من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید اژه پارک ازمیر - Ege park shopping center izmir


یکی از شهرهای خاص و زیبای ترکیه برای سفر ، شهر ازمیر است ، مردم مهربان این شهر ، احساس خوبی را به گردشگران القا می کنند . ازمیر از نظر وسعت سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر ترکیه بعد از استانبول می باشد . ازمیر شهری سرزنده است و در مدت فستیوال بین المللی هنر در ماه خرداد و تیر بازدیدکننده های بسیاری را به سمت خود میکشد . تور ازمیر از دلنشین ترین و آرام بخش ترین تورهای ترکیه است . خوشبختانه در این شهر ترکیه هم ، امکان خریدهای خوب ، خصوصا کفشهای دست دوز را خواهید داشت . در اینجا میخوایم یکی از بهترین مراکز خرید ازمیر ، یعنی مرکز خرید اژه پارک را به شما معرفی کنیم .
مرکز خرید اژه پارک ازمیر

مرکز خرید اژه پارک ازمیر  

shopping_center_clipart-turkeythmbدر سفر به شهر زیبای ازمیر ، میتوانید از مراکز خرید مدرن این شهر دیدن کنید و جدیدترین اجناس برندهای مروف دنیا را در فروشگاههای این مراکز ببینید . مرکز خرید اژه پارک در ازمیر ، یکی از بازارهای محبوب در شهر ازمیر محسوب می شود و مورد استقبال شهروندان و توریست ها قرار گرفته است . در این مرکز خرید فروشگاه های متعدد ، اجناس با کیفیت از برندهای معروف بین المللی را عرضه می کنند . این مرکز خرید در کنار فروشگاههای خود ، امکانات دیگری دارد که میتواند بازدیدکنندگان را ساعتها به خود مشغول کند . امکانات تفریحی ، رستوران های شیک با انواع غذاهای ترکی و بین المللی ، ۶ سالن سینما ، سالن بولینگ و بیلیارد ، کافی شاپ و کافه تریا با انواع نوشیدنی و … از دیگر امکانات مرکز خرید اژه پارک بشمار می آیند .

مرکز خرید اژه پارک در ازمیر

مرکز خرید اژه پارک در ازمیر

shopping_center_clipart2-turkeythmbمرکز خرید ازه پارک دارای ۱۱۵ فروشگاه است و در این مرکز خرید اجناس متنوعی از جمله لباس ، کیف و کفش ، ساعت ، بدلیجات ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … بفروش می رسد . این مرکز خرید دارای دوشعبه است و شعبه یک بازار خرید اژه پارک نسبت به شعبه ۲ آن بازدیدکننده بیشتری دارد . با این وجود مدیریت شعبه ۲ تلاش کرده است تا میزان امکانات در شعبه دوم را افزایش دهد. به طوری که تعداد زیادی کافه تریا ، رستوران ، سینما ، بولینگ و بیلیارد در این مرکز راه اندازی شده است و دارای پارکینگی با ظرفیت ۱۱۰۰ خودرو می باشد . در ضمن فروشگاه میگروس هم در این مرکز خرید ، شعبه دارد . با توجه به امکانات ازه پارک ، این مرکز خرید یکی از تفریحات ازمیر محسوب می شود .

ege park shopping center izmir

ege park shopping center izmir

know_clipart5 اطلاعات مرکز خرید اژه پارک :

آدرس مرکز خرید اژه پارک ازمیر : Mavişehir, D:2040/104, 35540 Mavişehir/Karşıyaka/İzmir, Turkey
ساعات کار مرکز خرید اژه پارک ازمیر : ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.