من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

آشنایی با جاذبه های گردشگری آنکارا

جاذبه های گردشگری آنکارا

مسجد کوجاتپه

این مسجد از جدید ترین و بزرگ ‌ترین مساجد آنکارا و در ابتدای شهر جدید قرار گرفته است. مسجد کوجاتپه بین سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۷ و به سبک عثمانی کلاسیک ساخته شده است. این مسجد دارای چهار مناره است و طراحی خاص آن باعث شده تا از هر نقطه شهر قابل رویت باشد. تزیینات چشم گیرمسجد کوجاتپه شامل طلا و مرمر، پنجره‌ هایی با شیشه های رنگی، کاشی‌های تزئینی و چلچراغ کریستالی که فضایی زیبا و منحصر به فرد را برای بازدید کننده ها ایجاد کرده است.


 
 برج آتاکوله

بلندترین برج ترکیه و بلندترین ساختمان آنکارا است. با انتخاب تورآنکارا، برج آتاکوته اولین چیزی است که خودنمایی می کند و از هر نقطه ای ازاین شهرقابل رویت می باشد. همچنبن ازعرشه این برج نمای شهر آنکارا منظره ای منحصر به فرد دارد که تماشای آن خالی از لطف نیست. برج آتاکوته شامل مرکزخرید بزرگ، سینما، رستوران گردان و آسانسور شیشه ای می باشد.



پارک جنگلی آتاتورک

از مراکز تفریحی مهم آنکارا است، که درحومه این شهر قرار دارد ولی برای دسترسی راحت گردشگران به این پارک وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و قطار وجود دارد. شما با انتخاب تورآنکارا می توانید ساعت های خوشی را در این پارک گذرانده و از امکانات آن شامل باغ وحش، چایخانه و محل هایی برای پیک نیک استفاده کنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.