من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا
The water park Antalya Aqualand


پارک آّبی آنتالیا

پارک آّبی آنتالیا


پارک آبی آکوالند در آنتالیا

پارک آبی آکوالند در آنتالیا

Water park clipart2-qprدر این پارک آبی آنتالیا ، سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد .  در میانه روز شما میتوانید به تماشای برنامه شاد و زنده آکوالند بنشینید که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما هم میتوانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید . همچنین در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا بنشینید . برای استفاده از این پارک ، هنگام تهیه بلیط یک کارت الکترونیکی به شما داده میشود که با شارژ آن میتوانید نسبت به خرید هر چیزی اقدام کنید البته توجه داشته باشید که مایو و کلاه همراه داشته باشید چون خرید این وسایل در محوطه پارک ، بسیار هزینه بر می باشد . قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا برای تمام روز : ۴۷  لیر ، برای نصف روز تا ساعت ۱۴ : ۳۳ لیر و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال : ۲۸ لیر می باشد .

Water park clipart-qprحتما میدانید که آنتالیا دارای ۳ پارک آبی ست : پارک آبی هتل رکسیوس پریمیوم ، پارک آبی هتل باروت لارا و پارک آبی آکوالند در ساحل کنیاآلتی . اکثر گردشگرانی که پارک آبی آکوالند رو بعلت دسترسی راحت و اسلایدهای متنوع بازی به سایر پارک های آبی ترجیح میدهند . بنابراین اگر می خواهید در آنتالیا تفریحات عالی و ساعات خوشی داشته باشید ، حتما بلیط پارک پارک آبی آنتالیا را رزرو کنید .


پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

know_clipart5اطلاعات پارک آبی آکوالند آنتالیا :

آدرس پارک آبی آکوالند : Meltem, Dumlupınar Blv., 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey
وبسایت پارک آبی آکوالند : www.antalya-aqualand.com
ساعات کار پارک آبی آکوالند : ۹ صبح تا ۵ عصر




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.