من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ازمیر تابستان ۹۶

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا ست و در ساحل دریای اژه قرار دارد . جاذبه های ازمیر مانند سواحل زیبای ماسه‌ای ، آثار تاریخی متعدد ، آبهای معدنی در سواحل چشمه ، شهر باستانی ترووا و … گردشگران را به بازدید از این شهر ، مشتاق می کند . تور ازمیر تابستان ۹۶ میتواند فرصت خوبی برای بازدید از این شهر زیبا و تاریخی باشد .
تور ازمیر

ازمیر

 
ادامه مطلب ...

هتل هدف ریزورت آلانیا


یکی از هتل های آلانیا که میتواند میزبان شما در تور آلانیا باشد ، هتل هدف ریزورت است . Hedef Resort یکی از هتل های ۵ ستاره آلانیاست که در منطقه کوناکلی این شهر واقع شده است . فاصله هتل هدف تا مرکز شهر آلانیا حدود ۱۲ کیلومتر ، تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۰۰ کیلومتر می باشد .
هتل هدف ریزورت آنتالیا

هتل هدف ریزورت آلانیا

  ادامه مطلب ...

موزه پرا استانبول

موزه پرا در خیابان مشروطیت شماره ۶۵ واقع شده و فاصله اندکی تا میدان تکسیم دارد . موزه پرا که موزه ای هنری و زیبا در منطقه بی اوغلو است در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده و کلکسیونی ارزشمند از آثار گذشته را به نمایش گذاشته است . این موزه که از جاذبه های گردشگری استانبول  به شمار می آید توسط سونا و اینان کراچ راه اندازی شده است .  Pera Museum Istanbul   در ساختمانی ۵ طبقه که در گذشته متعلق به هتل بریستول بوده واقع شده است . ساختمان موزه Pera بسیار دیدنی ست و در سال ۱۸۹۳ ساخته شده و در طی بازسازی که بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ بر روی آن انجام شده نمای خارجی آن تغییر نکرده ولی فضا و دکوراسیون داخلی آن تماما بازسازی و تعمیر شده است .

Pera Museum Istanbul

Pera Museum Istanbul

Pera Museum Istanbul

Pera Museum Istanbul

  ادامه مطلب ...

لیست اشیا ممنوعه در پرواز ترکیه

 پروازهای ترکیه نیز مانند سایر پروازها از یک قانون مشترک تبعیت می کنند و لیست اشیا ممنوعه در پرواز تقریبا یکسان می باشد . بهتر است قبل از بستن چمدان ها این لیست را مطالعه کنید تا در فرودگاه به مشکل برنخوردید و باعث اتلاف وقت خود و دیگران نشوید . 
لیست اشیا ممنوعه در پرواز

لیست اشیا ممنوعه در پرواز

  ادامه مطلب ...

آب و هوای ترکیه


یکی از مهم ترین کشورهای توریستی دنیا ، ترکیه است ، از آنجا که این کشور سالانه میزبان شمار زیادی از گردشگران از سراسر دنیاست که تور ترکیه را انتخاب می کنند ، شرایط آب و هوایی ترکیه نقش زیادی در زمان ازدحام گردشگران خواهد داشت . اما از آنجا که هر ناحیه کشور دارای شرایط بخصوص و متفاوتی ست ، در تمام ایام سال از گردشگر خالی نخواهد بود . ترکیه توسط کوههای بلند و دریاهای آزاد احاطه شده است و همانند قیفی لبریز از شگفتی های طبیعی است . جدای از آن ، آب و هوای کشور ترکیه دارای تنوعی عجیب از آب و هوای مدیترانه ای تا آب و هوای قاره ای ست . مناطق شمالی ترکیه آب و هوای اقیانوسی دارد در حالی که مناطق جنوب آن دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است . آب و هوای حاکم در مناطق داخلی نسبتا خشک و قاره ای ست . بنابراین شما می توانید در یک روز در ترکیه چهار فصل را تجربه کنید . به طورکلی ترکیه چهار منطقه آب و هوایی دارد :

  • سواحل جنوب و سواحل غرب با آب و هوایی مدیترانه ای
  • سواحل دریای سیاه با تابستان هایی گرم و زمستان هایی معتدل و مرطوب
  • بخش های شرق و شمال شرقی ترکیه با آب وهوایی کوهستانی
  • بخش های مرکزی فلات آناتولی با آب وهوای نسبتا خشک قاره ای

gavuragili-5-qpr



 
ادامه مطلب ...