من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

موزه پرا استانبول

موزه پرا در خیابان مشروطیت شماره ۶۵ واقع شده و فاصله اندکی تا میدان تکسیم دارد . موزه پرا که موزه ای هنری و زیبا در منطقه بی اوغلو است در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده و کلکسیونی ارزشمند از آثار گذشته را به نمایش گذاشته است . این موزه که از جاذبه های گردشگری استانبول  به شمار می آید توسط سونا و اینان کراچ راه اندازی شده است .  Pera Museum Istanbul   در ساختمانی ۵ طبقه که در گذشته متعلق به هتل بریستول بوده واقع شده است . ساختمان موزه Pera بسیار دیدنی ست و در سال ۱۸۹۳ ساخته شده و در طی بازسازی که بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ بر روی آن انجام شده نمای خارجی آن تغییر نکرده ولی فضا و دکوراسیون داخلی آن تماما بازسازی و تعمیر شده است .

Pera Museum Istanbul

Pera Museum Istanbul

Pera Museum Istanbul

Pera Museum Istanbul

  

موزه پرا در استانبول در واقع کلکسیونی ارزشمند از مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی ، مجموعه ابزار اندازه گیری ، مجموعه عکس های استانبول قدیم ، مجموعه سرامیک و موزاییک است . در این موزه هر چند وقت یکبار نمایشگاه های هنری نیز برگزار می گردد . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد . این موزه یکی از جذاب ترین دیدنی های استانبول  به شمار می آید .

موزه پرا در استانبول

موزه پرا در استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.