من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول هتل ۵* گرند جواهر


GRAND CEVAHIR HOTEL *5
۴ شب و ۵ روز با پرواز قشم ایر

500x500_property_p


  

خدمات تور استانبول هتل ۵* گرند جواهر  :

رفت و برگشت به استانبول با پروازقشم ایر
اقامت در هتل با صبحانه
ترانسفر
لیدر فارسی زبان
گشت شهری با ناهار
بیمه مسافرتی سامان

هزینه تور استانبول هتل ۵* گرند جواهر  :

  • نرخ هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷
  • نرخ هر نفر در اتاق یک تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷
  • نرخ کودک با تخت : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷
  • نرخ کودک بدون تخت : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷

 

درباره هتل گرند جواهر

هتل گرند جواهر  پنج ستاره در محله شیشلی واقع شده و دارای ۳۲۳ اتاق که از این تعداد ۴۷ سوئیت لوکس دارا می باشد . در لابی هتل گراند جواهر پذیرش ۲۴ ساعته ،صندوق امانات و صرافی پذیرفته میشود . سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی نیز در صورت درخواست میهمان امکان پذیر است . در ضمن این هتل دارای استخر سرپوشیده نیز می باشد . بی شک این هتل از نظر مکانی و اقامتی در بهترین نقطه شهر استانبول بوده و خدمات پنج ستاره تاپ را به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد . هتل گراند جواهر حدود ۱۸ کیلومتر با فرودگاه اتاترک حدود زمانی ترانسفر ۲۰ دقیقه و فاصله تا میدان تقسیم استانبول ۳٫۸ کیلومتر می باشد .

شمامیتوانید بهترین نرخ های تورترکیه ، توراستانبول، تورآنتالیا ، تورآلانیا ، رزرو هتل ترکیه ، اجاره آپارتمان ترکیه ، ثبت شرکت در ترکیه و اقامت در ترکیه را از ما استعلام نمائید.

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تور ترکیه

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

۴۳۶۷۴۳۶۷

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.