من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور آنتالیا خرداد ۹۶


تور آنتالیا خرداد ۹۶

مناطق توریستی آنتالیا در بهار و تابستان بیش از سایر شهرهای ترکیه میزبان گردشگرانی ست که تنها برای تفریح به این کشور آمده اند . آب و هوای خوب آنتالیا و تفریحات متنوع و دلچسبش ، هتل های ۵ ستاره با خدمات عالی و محیط نسبتا آرام و … گردشگران را از انتخاب این شهر برای سفر ، خشنود می کند . قیمت تور آنتالیا نیز در این زمان برای یک سفر هفت روزه بسیار مناسب است . تور آنتالیا خرداد ۹۶ با وجود تعطیلات رونق بیشتری دارد اما قیمت تور تغییر چندانی نخواهد داشت .
تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا خرداد ۹۶

  

ممکن است دلایل مختلفی برای سفر به آنتالیا(حضور در نمایشگاه ها ، دوره های آموزشی ، مصاحبه و …) داشته باشید ، توصیه میکنیم دلایلتان را نادیده بگیرید و از تفریحات آنتالیا بهره مند شوید . برای تمام سلایق شرایط تفریح در آنتالیا مهیاست : غواصی ، جت اسکی ، رافتینگ ، کوادسافاری ، تور کشتی ، پارک آبی ، حمام ترکی ، تور روخانه ، تور کوهنوردی و … . در کنار اینها ، به پیشنهادات ساده ما را برای یک سفر خوب به آنتالیا ، حتما توجه کنید .

شاید برای محاسبه مخارج سفر به یک براورد هزینه اولیه از تورتان نیاز داشته باشید ، در اینجا میتوانید قیمت تور آنتالیا خرداد ۹۶ را در هتل های مختلف ببینید :

قیمت تور آنتالیا خرداد ۹۶
هتل درجه و سرویس قیمت ۲ تخته قیمت ۱ تخته توضیحات توضیحات
هتل رامادا ریزورت لارا
*۵ , U.All ۲,۶۲۵,۰۰۰ تومان ۳,۰۵۵,۰۰۰ تومان
پرواز سان اکسپرس خرداد ۹۶
هتل کروانسرای لارا
*۵ , U.All ۲,۷۴۰,۰۰۰ تومان ۳,۲۲۵,۰۰۰ تومان پرواز سان اکسپرس خرداد ۹۶
هتل تایتانیک دلوکس
*۵ , U.All ۳,۵۰۵,۰۰۰ تومان ۴,۳۷۰,۰۰۰ تومان پرواز سان اکسپرس خرداد ۹۶
هتل دلفین امپریال
*۵ , U.All ۳,۹۴۰,۰۰۰ تومان ۵,۰۳۰,۰۰۰ تومان پرواز سان اکسپرس خرداد ۹۶
هتل ریکسوس یان گیت
*۵ , U.All ۵,۰۳۰,۰۰۰ تومان ۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان پرواز سان اکسپرس خرداد ۹۶

 

خدمات تورآنتالیا خرداد۹۶ :

  • بلیط آنتالیا
  • ویزا ترکیه
  • اقامت ۸ روز در هتل با صبحانه
  • ترانسفر VIP زمینی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی سامان

اگر قصد اقامت در هتلی غیر از موارد ذکر شده و یا استفاده از پروازهای خارجی را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

در صورتی که میخواهید سفر لذت بخشی را تجربه کنید پیش از سفر اطلاعات لازم را درباره مقصد کسب کنید تا بتوانید به راحتی از جاهای دیدنی آنتالیا بازدید کنید .

سعادت سیر مجری مستقیم تورهای ترکیه و تور آنتالیا

۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳ ۰۲۱

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.