من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

ببک پارک استانبول

ببک پارک استانبول
bebek park istanbul

برای گردشگران تور استانبول بسیار جالب است که شیک ترین مناطق استانبول را از نزدیک ببینند . یکی از باکلاس ترین مناطق شهر استانبول ، محله ببک است . این محله که در ساحل بسفر قرار دارد ، محل زندگی اکثر هنرمندان ترکیه میباشد . در این محله ، پارکی ساحلی با همین نام  ، احداث شده که بسیار زیباست و صبح ها محل پیاده روی مردم محله میباشد . پارک Bebek در کنار ساحل جلوه زیبایی دارد . رستوران ها و کافه های پارک ساحلی ببک در کل شهر ، معروفند . حتما پیاده روی در این پارک و استراحت در کافه ها را فراموش نکنید .
ببک پارک استانبول


 

پارک ببک استانبول در ساحل بسفر قرار دارد و یکی از بهترین پارک های شهر تاریخی استانبول است . این پارک در محله شیک ببک قرار گرفته و به همین جهت به این نام مشهور شده است . در درون و اطراف پارک ببک گزینه های متفاوتی از کافه و رستوران در پیش روی شماست و همیشه جمعیتی زنده و سرحال از مردمان را خواهید دید . پردیس دانشگاه بوغازی استانبول نیز در این محله قرار دارد . برای رفتن به پارک ببک ، اتوبوس هایی به طور منظم از امینیو ، بشیکتاش و تکسیم مسافر جابجا می کنند . این پارک یکی از تفریحات استانبول است که قدم زدن در آن برای گردشگران بسیار جذاب می باشد .
bebek park istanbul

bebek park istanbul

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.