من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول خرداد ۹۶


تور استانبول خرداد ۹۶

تور استانبول در تمام ایام سال رونق دارد اما در فصل بهار ، آب و هوای استانبول به دیگر دلایل گردشگران برای سفر به استانبول افزوده می شود . هتل های استانبول در این فصل مملو از گردشگرانی ست که برای تفریح و خرید به این شهر می آیند . در سال های گذشته برگزاری جشنواره خرید در ماه آخر فصل بهار باعث می شد تور استانبول ویژه خرداد بیشتر از تورهای دیگر مورد توجه قرار بگیرد .

تور استانبول خرداد ۹۶ با ماه مبارک رمضان مصادف شده است . با وجود جمعیت بالای مسلمانان در ترکیه اما شرایط برای گردشگران سخت نخواهد بود . ماه مبارک رمضان در ترکیه با آداب و رسوم زیبایی همراه است که برای مسافران بسیار جذاب است . تفریحات آبی و سایر تفریحات در استانبول پابرجا هستند و قوانین خاصی در شهر برقرار نیست . تنها به صورت خودجوش مردم سعی میکنند از خوردن و آشامیدن در سطح خیابانها پرهیز کنند  اما رستورانها طبق برنامه عادی خود به روی مردم باز هستند .

  

در اینجا میتوانید نرخ برخی از تورهای استانبول ویژه خرداد ۹۶ را ببینید . اگر قصد اقامت در هتل دیگر و رزرو پرواز دیگری را دارید ، با همکاران ما مشورت کنید :

 

قیمت تور استانبول خرداد ۹۶
هتل درجه و سرویس قیمت ۲ تخته قیمت ۱ تخته توضیحات توضیحات
هتل توپکاپی
*۳ , B.B ۱,۰۵۵,۰۰۰ تومان ۱,۲۴۵,۰۰۰ تومان
پرواز آسمان – ۴ شب
خرداد ۹۶
هتل آلفا
*۳ , B.B ۱,۰۷۵,۰۰۰ تومان ۱,۲۸۵,۰۰۰ تومان پرواز آسمان – ۴ شب خرداد ۹۶
هتل آل سیزن
*۴ , B.B ۱,۱۶۵,۰۰۰ تومان ۱,۴۵۵,۰۰۰ تومان پرواز آسمان – ۴ شب خرداد ۹۶
هتل کریستال
*۴ , B.B ۱,۲۳۵,۰۰۰ تومان ۱,۲۳۵,۰۰۰ تومان پرواز آسمان – ۴ شب
خرداد ۹۶
هتل گرند حیات
*۵ , B.B ۱,۹۱۵,۰۰۰ تومان ۲,۹۷۵,۰۰۰ تومان پرواز آسمان – ۴ شب خرداد ۹۶

 

نکات مربوط به تور استانبول :

  • ماهان ایر به استانبول در ایام هفته پرواز دارد .
  • در صورتی که بخواهید با پرواز ترک سفر کنید ، میتوانید با هزینه اضافه پرواز مورد نظرتان را انتخاب کنید .
  • با توجه به این که نرخ ها مدام در حال تغییر است ممکن است بتوانید تور مورد نظرتان را با قیمت پایین تری تهیه کنید .
  • در صورتی که هتل خاصی مد نظر شماست با همکاران ما تماس بگیرید و نسبت به رزرو آن اقدام نمایید .
  • داشتن گذرنامه با هفت ماه اعتبار الزامی است .
  • طوری برنامه ریزی کنید که سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید .

رزرو تور استانبول ارزان با خدمات عالی را از همکاران ما بخواهید .

با ما تماس بگیرید
۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳ – ۰۲۱ سعادت سیر گیتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.