من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

فرودگاه بدروم

فرودگاه بدروم

Milas-Bodrum Airport

بدروم به عنوان یکی از شهر های گردشگری ترکیه ، در کرانه های زیبای دریای اژه و در جنوب غربی این کشور در استان موغله واقع شده است . در این شهر معماری بی نظیر بنا های آن بیشتر از هر چیز دیگری جلب توجه می کند و به مانند اکثر شهر های ساحلی ترکیه تفریحات آبی اش به خصوص در بهار و تابستان طرفداران بسیاری دارد . با شرکت در تور بدروم می توان شب زنده داری ، زیبائی های خیره کننده ، دریایی آبی ، سواحل شنی و ماسه ای بی نظیر ، تفریحات متنوع و جاذبه های تاریخی را با هم تجربه کرد . اگر قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است از قبل اطلاعاتی در مورد دیدنی های آن کسب کنید تا سفرتان دلچسب گردد . در ادامه به معرفی فرودگاه بدروم می پردازیم .

فرودگاه بدروم یا فرودگاه میلاس-بدروم به عنوان یکی از فرودگاه های بین المللی ترکیه روزانه میزبان پرواز های متعددی از سراسر جهان می باشد . این فرودگاه در فاصله ۳۶ کیومتری شمال شرقی بدروم و ۱۶ کیلومتری جنوب میلاس واقع شده و با کد یاتا BJV در سال ۱۹۹۷ میلادی افتتاح شده است . بعد از سال ۲۰۱۲ با بازگشایی پایانه جدید این فرودگاه برای پرواز های خارجی ، از ترمینال قدیمی برای پرواز های داخلی استفاده می شود . سالانه بیش از ۲٫۵ میلیون مسافر از این فرودگاه برای سفر استفاده می کنند . از جمله امکانات موجود در فرودگاه می توان به اختصاص فضای خاص افراد سیگاری ، راهروی ارتباطی میان دو پایانه ، خدمات بانکی ، مرکز پزشکی ، فضای پارکینگ برای مسافران کلیه پرواز های داخلی و خارجی ، رستوران و فروشگاه اشاره کرد.
فرودگاه بدروم



فرودگاه میلاس-بدروم

فرودگاه میلاس-بدروم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.