من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول عید فطر ۹۶


استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که در تابستان پذیرای گردشگرانی از سراسر دنیاست . اما در ماه ژوئن و ژوئیه ، تور استانبول برای گردشگران ایرانی در الویت قرار دارد و علت اصلی آن ، تعطیلات عید فطر می باشد . در کشور ترکیه به مناسب عید فطر سه روز تعطیل رسمی می باشد که در روز اصلی عید شهر تقریبا تعطیل است و تنها غذاخوریها به روی مردم باز می باشند . تور استانبول عید فطر ۹۶ میتواند گزینه خوبی هم برای خرید و هم برای استراحت باشد .
مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد استانبول

  

آب و هوای استانبول در عید فطر نسبتا مناسب می باشد و بیشینه دما در این ایام حدود ۲۲ درجه سانتیگراد می باشد . در هفته آخر ماه رمضان اکثر مغازه ها حراج میزنند و در دو روز بعد از عید نیز این تخفیفات بیشتر می شود .  همانطور که گفتیم تعطیلات عید فطر در ترکیه ، سه روز می باشد : روز اول (روز عید) همه مراکز کاملا تعطیل می باشد به استثنا رستورانها . از روز دوم همه مراکز دیدنی و مراکز خرید استانبول باز هستند و معمولا در هرینه بلیط ورودی اماکن دیدنی به گردشگران تخفیف داده می شود .

اگر مایلید در تیر ماه ۹۶ به استانبول سفر کنید میتوانید نرخ برخی تورها و همچنین خدماتی را که در این تورها ارائه می شود را مطالعه کنید و البته برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید :

تور استانبول ویژه عید فطر ۹۶ هتل ۴ ستاره گراند هالیک تکسیم:

هزینه تور استانبول عید فطر ۹۶ هتل گراند هالیک تکسیم : اقامت برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۴۳
خدمات تور استانبول تابستان۹۶ هتل گراند هالیک تکسیم : بلیط رفت و برگشت با پرواز اطلس جت ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات B.B

————————————————————————————————————————————————–

تور استانبول ویژه عید فطر ۹۶ هتل تایتانیک سیتی تکسیم :

هزینه تور استانبول عید فطر ۹۶ هتل تایتانیک سیتی تکسیم : اقامت برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۴۳
خدمات تور استانبول تابستان۹۶ هتل تایتانیک سیتی تکسیم : بلیط رفت و برگشت با پرواز اطلس جت ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات B.B

————————————————————————————————————————————————–

تور استانبول ویژه عید فطر ۹۶ هتل آوانتگارد استانبول:

هزینه تور استانبول عید فطر ۹۶ هتل آوانتگارد : اقامت برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۴۳
خدمات تور استانبول تابستان۹۶ هتل آوانتگارد : بلیط رفت و برگشت با پرواز اطلس جت ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات B.B

برای آگاهی از بهترین تورهای استانبول ویژه عید فطر و یا براورد هزینه تورهای مورد نظر خود با همکاران ما تماس بگیرید .
۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.