من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

جاذبه های دیدنی روسیه

روسیه بزرگترین کشور دنیا با نژادی قدرتمند، فرهنگی متمایز و مناظر نفسگیر همواره توریست های زیادی را به خود جذب می کند. در اینجا برخی از مهمترین جاذبه های طبیعی و تاریخی روسیه را بر اساس بهترینهای سایت تریپ ادوایزر برای گردشگران تور روسیه معرفی می کنیم:

جاذبه های طبیعی روسیه

دریاچه بایکال

بایکال بزرگترین و عمیق ترین دریاچه دنیا، هر سال هزاران توریست از سراسر دنیا به خود جذب می کند.آبهای بایکال به قدری شفاف و تمیز است که در گذشته برای آب درمانی از آن استفاده می شد و بیماران برای شفا یافتن از این آب می نوشیدند. بایکال به ویژه در فصل زمستان که به شکل یک سرسره بزرگ می شود، زیباست و از آن به عنوان میدان اسکی استفاده می شود.

russia دریاچه بایکال

جزیره کیژی

یکی از جاذبه های اصلی جمهوری کارلیا و دیدنی های روسیه ، که زیاد معروف نیست ولی فوق العاده زیباست، دریاچه کیژی واقع در دومین دریاچه بزرگ اروپاست ینی دریاچه اونگا. دریاچه کیژی یک موزه در فضای باز است که شما را به گذشته دور در روسیه می برد. کلیساهای چوبی این جزیره را به میراث فرهنگی و طبیعی روسیه تبدیل کرده است.

russia جزیره کیژی

دره مرمر روسکلا

اگر به منطقه زیبای کارلیا رفتید، بدون بازدید از دره مرمر روسکلا در نزدیکی شهر سورتاوالا ، آنجا را ترک نکنید! در گذشته از معادن این بخش سنگ مرمر استخراج می شده، بعد از مدتی عملیات استخراج سنگ مرمر توقف یافته و سه حوضچه آب در آنجا به وجود آمده است. این دره مرمرین در هر فصلی از سال زیباست و همیشه آماده پذیرش بازدیدکنندگان می باشد.

russia دره مرمر روسکلا

دره آبفشان

بیایید شما را به بخشی کاملا متفاوت از روسیه ببریم! شبه جزیره کامچاتکا که طبیعتی فوق العاده دیدنی و جذاب دارد.. دره آبفشان یکی از بزرگترین آبفشانهای دنیاست که تنها در اوراسیا وجود دارد.. این منطقه منحصر به فرد در ارتفاع 500 متری قرار دارد و آبفشانهای متعددی را شامل می شود. آب گرمی که از سطح زمین بیرون می زند. شاید کمی ترسناک باشد ولی این پدیده طبیعی منحصر به فرد واقعا ارزش بازدید را دارد.

russia دره آبفشان

کوهستان آلتای

در مرز آسیای مرکزی و سیبری، کوه های باشکوه آلتای قرار دارند که نمیتوان بدون بازدید از این مکان با چشمان خودتان، زیبایی منحصر به فردش را تجسم کرد. طبیعت آلتای متنوع است و شامل ترکیب متضادی از مناظر مختلف در منطقه ای کوچک می شود. دریاچه کوهستانی تلتسکوئه به خاطر آبهای کریستالی و انواع حیات وحش یک جواهر واقعی ست. به بازدید از این کوه های آلتای بروید و از مناظر خیره کننده آن، هوای پاک و سکوت کوهستانی لذت ببرید.

russia کوهستان آلتای

جاذبه های تاریخی روسیه

کلیسای سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل یکی از منحصر به فردترین جاذبه های توریستی روسیه واقع در میدان سرخ مسکو می باشد. این کلیسا توسط یکی از چهره های شرور دنیا در سال 1561 مثل یک شعله رو به افزایش شکل گرفت. کلیسای سنت باسیل با یکی از خاص ترین معماری های دنیا امروزه به عنوان یک موزه استفاده می شود و میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. این موزه با رنگهای خیره کننده یکی از نمادین ترین جاذبه های روسیه به شمار می رود.

russia کلیسای سنت باسیل

موزه آرمیتاژ

موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ یکی از بزرگترین و قدیمی ترین موزه های دنیاست. موزه آرمیتاژ که در سال 1764 توسط کاترین کبیر ساخته شد، به هنر و فرهنگ اختصاص دارد. این موزه شامل بزرگترین مجموعه نقاشی دنیا می شود که بیش از 3 میلیون اثر هنری و عتیقه جات در آنجاست. این موزه در واقع مجموعه ای از 6 ساختمان تاریخی می باشد که کاخ زمستانی و سالن تئاتر هم از این دسته می باشند. این موزه یکی از شگفت انگیز ترین پنجره های فرهنگی روسیه به شمار می رود.

russia موزه آرمیتاژ

کلیسای سنت سوفیا

کلیسای سنت سوفیا که در بین سالهای 1045 تا 1050 توسط ویلادیمیر در نووگورد ساخته شد، یکی از قدیمی ترین کلیساهای روسیه به شمار می رود. این کلیساه به 5 گنبد طلایی خود معروف است. این کلیسا پر از آثار عتیقه و مجسمه های مذهبی ست.

russia کلیسای سنت سوفیا

کاخ کرملین

مجتمع کرملین در قلب مسکو ، اقامتگاه رسمی رییس جمهور روسیه می باشد که در قرن 14 توسط حاکمان روسیه ساخته شد و با دیوارها و برج های بلند احاطه شده. از بین 18 برج بزرگ، برج اسپاسکایا شاید معروف ترین آنها باشد.  میدان کلیسا، کلیسای دورمیتیون، و کاخ ترم برخی از جاذبه هاییست که در این منطقه میتوانید بیابید.

russia کاخ کرملین

تور آنتالیا خرداد ۹۶


تور آنتالیا خرداد ۹۶

مناطق توریستی آنتالیا در بهار و تابستان بیش از سایر شهرهای ترکیه میزبان گردشگرانی ست که تنها برای تفریح به این کشور آمده اند . آب و هوای خوب آنتالیا و تفریحات متنوع و دلچسبش ، هتل های ۵ ستاره با خدمات عالی و محیط نسبتا آرام و … گردشگران را از انتخاب این شهر برای سفر ، خشنود می کند . قیمت تور آنتالیا نیز در این زمان برای یک سفر هفت روزه بسیار مناسب است . تور آنتالیا خرداد ۹۶ با وجود تعطیلات رونق بیشتری دارد اما قیمت تور تغییر چندانی نخواهد داشت .
تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا خرداد ۹۶

 
ادامه مطلب ...

دهکده سیرالی آنتالیا مناسب تور نیم روزی

دهکده سیرالی آنتالیا

افرادی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند بیشتر وقت خود را به تفریح اختصاص میدهند درست برعکس افرادی که تور استانبول را انتخاب می کنند و بیشتر وقت خود را در مراکز خرید سپری می کنند . یکی از تفریحات آنتالیا ، بهره گیری از طبیعت زیبای این استان ساحلی ترکیه است . از جمله مناطق طبیعی و زیبای آنتالیا ، دهکده سیرالی ست که ساحل تمیز و طولانی اش ، گردشگران بسیاری را جذب می کند .
http://www.turkeyhotel.ir/

دهکده سیرالی آنتالیا

  ادامه مطلب ...

تور آنتالیا اردیبهشت ماه ۹۶

تور آنتالیا اردیبهشت ماه ۹۶

بنا به دلایل مختلف ، تور آنتالیا در فصل بهار رونق بیشتری دارد . آب و هوای خوب و پروازهای مستقیم به آنتالیا از مهم ترین دلایل پر رنگ شدن این تور در فصل بهار است . تور آنتالیا اردیبهشت ۹۶ نسبت به سالهای گذشته شرایط بهتری دارد : قیمت مناسب و ارزان تور ، راه سفر را هموارتر کرده است . تور ارزان آنتالیا اردیبهشت ۹۶ ، بسیار وسوسه انگیز می باشد و گردشگران را به این شهر ساحلی ترکیه راغب می کند .
تور رودخانه آنتالیا

تور رودخانه آنتالیا

 
ادامه مطلب ...

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول اردیبهشت ۹۶

تور استانبول اردیبهشت ماه یکی از بهترین تورهای ترکیه می باشد . آب و هوای عالی ، تفریحات دلچسب و قیمت مناسب تورها باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا می شود . با توجه به تقاضا ، تعداد پروازها در این ماه رشد چشم گیری دارند و ایرلاین های مختلفی ، به سمت استانبول پرواز دارند . در اینجا میتوانید قیمت تور استانبول اردیبهشت ۹۶ را در برخی هتل های استانبول ببینید .
تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول اردیبهشت ۹۶

 
ادامه مطلب ...