من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد استانبول


یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه های استانبول ، نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد یا CBME می باشد . این نمایشگاه در ژانویه ۲۰۱۷ ، برای ۳۲ امین بار در استانبول برگزار می شود . محل برگزاری نمایشگاه CBME در سال ۲۰۱۷ ، نمایشگاه بین المللی CNR استانبول در قسمت اروپایی ست . در زیر به معرفی نمایشگاه بین المللی کودک و مادر استانبول پرداخته ایم . این نمایشگاه هم برای صنعتگران موقعیت مناسبی ست و هم برای خانواده ها . بهترین اجناس مورد نیاز برای کودک و مادر از معروف ترین برندهای دنیا را میتوانید از این نمایشگاه تهیه کنید . برای رزرو تور استانبول نمایشگاه CBME با همکاران ما تماس بگیرید .

نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد استانبول

  

در نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد استانبول که در مساحت ۳۷٫۰۰۰ متر مربع برگزار می شود ، ۳۵۱ شرکت و ۶۵۵ برند از ۹۱ کشور دنیا ، حضور دارند . در این نمایشگاه استانبول محصولاتی مانند لوازم حمل و نقل ایمنی کودک ، محصولات غذایی و کمکی کودک ، پوشاک ، سرویس‌های خواب ومبلمان کودکان ، اسباب بازی و محصولات کمک آموزشی ، محصولات مربوط به بارداری و زایمان و غیره به نمایش گذاشته می‌شود . این نمایشگاه این امکان را فراهم می‌کند که از پیشرفت های اخیر در زمینه تولید محصولات و خدمات مربوط به کودکان و مادران مطلع شویم . این نمایشگاه تعداد زیادی از غرفه داران و بازدید کنندگان سطح بالا را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کند . نماشگاه کودک ، نوزاد و مادر ترکیه به عنوان تنها دروازه ورود به بازار اوراسیا ، هر سال پیشرفت کرده و بزرگتر از قبل میشود . این نمایشگاه همچنین فرصت مناسبی است تا با تولید کنندگان این نوع محصولات در کشورهای مختلف ارتباط تجاری برقرار کنید .


نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد استانبول


بازدیدکنندگان نمایشگاه کودک و مادر ترکیه ۲۰۱۷ :

  • وارد کنندگان و صادر کنندگان
  • توزیع کنندگان ، عمده فروشان و تولید کنندگان
  • فروشندگان تجهیزات نوزاد و کودک
  • مسئولین داروخانه
  • مصرف کنندگان اجناس نمایشگاه (مادر ، کودک و نوزاد)

محصولات نمایشگاه نوزاد و کودک استانبول :

  • کالسکه و محصولات ایمنی کودک
  • محصولات غذایی و مراقبتی کودک
  • پوشاک نوزاد و کودکان
  • سرویس خواب و مبلمان کودکان
  • اسباب بازی و محصولات آموزشی
  • محصولات مربوط به بارداری و زایمان

تور نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد استانبول

اطلاعات نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد استانبول :

زمان شروع نمایشگاه : چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵  _ Tue 11 January 2017
زمان پایان نمایشگاه : شنبه ۲۵ دی ۹۵         _ Sun 14 January 2017
آدرس وبسایت نمایشگاه : www.cbmeturkey.com
آدرس نمایشگاه : Yeşilköy, Dünya Ticaret Mrk., 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.