من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

لذت سفر با تور آنکارا

آنکارا

مرکز سیاسی و پایتخت کشور ترکیه است. این شهر دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استامبول شناخته شده است. آنکارا شهری مدرن و جدید درخشک ترین مناطق ترکیه قرار دارد و فقط محدوده جنوبی آن دارای مناطق جنگلی است. با این حال شهری سرسبز به شمار می رود و مراکز خرید به روز، موزه ها، کلیساها ازجاذبه های توریستی تور آنکارا هستند. این شهر قطب حمل و نقل ترکیه و در مرکزاین کشور و آناتولی قرار گرفته است.


 


 
 شما می توانید با انتخاب تور آنکارا با پروازهای ارزان درهتل های مدرن و شیک با کیفیت و قیمت مناسب اقامت کنید و از غذاهای متنوع و خوشمزه این شهر لذت ببرید. همچنین مکان های تفریحی و توریستی آنکارا متنوع و شناخته شده هستند، مقبره آتاتورک، مسجد حاجی بایرام، حمام رومی، موزه تمدن آناتولی، معبد آگوستوس از مکان های تاریخی و دیدنی انکارا و پارک گنچلیک، پارک شادی سنسلیک، پارک جنگلی آتاتورک، دریاچه گولباشی، کوه اِلما داغ از مکان های تفریحی این شهر می باشند.


مراکز خرید متنوع و ارزان این شهر نیز همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. در کل شما می توانید با هزینه های پایین سفری راحت و لذت بخش را با تور آنکارا تجربه کنید. بهترین زمان برای سفر به این شهر ماه های اردیبهشت، خرداد همچنین اواسط شهریور تا اواخر مهراست. آب و هوای آنکارا در تابستان از سایر شهرهای ساحلی ترکیه مطبوع‌ تر است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.