من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل های مدرن آنکارا

لوکس ترین هتل های آنکارا


هتل های شهر آنکارا از دیگر شهرهای ترکیه قیمت مناسب تری دارند. امکانات و خدمات بسیار خوب این هتل ها برای گردشگران کشور ترکیه  قابل توجه است. شما با تورآنکارا می توانید هتل های سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره با هر قیمتی که در نظر دارید را انتخاب کنید. از اماکانات این هتل ها استخر، حمام ترکی، باشگاه بدن سازی و رستوران ها یی با غذاهای متنوع است.




ادامه مطلب ...

معروفترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید معروف آنکارا

وقتی از میان تورهای توریستی کشور ترکیه، تور آنکارا را انتخاب می کنید به دنیای بزرگی از مراکز خرید و فروشگاه های مدرن و لوکس قدم می گذارید. یکی از جاذبه های شهر آنکارا مراکز خرید این شهر و یکی از لذت بخش ترین کارها در تور آنکارا رفتن به این مراکز خرید و گشت و گذار در آن ها است.


 
ادامه مطلب ...

هیجان انگیز ترین مکان آنکارا

شهربازی بزرگ آنکارا

در سال های اخیر مکان های تفریحی شهرآنکارا در جذب گردشگران کشور ترکیه موفقیت چشمگیری داشته است. اگر شما قصد سفر به ترکیه را دارید با انتخاب تورآنکارا به یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین شهربازی های دنیا بروید و ساعت های زیادی را به تفریح بپردازید.


 
ادامه مطلب ...

آشنایی با جاذبه های گردشگری آنکارا

جاذبه های گردشگری آنکارا

مسجد کوجاتپه

این مسجد از جدید ترین و بزرگ ‌ترین مساجد آنکارا و در ابتدای شهر جدید قرار گرفته است. مسجد کوجاتپه بین سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۷ و به سبک عثمانی کلاسیک ساخته شده است. این مسجد دارای چهار مناره است و طراحی خاص آن باعث شده تا از هر نقطه شهر قابل رویت باشد. تزیینات چشم گیرمسجد کوجاتپه شامل طلا و مرمر، پنجره‌ هایی با شیشه های رنگی، کاشی‌های تزئینی و چلچراغ کریستالی که فضایی زیبا و منحصر به فرد را برای بازدید کننده ها ایجاد کرده است.


 
ادامه مطلب ...

لذت سفر با تور آنکارا

آنکارا

مرکز سیاسی و پایتخت کشور ترکیه است. این شهر دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استامبول شناخته شده است. آنکارا شهری مدرن و جدید درخشک ترین مناطق ترکیه قرار دارد و فقط محدوده جنوبی آن دارای مناطق جنگلی است. با این حال شهری سرسبز به شمار می رود و مراکز خرید به روز، موزه ها، کلیساها ازجاذبه های توریستی تور آنکارا هستند. این شهر قطب حمل و نقل ترکیه و در مرکزاین کشور و آناتولی قرار گرفته است.


 


  ادامه مطلب ...