من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

رستوران 360 استانبول

رستورانهای شیکی که در فیلم های ترکی میبینید اکثرا در قسمت اروپایی استانبول و در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده اند . این رستوران استانبول بهترین مکان برای میل نمودن  غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین المللی است  . این رستوران یکی از بهترین رستوران های استانبول است ;که برای صرف یک ناهار و یا شام رویایی پیشنهاد میشود .


رستوران ۳۶۰ استانبول یک نمای ۳۶۰ نفس گیر از استانبول تا کلیسای سنت آنتوان به شما نشان میدهد . این رستوران در طبقه بالای ساختمان تاریخی Misir یا بعبارتی در پنت هاوس یک آپارتمان متعلق به قرن ۱۹ مشرف به سفارت های قدیمی در بی اوغلو ، قرار دارد .  سراسر تنگه بسفر به مسجد ایاصوفیه و دریای مرمره از این رستوران قابل رویت است در ضمن رستوران 360 در استانبول برنده چندین جایزه بین المللی شده است . رستوران ۳۶۰ در تعطیلات آخر هفته به مرکز تفریحی تبدیل میشود با موسیقی زنده و حضور هنرمندان با استعداد و اجرای زنده رستوران ۳۶۰ استانبول مفهوم یک تجربه غذاخوری متفاوت است . این رستوران استانبول بهترین مکان برای ارائه ترکیبی از غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین المللی است . رستوران ۳۶۰ درجه برای ناهار و شام سرویس می دهد و میتوانید بعد از خرید از مراکز خرید استانبول برای صرف غذا به این رستوران بروید  . در تور استانبول این رستوران یک مکان عالی برای چشیدن مزه های مدرن در ترکیه با غذاهای بین المللی و انتخاب نوشیدنی های منحصر به فرد است .


منبع : وبسایت ترکیه هتل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.