من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

دلفیناریوم استانبول


یکی از جذابترین قسمتهای تور استانبول ، لذت بردن از تفریحات استانبول است . این شهر برای تفریح و خوش گذرانی بسیار مناسب است و سرگرمی های متعددی دارد . یکی از سرگرمی ها و تفریحات در استانبول ، دلفیناریوم می باشد . دلفیناریوم استانبول برای همه رده های سنی هیجان انگیز است . در این دلفیناریوم علاوه بر نمایش میتوانید از شنا کردن کنار دلفینها که ستاره های این نمایش هستند ، لذت ببرید البته با پرداخت هزینه اضافی !!!!
دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول

 
ادامه مطلب ...

تور استانبول ویژه نوروز ۹۷


خوشبختانه تور استانبول نوروز ۹۷ با آفرهای خوبی همراه شده است . پروازهای متعددی برای سفر به استانبول در نظر گرفته شده که کاهش قیمت تور را به دنبال دارد . هتل های گارانتی شده استانبول برای نوروز نیز ، با کاهش قیمت ها ، قصد جلب گردشگران بیشتری را دارند . بنابراین همه چیز برای یک سفر نوروزی ایده ال و دلچسب مهیاست . آب و هوای استانبول هم در این ایام خوبه و اکثر روزها نیمه ابری پیش بینی شده البته بدون بارندگی … 

استانبول شهر گردش و تفریح و خرید است . در هر فصلی از سال به این شهر سفر کنید ، گردشگران زیادی را خواهید دید که با لذت در  شهر ، عبور و مرور می کنند . شرایط خوب آب و هوای استانبول در اواخر اسفند و اوایل فروردین در رونق گردشگری تاثیر دو چندان دارد . اگر میخواهید روزهای پایان سال را در این شهر سپری کنید ، پیشنهادات خوبی برای شما داریم . در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان همکارانم در آزانس سعادت سیر از دست ندهید .

۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳


 

تور استانبول ویژه نوروز ۹۷ هتل ۳ ستاره توپکاپی

هزینه تور استانبول هتل ۳ ستاره توپکاپی : برای هر نفر در اتاق دو تخته تماس یگیرید
خدمات تور استانبول هتل ۳ ستاره توپکاپی : بلیط رفت و برگشت با پرواز تابان ، ۴ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس صبحانه

معرفی هتل ۳ ستاره توپکاپی :
هتل ۳ ستاره توپکاپی در منطقه فندوق زاده در دو کیلومتری شرق چهار راه آکسارای قرار دارد و ۱۰۰ متر از ایستگاه قطار فندیک زاده و ۶۰۰ متر از ایستگاه مترو فاتیح  فاصله دارد . این هتل خدماتی از جمله پذیرش شبانه روزی و وای فای رایگان در سراسر هتل را به مهمانان خود ارائه می کند . تمام اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه ، مینی بار ، تلوزیون و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان ، دمپایی و سشوار می باشد . فاصله هتل توپکاپی تا فرودگاه استانبول حدود ۲۰ کیلومتر ( حدود ۳۰ دقیقه ) و تا میدان تکسیم حدود ۲۰ دقیقه می باشد .

————————————————————————————————————————————————–

تور استانبول ویژه نوروز ۹۷ هتل ۳ ستاره آلفا

هزینه تور استانبول هتل ۳ ستاره آلفا : برای هر نفر در اتاق دو تخته تماس یگیرید
خدمات تور استانبول هتل ۳ ستاره آلفا : بلیط رفت و برگشت با پرواز تابان ، ۴ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس صبحانه

معرفی هتل ۳ ستاره آلفا :
هتل آلفا دقیقا در مرکز شهر استانبول و در منطقه فاتیح قرار دارد . هتل آلفا در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده است . هتل بسیار تمیز و دارای صبحانه های نسبتا متنوعی ست .  مهمترین ویژگی هتل آلفا دسترسی آسانش می باشد :  فاصله تا ایستگاه یوسف پاشا ۳ دقیقه پیاده ، فاصله تا ایستگاه مترو ینی کاپی ۱۰ دقیقه پیاده روی ، فاصله تا آکسارای ۵ دقیقه پیاده ، فاصله تا جمعه بازار فیندیک زاده ۵ دقیقه پیاده ، فاصله تا میگروس ۵ دقیقه پیاده ، فاصله تا مرکزخرید هیستوریا ۱۵ دقیقه پیاده  ، فاصله هتل آلفا تا میدون تکسیم با دلموش (ایستگاه دلموش ابتدای کوچه هتل قرار دارد ) حداکثر ۱۰ دقیقه و کرایه دلموش ها هم تا تکسیم نفری ۲٫۵ لیره می باشد .

————————————————————————————————————————————————-

تور استانبول ویژه نوروز ۹۷ هتل ۴ ستاره گرند هالیک

هزینه تور استانبول هتل ۴ ستاره گرند هالیک : برای هر نفر در اتاق دو تخته تماس یگیرید
خدمات تور استانبول هتل ۴ ستاره گرند هالیک : بلیط رفت و برگشت با پرواز تابان ، ۴ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس صبحانه

معرفی هتل گرند هالیک استانبول :
هتل گرند هالیک استانبول در موقعیتی مناسب در شهر استانبول قرار گرفته و ظرف ۱۵ دقیقه پیاده ، میتوان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دست یافت و پیاده به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی برتر شهر، دسترسی دارد . اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد . ۳ رستوران و تریای هتل گرند هالیک استانبول با سرو خوراکهای ترکی و مدیترانه ای از میهمانان پذیرایی میکنند. رستورانی با برخورداری از چشم انداز فوق العاده شهر ، به سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی میپردازد . میهمانان میتوانند آخر هتفته ها ، از اجرای موسیقی زنده سنتی در رستوران Meze لذت ببرند . مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد ، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. میهمانان میتوانند با مراجعه به ایستگاه مترو Sishane در ۵۰ متری هتل، به راحتی به اقصی نقاط شهر استانبول سفر کنند . هتل در مجموع ۱۷۷ اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند .

 


تور استانبول ویژه نوروز ۹۷ هتل ۴ ستاره گلدن ایچ ۱ :

هزینه تور استانبول هتل ۴ ستاره گلدن ایچ ۱ : برای هر نفر در اتاق دو تخته ۱٫۵۹۰٫۰۰۰ تومان
خدمات تور استانبول هتل ۴ ستاره گلدن ایچ ۱ : بلیط رفت و برگشت با پرواز تابان ، ۴ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس صبحانه

معرفی هتل ۴ ستاره گلدن ایچ ۱ :

این هتل ۴ ستاره که در مجاورت میدان تقسیم قرار گرفته ، دارای یک حمام ترکیه ای سنتی ، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز است که با تخت های آفتابگیری احاطه شده است. از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید . اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند . ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند ، در فاصله ی ۵ دقیقه ای قرار گرفته است . خیابان استقلال نیز ۲۰۰ متر تا اینجا فاصله دارد . جاذبه های باستانی منطقه ی سلطان احمد نیز حدود ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارند .

استانبول

استانبول

 

قابل توجه دوستانی که به مراسم سال تحویل علاقه دارند ، در برخی از هتل های استانبول ، مراسم تحویل سال به صورت جشنی باشکوه برای ایرانیان ، برگزار می شود . پس برای تور استانبول ویژه نوروز ۹۷ سریع تر اقدام نمایید .

ببک پارک استانبول

ببک پارک استانبول
bebek park istanbul

برای گردشگران تور استانبول بسیار جالب است که شیک ترین مناطق استانبول را از نزدیک ببینند . یکی از باکلاس ترین مناطق شهر استانبول ، محله ببک است . این محله که در ساحل بسفر قرار دارد ، محل زندگی اکثر هنرمندان ترکیه میباشد . در این محله ، پارکی ساحلی با همین نام  ، احداث شده که بسیار زیباست و صبح ها محل پیاده روی مردم محله میباشد . پارک Bebek در کنار ساحل جلوه زیبایی دارد . رستوران ها و کافه های پارک ساحلی ببک در کل شهر ، معروفند . حتما پیاده روی در این پارک و استراحت در کافه ها را فراموش نکنید .
ببک پارک استانبول


ادامه مطلب ...