من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول هتل ۵* گرند جواهر


GRAND CEVAHIR HOTEL *5
۴ شب و ۵ روز با پرواز قشم ایر

500x500_property_p


 
ادامه مطلب ...

بهترین تفریحات استانبول


 

اگه تصمیمتون واسه رزرو تور استانبول جدیه بهتره قبل از سفر با این شهر آشنا بشین یکی از مهم ترین اطلاعاتی که لازم دارین ، لیست مراکز تفریحی استانبول هستش . در کل تو استانبول تفریح و سرگرمی اونقد زیاد و متنوع اس که وقت کم میارین ، یه لیست از بهترین تفریحات در استانبول رو اینجا میارم که با توجه به سلیقه و سن و سالتون بتونین واسه سفرتون برنامه بریزین . البته فکر نکنین تفریحات این شهر زیبا به همین ها محدود میشه . در ضمن باید بگم که قیمت تفریحات استانبول خیلی مناسبه و براحتی میتونین سرگرم شین .
بهترین تفریحات استانبول

بهترین تفریحات استانبول

ادامه مطلب ...

بلیط داخلی کشور ترکیه


خرید بلیط داخلی برای توریستهای ایرانی به علت نداشتن کارت بانکی کمی دشواره . فرقی نمیکنه تور ترکیه رو واسه یه سفر کاری یا تفریحی انتخاب کردین ، موضوع اینه که میخواین بین شهرهای مختلف ترکیه سفر کنین و الان مهم ترین دغدغه ذهنیتون ، خرید بلیط داخلی ترکیه اس . باید این مژده رو بهتون بدم که میتونین قبل از سفرتون به ترکیه ، توسط کارگزارهای ایرانی نسبت به رزرو بلیط پروازهای داخلی ترکیه اقدام کنین و با اطمینان خاطر به این سفر برین .
http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

بلیط هواپیمای ترکیه

 


 

alanya_ticket5برای رزرو بلیط داخلی ترکیه از روی سایت های ویژه ایرلاین های ترکیه  میشه اقدام کرد اما از اونجایی که واسه بعضی افراد رزرو بلیط هواپیما از روی سایت ، ممکنه دشوار باشه ، پیشنهاد میکنم از همکاران ما در آژانس سعادت سیر کمک بخواین . روی وبسایت ما میشه اطلاعات مربوطه به شرکت های هواپیمایی رو که در داخل ترکیه پرواز دارن ، ببینین . با انتخاب مسیرتون میتونین از  همکاران ما بخواین تا برای رزرواسیون و صدور بلیط داخلی ترکیه به شما کمک کنن  . خرید بلیط داخلی ترکیه از این روند ، مطمئن ترین راه هستش اما لطفا قبل از اقدام موارد زیر رو در نظر بگیرین :

۱ –  پس از دریافت اطلاعات بلیط درخواستی شما ، شرکت ما طبق قراردادی که با شرکت های هواپیمایی داره ،  مشخصات مناسب ترین و ارزانترین بلیط ها را برای مسیر مورد نظر شما رو پیدا میکنه ، پس به کانتر ما این فرصت رو بدین تا بهترین ها رو براتون انتخاب کنه .

۲ – پس از تاییدیه شما و ارسال مبلغ بلیط به حساب شرکت ، بلیط مربوطه صادر شده و طبق درخواستتون به ایمیل یا آدرستون ارسال میشه .

۳ – بلیط های داخلی ترکیه همگی الکترونیکی (E-ticket) هستن و به همراه داشتن پاسپورت و کد رزرواسیون برای سوار شدن به هواپیما کافیه .

۴ – سیستم نرخی بلیط های داخلی ترکیه با ایران متفاوته  : در ایران بلیط های نرخ ثابت دارند و متغیر نیستن اما در ترکیه نرخ بلیط های داخلی ثابت نیست و با توجه به ظرفیت پر و یا خالی  پرواز  متغیره . بنابراین  هر چه زودتر اقدام به خرید بلیط کنین به همون اندازه قیمت بلیط ارزونتره . بنابراین تعجب نکنین اگر مسافری که در صندلی  کناری شما  نشسته برای خرید بلیط نصف یا ۲ برابر شما هزینه کرده !

۵ – در ترکیه تقریبا اغلب بلیط های داخلی به خصوص بلیط هایی که با نرخ خوب و مناسب به مشتریان فروخته شده ، غیر قابل کنسلی و تغییر تاریخ هستش  . بنابراین لطفاٌ قبل از سفارش و پرداخت مبلغ بلیط  پروازهای داخلی ترکیه ،  از خرید اون مطمئن شین .

۶ – اسامی مسافرین را حتماٌ با کپی پاسپورت معتبر چک کنین و از صحت اون اطمینان داشته باشین . چون در صورت ارسال اسامی اشتباه  مسئولیت اون به عهده خود شماست .

۶ – بعضی از شهرها مثل استانبول  ۲ فرودگاه دارن ، حتماٌ تو درخواستتون به ما اطلاع بدین که کدام فرودگاه مورد نظرتونه تا از هر گونه  اشتباه جلوگیری بشه .


ادامه مطلب ...

بهترین هتل های سیده آنتالیا

دلایل مختلفی برای انتخاب منطقه سیده برای سفر وجود دارد و مهم ترین آنها ، امکانات گردشگری این شهر می باشد . فاصله سیده تا آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر می باشد . منطقه بندری سیده ، منطقه ای تاریخی و باستانی ست و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد . امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت  رفاه گردشگران ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است . مراکز خرید سیده آنتالیا ، مدرن و شیک هستند و از مهم ترین آنها میتوان به مرکز خرید نوا سیتی سنتر اشاره کرد . برای رزرو هتل در سیده آنتالیا بهتر است از همکاران ما ، اطلاعات صحیح بخواهید .


هتل های سیده آنتالیا

هتل های سیده آنتالیا

  ادامه مطلب ...

تور نمایشگاه نخ و الیاف استانبول

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول
۱۴th Istanbul Yarn Fair

تور استانبول با اهداف مختلفی برگزار می شود و گاهی میزبان تاجران و صنعتگرانی از سراسر دنیاست . ترکیه میزبان خوبی برای نمایشگاههای بین المللی ست و و دارای شرایط مناسب برای برگزاری این نمایشگاههاست . در سال ۲۰۱۷ نیز برنامه ریزی دقیقی برای برپایی نمایشگاه های مختلف در این کشور شده است . یکی از نمایشگاه های استانبول در سال ۲۰۱۷ ، نمایشگاه نخ و الیاف می باشد . نمایشگاه نخ و الیاف استانبول مهمترین و جامع ترین نمایشگاه در زمینه نخ و الیاف در سرتاسر جهان است .
نمایشگاه نخ و الیاف استانبول

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول

 
ادامه مطلب ...