من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل گرند هالیک استانبول



از میان هتل های ۴ ستاره استانبول که برای اقامت تور استانبول بسیار مناسب است ، میتوان به هتل گرند هالیک اشاره کرد . این هتل در منطقه بی اغلو قرار دارد و از مهم ترین ویژگی های آن میتوان به فاصله بسیار کم با ایستگاه مترو و اتوبوس ، فاصله ۱۰ دقیقه ای با میدان تکسیم بصورت پیاده ، فاصله ۲۰۰ متری تا برج تاریخی گالاتا و نزدیکی به خیابان استقلال اشاره کرد . البته سرویس صبحانه هتل گرند هالیک استانبول نیز شهرت دارد . در اینجا میتوانید با این هتل بیشتر آشنا شوید .
هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک استانبول

 
ادامه مطلب ...

تور استانبول عید فطر ۹۶


استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که در تابستان پذیرای گردشگرانی از سراسر دنیاست . اما در ماه ژوئن و ژوئیه ، تور استانبول برای گردشگران ایرانی در الویت قرار دارد و علت اصلی آن ، تعطیلات عید فطر می باشد . در کشور ترکیه به مناسب عید فطر سه روز تعطیل رسمی می باشد که در روز اصلی عید شهر تقریبا تعطیل است و تنها غذاخوریها به روی مردم باز می باشند . تور استانبول عید فطر ۹۶ میتواند گزینه خوبی هم برای خرید و هم برای استراحت باشد .
مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد استانبول

 
ادامه مطلب ...

تور استانبول خرداد ۹۶


تور استانبول خرداد ۹۶

تور استانبول در تمام ایام سال رونق دارد اما در فصل بهار ، آب و هوای استانبول به دیگر دلایل گردشگران برای سفر به استانبول افزوده می شود . هتل های استانبول در این فصل مملو از گردشگرانی ست که برای تفریح و خرید به این شهر می آیند . در سال های گذشته برگزاری جشنواره خرید در ماه آخر فصل بهار باعث می شد تور استانبول ویژه خرداد بیشتر از تورهای دیگر مورد توجه قرار بگیرد .

تور استانبول خرداد ۹۶ با ماه مبارک رمضان مصادف شده است . با وجود جمعیت بالای مسلمانان در ترکیه اما شرایط برای گردشگران سخت نخواهد بود . ماه مبارک رمضان در ترکیه با آداب و رسوم زیبایی همراه است که برای مسافران بسیار جذاب است . تفریحات آبی و سایر تفریحات در استانبول پابرجا هستند و قوانین خاصی در شهر برقرار نیست . تنها به صورت خودجوش مردم سعی میکنند از خوردن و آشامیدن در سطح خیابانها پرهیز کنند  اما رستورانها طبق برنامه عادی خود به روی مردم باز هستند .

 
ادامه مطلب ...