ترکیه که توسط ایرلاین های گوناگون صورت میگیرند ، از شهری به شهر دیگر سفر کنید . بلیط های داخلی ترکیه شامل مسیرهای زیر میشوند :

بلیط استانبول به آنتالیا  –  بلیط آنتالیا به استانبول
بلیط استانبول به آنکارا    –  بلیط آنکارا به استانبول
بلیط استانبول به بدروم   –  بلیط بدروم به استانبول
بلیط استانبول به ازمیر  –  بلیط ازمیر به استانبول
بلیط استانبول به آلانیا   –  بلیط آلانیا به استانبول
بلیط استانبول به وان   –  بلیط وان به استانبول
بلیط استانبول کوش اداسی  –  بلیط کوش آداسی استانبول
بلیط استانبول به دالامان  –  بلیط دالامان به استانبول
بلیط استانبول به ارزروم – بلیط ارزروم به استانبول

نرخ بلیط هواپیمای ترکیه

نرخ بلیط هواپیمای ترکیه

know_clipart2قابل توجه افرادی که تور ترکیه تابستان را انتخاب می کنند : هر ساله در فصل تابستان پروازهای مختلفی توسط ایرلاین ها به شهرهای توریستی ترکیه انجام می شود که بلیط آنها بصورت زیر می باشد :

بلیط تهران انتالیا با پرواز اطلس جت
بلیط تهران انتالیا با پرواز ماهان
بلیط تهران کوش اداسی با اطلس جت
بلیط تهران کوش اداسی با ماهان
بلیط تهران بدروم با اطلس جت

برای تهیه بلیط داخلی ترکیه ، بلیط ترکیه ارزان و آگاهی از قیمت بلیط ترکیه از همکاران ما کمک بخواهید .

موزه مدرن استانبول


دیدنی های استانبول برای اکثر گردشگران تور استانبول جذاب است در واقع میتوان گفت این دیدنی ها در رشد صنعت گردشگری کشور ترکیه نقش بسزایی دارد . موزه های استانبول از مهم ترین جاهای دیدنی این شهر هستند که گردشگران از بازدید از آنها لذت میبرند . این موزه ها فقط برای نمایش آثار بجا مانده از گذشتگان نیست و در برخی از آنها مانند موزه مدرن ، میتوان با هنرمندان معاصر استانبول و ایده ها و هنرهایشان آشنا شد . در زیر میتوانید اطلاعات بیشتری از موزه مدرن کسب کنید .
موزه مدرن استانبول

موزه مدرن استانبول

اگر در تور استانبول وقتی را برای بازدید از جاهای دیدنی این شهر اختصاص داده اید ، موزه مدرن را فراموش نکنید . موزه‌ی استانبول مدرن یا موزه هنرهای مدرن استانبول در سال ۲۰۰۴ در ناحیه بی‌اوغلوی استانبول به جهت نمایش آثار هنرمندان تاریخ معاصر ترکیه افتتاح گردید . این موزه در حقیقت اولین موزه‌ی خصوصی است که به منظور نمایش هنرهای مدرن معاصر ساخته شده و مساحتی تقریبا ۸ هزار مترمربعی را شامل می‌شود که در ساحل تنگه بسفر واقع شده است . ۵ مجموعه‌ی دائمی و چندین مجموعه‌ی خصوصی در سال‌های اخیر در این نمایشگاه دائمی در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند . موزه مدرن استانبول در واقع انباری ست در سواحل بسفر که نمایانگر نقاشی مدرن ، مجسمه سازی ، عکاسی و دیگر نسخه های هنری است که توانسته در رسانه های ترکیه و حتی در مقیاس جهانی آوازه ای بر هم زند . مجموعه دائمی هنر مدرن ترکیه گویای داستانی ست که از اواخر قرن ۱۹ آغاز و تا به امروز ادامه یافته است . یک تور بازدید از Istanbul Modern Art Museum می تواند به شما دیدی عالی از هنر ترکیه القا کند . این موزه که از جذابترین موزه های استانبول است که دارای دو طبقه است ، یک طبقه آن (طبقه بالا) را به رستوران و فروشگاه ، سینما و کتابخانه هنری اختصاص داده‌اند و در طبقه پایین آثار هنری هنرمندان معاصر ترکیه به نمایش در می‌آید .

موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول

 موزه‌ی استانبول مدرن

موزه‌ی استانبول مدرن

موزه مدرن استانبول

موزه مدرن استانبول