من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

معروفترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید معروف آنکارا

وقتی از میان تورهای توریستی کشور ترکیه، تور آنکارا را انتخاب می کنید به دنیای بزرگی از مراکز خرید و فروشگاه های مدرن و لوکس قدم می گذارید. یکی از جاذبه های شهر آنکارا مراکز خرید این شهر و یکی از لذت بخش ترین کارها در تور آنکارا رفتن به این مراکز خرید و گشت و گذار در آن ها است.


 
مرکز خرید فروم FORUM

مرکز خرید فروم  که در سال 2008 افتتاح شده یکی از مشهورترین مراکز خرید درآنکارا ترکیه است که مردم ترکی و گردشگران علاقه زیادی برای خرید کردن از فروشگاه های مدرن آن دارند. این مرکز خرید پنج طبقه و صدوچهل ونه مغازه و شعبه هایی از برند های  بیمن ، دیزل ، کنزو ، گوچی ، پرادا و غیره دارد. همچنین تعدادی کافه تریا و رستوران دارد که برای گشت و گذار نیز مکان مناسبی است.



مرکز خرید کیزیلای KIZILAY AREA 

یکی از معروفترین مراکز خرید آنکارا که گردشگران را به سمت خود می کشاند کیزیلای است. این منطقه جاذبه های گردشگری زیادی دارد و شما می توانید در این خیابان به خرید و گشت و گذار بپردازید. مغازه های متفاوت با برندهای به روز دنیا، محل بازی برای بچه ها،  فعالیت های سرگرم کننده و پارکینگ با ظرفیت بالا از امکانات خوب این مرکز خرید برای گردشگران است.


مرکز خرید آرمادا  ARMADA MALL

این مرکز خرید در سال 2002 افتتاح شده است. آرمادا در جاده اسکی و در دوازده  کیلومتری غرب مرکز شهر قرار دارد.  در سال های اخیر با استقبال زیاد خریداران توسعه داده شده است. در نوزدهم اکتبر 2013 مدیران این مرکز از بخش جدید آن رونمایی کردند. بیست طبقه تجاری، دویست وپنجاه فروشگاه و غرفه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. فروشگاه های لوکس و چندین سینما از امکانات آرمادا است.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.