من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل های مدرن آنکارا

لوکس ترین هتل های آنکارا


هتل های شهر آنکارا از دیگر شهرهای ترکیه قیمت مناسب تری دارند. امکانات و خدمات بسیار خوب این هتل ها برای گردشگران کشور ترکیه  قابل توجه است. شما با تورآنکارا می توانید هتل های سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره با هر قیمتی که در نظر دارید را انتخاب کنید. از اماکانات این هتل ها استخر، حمام ترکی، باشگاه بدن سازی و رستوران ها یی با غذاهای متنوع است.




هتل بارسلو آنکارا آلتینل


بارسلو آنکارا آلتینل پنج ستاره و بسیار مدرن است. این هتل تقریبا در مرکز شهر آنکارا، در بلوار قاضی مصطفی کمال قرار گرفته است و چهل و پنج دقیقه با فرودگاه آنکارا فاصله دارد. ویژگی قابل توجه هتل بارسلو آنکارا آلتینل نزدیکی آن به جاذبه ها و مکان های گردشی توریستی آنکارا است. اتاق های تمیز و شیک این هتل با طراحی خاص و برخورد خوب کارکنان آن لذت سفررا با تورآنکارا دو چندان می کند.




هتل کرون پلازا


یکی از مجلل ترین هتل های پایتخت ترکیه و با دسترسی آسان به سفارتخانه های ترکیه برای بیزنس من ها و مسافرانی که وقت سفارت دارند، مناسب است. هتل کرون پلازا دارای اتاق هایی با چشم انداز بی نظیر و دو رستوران که در آن غذاهای خوشمزه و متنوع  ترکی و بین المللی سرو می شود و پذیرای میهمانان هتل می باشد است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.