من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

از جذابترین تفریحاتی که در تور کوش آداسی در انتظار گردشگران است ، تفریحات آبی ست . یکی از جاهایی که برای تجربه تفریحات آبی در انتظار شماست ، پارک آبی ست . کوش آداسی پارکهای آبی متعددی دارد که از مهم ترین آنها میتوان به پارک آبی آکوا فانتزی اشاره کرد . این پارک آبی در نزدیکی کوش آداسی و در یکی از زیباترین سواحل منطقه یعنی افسس قرار دارد  . میتوان  ساعات خوشی در این پارک آبی کوش آداسی سپری کرد .

  

در این پارک آبی کافه ها و رستورانهایی برای کسانی که می خواهند برای خنک کردن خود ، نوشیدنی های خوش طعم بنوشند ، وجود دارد .  این پارک دارای بازیهای مختلفی ست و سرزمین عجایب این پارک دارای استخر موج سواری و آبشار است همچنین در این پارک امکانات ورزشهای آبی همچون  والیبال ساحلی ، واترپلو ، والیبال آبی و سالن آب در دسترس می باشد . روزانه مسابقاتی مثل فوتبال ، مسابقات رقص ، یدک کش و … در پارک برگزار می شود .



بلیط ورودی پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی ۲۰ یورو ست . ساعت کار این پارک از نیمه اردیبشهت تا نیمه خرداد( ۱۵ مه – ۱۴ ژوئن ) هر روز از ۱۰٫۰۰-۱۸٫۰۰ و از نیمه خردا د تا نیمه مهر ( ۱۵ ژوئن – ۳۰ سپتامبر ) هر روز ۱۰٫۰۰-۱۹٫۰۰  می باشد .

آدرس پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی : amucak Oteller Bolgesi, D:26, 35920 Selçuk/İzmir, Turkey

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.