من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تفرجگاه سپادره آلانیا

اگر تور آلانیا برای سفر انتخاب کرده اید توصیه میکنم قسمتی از سفرتان را به تفریح در ییلاقات این شهر اختصاص دهید . یکی از زیباترین جاهای تفریحی آلانیا ، تفرجگاه سپادره  میباشد . این دره زیبا دارای هوای پاک  ، غذاهای طبیعی و محلی ، مناظر زیبا و دمای هوای بسیار عالی ست بطوری که دمای آب این منطقه حتی در گرمترین روزهای تابستان ، بیشتر از ۱۲ درجه سانتیگراد نمی شود.



 
 

حتی اگر به آنتالیا سفر کرده اید میتوانید از سپادره بازدید کنید . دره سپادره آلانیادر ۴۰ کیلومتری شهر آلانیا و ۱۷۵ کیلومتری آنتالیا قرار دارد ،  این دره تقریبا ۳ کیلومتر از روستای سپادره فاصله دارد . در مسیر این دره زیبا و عمیق ، رودخانه ای جاری ست که طبیعتی سرسبز را در منطقه رقم زده است .  گذرگاهی چوبی در سال ۲۰۰۸ ، برای راحتی گردشگران در مسیر دره ساخته شده که عبور و مرور را راحت تر کرده است .


پس از عبور از دره و دیدن آبشارهای کوچک به قسمت اصلی تفرجگاه دره سپادره آلانیا می رسید . در این قسمت آبشاری بلند چشم شما را نوازش می کند و در زیر آبشار استخری طبیعی بوجود آمده که همه را به آبتنی مشتاق می کند البته برای رفتن به این استخر بهتر است از نردبان تعبیه شده استفاده کنید و از شیرجه زده اجتناب شود . در کنار آبشار رستورانی می بینید که توسط محلی ها اداره می شود و در آن فرصت مزه کردن غذاها را به سبک محلی دارید . ماهی هایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار تازه است  و از سد کوچکی که در آن نزدیکی قرار دارد ، صید شده است .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.