من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید زورلو استانبول - zorlu center istanbul



shopping_clipart2-turkeythmb-qpr (1)مجتمع زورلو در محله Zincirlikuyu باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی و لونت شده و با امکانات رفاهی و تفریحی متعددی که دارد به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده است . این مرکز شامل یک سالن تئاتر ۷۷۰ نفره و یک سالن کنسرت با ۲۳۰۰ صندلی می باشد . هتل رافلز که از جمله هتل های ۵ ستاره استانبول است در سپتامبر ۲۰۱۴ در این مجموعه افتتاح شد . بالکنی که برای این هتل در نظر گرفته‌ اند در بالاترین طبقه آن واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از تنگه بسفر به خصوص در زمان غروب خورشید ارائه می دهد . بزرگترین مرکز هنر های نمایشی کشور ترکیه PSM با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر نیز در این مجموعه است و شاهکاری عظیم به شمار می آید . این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز می باشد .

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

shopping_clipart-turkeythmb-turkeythmb-qprمرکز خرید زورلو در استانبول بیش از ۲۰۰ فروشگاه ، ۴۰ کافه و رستوران دارد و برندهای معروف دنیا مانند دولچه و گابانا ، ولنتینو ، سنت لورن ، تیفانی اند کو ، فندی ، دیور ، لویی ویتون ، پرادا ، بربری ، کاوالی و چندین و چند برند دیگر در این مرکز به چشم می خورند . بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید ، بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد . در این مرکز همچنین رستوران Morini ( متعلق به گروه AltaMarea) که غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای تحت نظر سرآشپز Michael White در آن سرو می شود ، وجود دارد . آتلیه Rebul و داروخانه ای که قدیمی ترین داروخانه در شهر می باشد در این مرکز است . قابل ذکر است که اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز در مرکز خرید زورلو استانبول قرار دارد . در تور استانبول میتوانید برای رسیدن به این مرکز خرید ، از هر جایی که سوار متروی M2 شوید می توانید به راحتی در ایستگاه گایرت تپه Gayrettepe 7 پیاده شوید و با دنبال کردن تابلو ها به مرکز خرید زورلو برسید .

مرکز خرید زورلو در استانبول

مرکز خرید زورلو در استانبول

zorlu center istanbul

zorlu center istanbul

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.