من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور آنکارا شهریور ۹۵


تور ترکیه آنکارا شهریور ۹۵ هتل گلد

تور ترکیه آنکارا هتل گلد

ankara_panoramic_night-qpr

  dalars_clipart  نرخ تور  ترکیه آنکارا شهریور  مرداد  ۹۵ هتل  گلد
قیمت اتاق دو تخته برای هر نفر ۹۹۰۰۰۰   تومان star قیمت کودک ۶ تا ۱۲ سال با تخت۹۹۰۰۰۰تومان star بهای کودک ۲ تا ۶ سال بدون تخت۶۵۰۰۰۰  تومان

Ankara آنکارا پایتخت ترکیه است و پس از استانبول دومین شهر بزرگ این کشور بشمار می آید . این شهر هم‌چنین مرکز سیاسی استان آنکارا است. از مراکز دیدنی آن که در تور آنکارا می‌توانید بازدید کنید آرامگاه آتاتورک و برج گردان خرید آتاکوله ست . شهر آنکارا مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند و برگزاری جشنواره خرید آنکارا  کمک بزرگی  در جلب توریست برای این شهر است . فستیوال خرید آنکارا علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید ترکیه ، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد . در طول مدت این فستیوال که تا ۱۴ ماه سپتامبر ادامه دارد ، کنسرت ها و برنامه های تفریحی متعددی در سرتاسر شهر آنکارا برای علاقمندان بر پا میباشد . اغلب مراکز خرید آنکارا در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند .

list_clip_art-qpr خدمات تور آنکارا شهریور ۹۵ هتل گلد:

tick  بلیط رفت و برگشت با پرواز چارتر ایران ایر tick  ۳ شب اقامت در هتل با صبحانه tick  ترانسفر فرودگاهی tick  راهنمای فارسی زبان tickبیمه مسافرتی سامان

know_clipart5 نکات مهم برای سفر به ترکیه :

tick3 داشتن گذرنامه با هفت ماه اعتبار الزامی است . tick3 طوری برنامه ریزی کنید که سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید . tick3 ماهان ایر به استانبول در ایام هفته پرواز دارد . tick3 پرواز ایران ایر به انکارا فقط روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار میشود .

star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2 star2star2

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای ترکیه

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس گیرید

کانتر مربوطه:خانم احمدی ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.