من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

دلفیناریوم استانبول


یکی از جذابترین قسمتهای تور استانبول ، لذت بردن از تفریحات استانبول است . این شهر برای تفریح و خوش گذرانی بسیار مناسب است و سرگرمی های متعددی دارد . یکی از سرگرمی ها و تفریحات در استانبول ، دلفیناریوم می باشد . دلفیناریوم استانبول برای همه رده های سنی هیجان انگیز است . در این دلفیناریوم علاوه بر نمایش میتوانید از شنا کردن کنار دلفینها که ستاره های این نمایش هستند ، لذت ببرید البته با پرداخت هزینه اضافی !!!!
دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول

  

دلفیناریوم استانبول در محوطه وسیعی قرار دارد که شامل کافه ، غذاخوری ، سالن آمفی تئاتر و یک پارکینگ با ظرفیت 120 خودرو می باشد . پارک دلفیناریوم که از جاهای دیدنی استانبول است ، بزرگ ترین دلفیناریوم در اروپاست و در محله ایوب و گلدن هورن استانبول واقع شده است . در این پارک می توانید نمایش جالب توجه دلفین های دوست داشتنی را به تماشا بنشینید و مهم تر از آن امکان آن را خواهید داشت تا همراه این موجودات باهوش شنا کنید . نمایش دلفین ها یک ساعته است و در انتهای می توانید با دلفین ها عکس یادگاری بگیرید . برای آن که بتوانید همراه دلفین ها شنا کنید ، باید توانایی شنا کردن بدون هیچ وسیله کمکی را داشته باشید ، چرا که استخرها عمقی ۵ متری داشته و استفاده از هرگونه وسیله اضافی مانند جلیقه ممنوع است . همچنین در فصل زمستان ، کودکان بالای ۱۰ سال و در فصل تابستان کودکان بالای ۶ سال اجازه شنا کردن همراه دلفین ها را دارند . برای رفتن به دلفیناریوم میتوانید از وسایل نقلیه عمومی که در نظر گرفته شده است استفاده نمایید .

دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم در استانبول

دلفیناریوم در استانبول

اطلاعات دلفیناریوم استانبول :

آدرس دلفیناریوم استانبول : Silahtarağa, Silahtarağa Cad. D:2/4, 34050 Eyüp/İstanbul, Turkey
وبسایت دلفیناریوم استانبول : www.istanbuldolphinarium.com
ساعات بازدید از دلفیناریوم : 2 تا 3 بعد از ظهر
هزینه بلیط ورودی دلفیناریوم استانبول : بزرگسالان: 60 لیره ترک – کودکان 3 تا 14 : ۴۵ لیره ترک – دانش آموزان و معلم ها : 45 لیره ترک – افراد بالای 65 سال : 45 لیره ترک – کودکان زیر 2 سال : رایگان

Istanbul Dolphinarium

Istanbul Dolphinarium

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.