من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور نمایشگاه نخ و الیاف استانبول

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول
۱۴th Istanbul Yarn Fair

تور استانبول با اهداف مختلفی برگزار می شود و گاهی میزبان تاجران و صنعتگرانی از سراسر دنیاست . ترکیه میزبان خوبی برای نمایشگاههای بین المللی ست و و دارای شرایط مناسب برای برگزاری این نمایشگاههاست . در سال ۲۰۱۷ نیز برنامه ریزی دقیقی برای برپایی نمایشگاه های مختلف در این کشور شده است . یکی از نمایشگاه های استانبول در سال ۲۰۱۷ ، نمایشگاه نخ و الیاف می باشد . نمایشگاه نخ و الیاف استانبول مهمترین و جامع ترین نمایشگاه در زمینه نخ و الیاف در سرتاسر جهان است .
نمایشگاه نخ و الیاف استانبول

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول

 
 

یکی از مهم ترین نمایشگاه های بین المللی ترکیه ، نمایشگاه نخ و الیاف می باشد . چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف استانبول در مرکز نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول در بهمن ۹۵ برگزار خواهد شد . در این نمایشگاه ، مغازه داران و همچنین بازدید کنندگان از بیش از هفتاد کشور به این نمایشگاه می آیند و برای فروشنده ها و غرفه داران بهترین موقعیت است تا نام برند خود یا برندی در کشور خود را به گوش جهانیان برسانند بخصوص برای کمپانی های تازه تاسیس که تازه وارد بازار می شوند و قصد معرفی برندی جدید و بدنبال آن تجارت و بازار جدیدی را دارند . از جمله شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت میکنند میتوان به تولید کنندگان نخ پنبه ای ترکیه ، تولید کنندگان نخ پنبه و پلی استر ترکیه ، تولید کنندگان انواع پارچه ترکیه و بافنده های پارچه ترکیه اشاره کرد .


نمایشگاه نخ و الیاف در استانبول

نمایشگاه نخ و الیاف در استانبول

 

اطلاعات نمایشگاه نخ و الیاف استانبول :

زمان شروع نمایشگاه : چهارشنبه ۱۴ بهمن  ۹۵  _ Thursday 2 February 2017
زمان پایان نمایشگاه : یکشنبه  ۱۷ بهمن   ۹۵    _ Sunday 5 February 2017
شرایط رزرو غرفه : غیر رایگان
وبسایت نمایشگاه :  http://www.tuyap.com.tr/
آدرس نمایشگاه : Tüyap İstanbul Fuar ve Kongre Merkezi – Beylikdüzü / İSTANBUL

تور نمایشگاه نخ و الیاف استانبول :

  • هزینه برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷
  • ۳ شب اقامت در هتل ۵ ستاره ایسر پرمیوم استانبول
  • پرواز تابان صبح به شب (رفت ۱۹٫۴۵ ، برگشت ۲۳٫۴۰ )

یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول در نزدیکی محل نمایشگاه ، هتل ایسر می باشد . هتل ایسر پرمیوم یکی از مجهزترین هتل های استانبول است که در خدمت شرکت کنندگان در نمایشگاه ها می باشد . فاصله هتل ایسر پرمیوم تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر و تا تا فرودگاه سبیها ۵۰ می باشد و فاصله اش تا نمایشگاه CNR حدود ۱۶ است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.