من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

لیست مراکز خرید ازمیر

ازمیر یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است که مانند استانبول و آنتالیا ، بازار پر رونقی دارد . اگر شما نیز قصد سفر به ازمیر را دارید میتوانید در اینجا لیست مراکز خرید ازمیر را مطالعه کنید و با کسب اطلاعات ، بهترین مراکز را برای خرید انتخاب نمایید .


 

 مرکز خرید اوپتیوم :
 اوت لت اوپتیوم  ازمیر ۱۶۳ مغازه دارد و می توانید معروف ترین مارک های روز دنیا را در آن بیابید در ضمن مرکز خرید اپتیموم مجهز به پیست پاتیناژ است .  ساعات کار مرکز خرید اپتیموم  : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید فروم برنوا :

اولین مرکز خرید مدرن و سرباز در شهر ازمیر است که در فضایی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع احداث شده است و دارای ۱۲۸ مغازه و ۷ سالن سینماست. در این مرکز خرید علاوه بر مغازه های فروش لباس و پوشاک ، رستوران ها و کافی تریاهای مختلفی وجود دارد.

مرکز خرید نوادا :
اوت لیت نوادا ازمیر در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد  اما در سال ۲۰۱۲ بازسازی شد و به مدرن ترین امکانات دنیا تجهیز شد همچنین در این عملیات مساحت آن بصورت قابل توجهی افزایش یافت .

مرکز خرید اگورا :
 مرکز خرید آگورا از سال ۲۰۰۳  تا بحال رضایت خریداران را بهمراه داشته است  .  نام این مرکز خرید برگرفته از آگورا ست که در زمان باستان به معنای  بازار بوده است . مرکز خرید آگورا در زمینه رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت ، رتبه اول را دارد . در این مرکز خرید مارک های جدید و پویا و انواع مد و همچنین سرگرمی های متنوع ارائه می شود . این مرکز خرید دارای ۱۷۸ مغازه مارک های داخل تکیه و خارجی است.

مرکز خرید اژه پارک
مرکز خرید ازه پارک دارای ۱۱۵ فروشگاه است و در این مرکز خرید اجناس متنوعی از جمله لباس ، کیف و کفش ، ساعت ، بدلیجات ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … بفروش می رسد . این مرکز خرید دارای دوشعبه است و شعبه یک بازار خرید اژه پارک نسبت به شعبه ۲ آن بازدیدکننده بیشتری دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.