من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید اژه پارک ازمیر - Ege park shopping center izmir


یکی از شهرهای خاص و زیبای ترکیه برای سفر ، شهر ازمیر است ، مردم مهربان این شهر ، احساس خوبی را به گردشگران القا می کنند . ازمیر از نظر وسعت سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر ترکیه بعد از استانبول می باشد . ازمیر شهری سرزنده است و در مدت فستیوال بین المللی هنر در ماه خرداد و تیر بازدیدکننده های بسیاری را به سمت خود میکشد . تور ازمیر از دلنشین ترین و آرام بخش ترین تورهای ترکیه است . خوشبختانه در این شهر ترکیه هم ، امکان خریدهای خوب ، خصوصا کفشهای دست دوز را خواهید داشت . در اینجا میخوایم یکی از بهترین مراکز خرید ازمیر ، یعنی مرکز خرید اژه پارک را به شما معرفی کنیم .
مرکز خرید اژه پارک ازمیر

مرکز خرید اژه پارک ازمیر 

ادامه مطلب ...

مساجد قونیه ترکیه


بزرگترین استان ترکیه از نظر وسعت ، قونیه است . مرکز این استان ، شهری با همین نام می باشد . قونیه به دلیل پیشینه تاریخی و قدمت طولانی ، دارای آثار تاریخی متعددی ست که توجه گردشگران را بخود جلب می کند . در تور ترکیه می توانید به این شهر سفر کنید و از دیدنی های ترکیه در این شهر تاریخی ، دیدن نمایید . اگر به تاریخ اسلام در ترکیه علاقمندید و یا از دیدن بناهای تاریخی لذت می برید می توانید از مساجد قونیه بازدید کنید . در زیر برخی از این مساجد معرفی شده اند .
http://www.turkeyhotel.ir

قونیه

  ادامه مطلب ...

نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول


یکی از بزرگترین نمایشگاههای ترکیه که در تور استانبول شاهد آن می باشیم ، نمایشگاه غذاهای دریایی ست که نمایندگان حدود ۱۵۰ کشور دنیا در آن شرکت می کنند . ترکیه میزبان خوبی برای این نمایشگاه بین المللی ست  و دارای شرایط مناسب برای برگزاری این نمایشگاه می باشد خصوصا که خود در این زمینه بسیار مستعد است و  بخش غذای دریایی ترکیه روز به روز بیشتر رشد می‌کند بطوری که تا پایان سال ۲۰۱۴ به سطح ۴,۲۹۶ میلیارد دلار صادرات رسیده است . این مقدار درآمد ، ترکیه را به قدرتمندترین عرصه سرمایه‌گذاری برای صنعت غذای دریایی تبدیل کرده است. در سال ۲۰۱۷ نیز برنامه ریزی دقیقی برای برپایی نمایشگاه غذای دریایی در استانبول شده است . این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه های استانبول در سال ۲۰۱۷  خواهد بود .
نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول

نمایشگاه غذاهای دریایی استانبول

 
ادامه مطلب ...