من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هیجان انگیز ترین مکان آنکارا

شهربازی بزرگ آنکارا

در سال های اخیر مکان های تفریحی شهرآنکارا در جذب گردشگران کشور ترکیه موفقیت چشمگیری داشته است. اگر شما قصد سفر به ترکیه را دارید با انتخاب تورآنکارا به یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین شهربازی های دنیا بروید و ساعت های زیادی را به تفریح بپردازید.


 
آنکاپارک با مساحت یک میلیون و دویست هزار متر مربع یکی ازمکان های توریستی آنکارا است.  بیشتر مساحت این پارک به اسباب بازی های آن اختصاص داده شده است. این شهربازی به تازگی افتتاح شده و برخی از اسباب بازی ها در محیطی سرپوشیده قرار دارند به همین منظور شما می توانید در هر فصلی از سال به این شهربازی بروید. وسایل حمل و نقل عمومی در پارک برای سهولت در تردد بازدید کننده ها وجود دارد و شما را به همه قسمت های آن می برد. پارکینگ بزرگ این شهربازی نیز در خدمت بازدید کنندگان می باشد.



شهربازی آنکارا اسباب بازی های متنوعی برای بزرگ سالان و کودکان دارد و شامل ۱۲۱۷اسباب بازی است. ترن هوایی این شهربازی به طول هشتصد و هفتاد متر و ارتفاع سی و پنج متر یکی از مهیج ترین ترن های هوایی و چرخ فلک آن یکی از بزرگ ترین چرخ فلک های دنیا هستند.  مجسمه های این پارک بسیار زیبا و عظیم الجثه هستند . مجسمه غول پیکر دایناسورآنکا پارک با ارتفاع هفتاد متر در گینس ثبت شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.