من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل پنج ستاره ددمان آنکارا

هتل مدرن و ۵ ستاره ددمان ، در مرکز شهر آنکارا ، واقع شده است و اقامتی آرام را برای گردشگران بهمراه دارد . این هتل ، در موقعیت مرکزی و مسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی به اقصی نقاط شهر دارد . هتل ددمان در حومه‌ی آنکارا و در فاصله‌ ۵ کیلومتری از ایستگاه مترو است و این هتل در نزدیکی مقبره‌ آتاتورک میباشد . همجواری هتل با اماکن دولتی ، سفارتخانه ها و مراکز اداری ، تجاری از دیگر امتیازات هتل ددمان محسوب می شود .

 

  

هتل ددمان دارای ۲۹۰ اتاق است که همگی عایق صدا هستند . اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل و لوکس برخوردار می باشند . تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن ، بالکن ، مینی بار و روم سرویس ۲۴ ساعته می باشد . مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند .


 امکانات هتل ددمان آنکارا فوق العاده است . مهمانان می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل ، رفع خستگی نمایند . امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها ، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است . رستوران های شیک هتل با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کنند . از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان که از بهترین هتل های آنکاراست ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، جکوزی, ماساژ ، بیلیارد ، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد .


 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.