من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بهترین هتل های سیده آنتالیا

دلایل مختلفی برای انتخاب منطقه سیده برای سفر وجود دارد و مهم ترین آنها ، امکانات گردشگری این شهر می باشد . فاصله سیده تا آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر می باشد . منطقه بندری سیده ، منطقه ای تاریخی و باستانی ست و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد . امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت  رفاه گردشگران ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است . مراکز خرید سیده آنتالیا ، مدرن و شیک هستند و از مهم ترین آنها میتوان به مرکز خرید نوا سیتی سنتر اشاره کرد . برای رزرو هتل در سیده آنتالیا بهتر است از همکاران ما ، اطلاعات صحیح بخواهید .


هتل های سیده آنتالیا

هتل های سیده آنتالیا

  

هتل سوئنو بیچ سیده (Sueno Hotels Beach Side):

هتل سوئنو بیچ سیده یکی از هتل های شیک و مدرن آنتالیا در منطقه سیده است که در نوروز ۹۶ میزبان گردشگران است . این هتل در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است . هتل سوئنو سیده یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیاست که دارای امکاناتی مانند استخرهای روباز ، سونا ، جکوزی ، سالن تئاتر ، سینما ، سالن آمفی تئاتر ، سالنهای تناسب اندام اتاقهای لوکس و مدرن و ویلاهای انحصاری مدرن ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، موج سواری ، دارت ، قایقرانی ، دوچرخه سواری ، بولینگ ، غواصی ، اسکواش ، مینی گلف ، امکانات ورزشی آب (در سایت)، امکانات اسپا گسترده مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی ، کتابخانه و زمین بازی کودکان می باشد . اتاق های هتل ۵ ستاره سوئنو  دارای یخچال و تلویزیون ، حمام شیک و  دسترسی به اینترنت در اتاق می باشد و اتاقهای استاندارد هتل سوئنو از دو اتاق خواب مجزا تشکیل شده است . این هتل تنها ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد و دارای تخت و چتر برای میهمانان خود در ساحل می باشد .


هتل سوئنو بیچ سیده

هتل سوئنو بیچ سیده


آدرس هتل سوئنو بیچ آنتالیا : Sorgun, Antalya Cd. No:4, 07330 Side/Manavgat/Antalya,Turkey


هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا( Diamond Premium Hotel & Spa):

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره آنتالیا در منطقه سیده هتل Diamond Premium است . این هتل سیده دارای استخر فصلی در فضای باز و یک اسپا لوکس می باشد . هتل در نزدیکی ساحل مدیترانه واقع شده است و دارای سونا و باشگاه ورزشی می باشد و میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران و بار هتل بروند . تمام اتاق های هتل دارای تلویزیون و ماهواره هستند . برخی از اتاق های بزرگ تر دارای فضای نشیمن جداگانه اند و مشرف به باغ و یا کوهستان هستند . اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی مورد نیاز هستند . تمام اتاق ها دارای حمام مجهزند . این هتل دارای پذبرش ۲۴ ساعته و هم چنین پرستار کودک و سالن زیبایی می باشد. هتل دارای محوطه ساحلی خصوصی و سرویس کرایه دوچرخه و اتومبیل می باشد . هتل دیاموند پرمیوم سیده تا مرکز شهر ۷ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا که نزدیک ترین فرودگاه به هتل است ، ۶۲ کیلومتر فاصله دارد .


هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا


آدرس هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا : Titreyengöl Mevkii, Antalya Caddesi, 07600 Çeltikçi Köyü/Manavgat/Manavgat/Antalya,Turkey

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.