من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور کشتی کروز استانبول


یکی از تفریحاتی که می توانید در تور استانبول ، تور کشتی است . تور کشتی از جذابترین تفریحات استانبول است که لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می آورد . تور کشتی کروز استانبول معمولا از ۷ عصر شروع میشود و تا نیمه شب ادامه دارد . این تور در تنگه بسفر  که شبهای زیبایی دارد برگزار می شود . 
تور کشتی استانبول

تور کشتی استانبول

 
ادامه مطلب ...

اکتور لونا پارک آنتالیا


در مرکز شهر آنتالیا و در ابتدای ساحل زیبای کنیاآلتی ، لونا پارک آکتور را می بینید . این پارک یکی از بزرگترین پارک های تفریحی آنتالیا می باشد . در سال ۱۹۹۱ طرح ساخت این شهربازی مطرح شد و پس از تصویب ، ساخت ان آغاز شد . لوناپارک در سال ۱۹۹۷ ، درست روبروی مرکز خرید میگروس که یکی از مهم ترین مراکز خرید آنتالیاست ، افتتاح شده و هر سال در حال بروز شدن و اضافه کردن وسایل بازی جدید می باشد . در این سالها حتی بناها و ورودی پارک نیز که شبیه ورودی یک قلعه می باشد ، نوسازی شده است .

آکتور لونا پارک آنتالیا

آکتور لونا پارک آنتالیا

  ادامه مطلب ...

گراند هتل وان - Grand Hotel Van


شهرستان وان در شرق استان وان ترکیه واقع در ساحل شرقی دریاچه وان قرار گرفته است. این شهرستان دارای سابقه طولانی به عنوان یک منطقه بزرگ شهری است. سالانه گردشگران بسیاری به این شهر زیبا سفر می کنند. این شهر دارای هتل هایی با امکانات بسیار است. از جمله هتل های شهر وان ترکیه ، گراند هتل وان است. اگر با تور ترکیه به شهر وان سفر کنید ، می توانید در این هتل اقامت کنید و از سفرتان لذت ببرید.
گراند هتل وان

گراند هتل وان

  ادامه مطلب ...

معروف ترین رستوران های استانبول


اگر میخواهید با رستوران های معروف استانبول آشنا شوید و در تور استانبول  در این رستورانها غذا میل نمایید ، بعضی از این رستورانهای استانبول را در زیر به شما معرفی می کنیم . تنوع رستورانها در استانبول بسیار چشمگیر است. تعدادی از رستوران های استانبول در داخل هتل ها قرار دارند ولی رستوران های لوکس و مجلل و کوچک و بزرگ زیادی در گوشه و کنار شهر بصورت مستقل فعالیت می کنند . غذاهای ترکی ، غذاهای ایتالیایی ، غذاهای کشور های مدیترانه و خاورمچیانه و انواع کباب ها لذیذ در رستوران های استانبول یافت می شود. اکثر رستوران ها و غذاخوری ها در بعد ازظهرها از ساعت ۶ باز می باشند ولی معمولا تا ساعت ۹ شب خلوت می باشند . برخی از رستوران در تمامی طول هفته و یا روزها و یا شب هایی خاص بصورت بوفه فعالیت می کنند و شما می توانید با پرداخت مبلغی ثابت و قابل توجه، هر آنچه را از غذاها و نوشیدنی ها میل دارید، تناول کنید.
رستوران های معروف استانبول

رستوران های معروف استانبول

  ادامه مطلب ...

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ، در ۵۰ کیلومتری شهر آنتالیا و ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است . هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا (واقع در منطقه بلک) عضو مجموعه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا میباشد . هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا دارای پارک آبی مجزا و نمایش اختصاصی دلفین است و با دارا بودن بیش از ۹۰۰ نفر پرسنل و ۶۴۰ اتاق متنوع تمامی نیازهای شما را فراهم می آورد. هتل ریکسوس پرمیوم یک هتل ۵ ستاره سوپر لوکس در شهر بلک در نزدیکی آنتالیا می باشد.هتل با قرار گرفتن در منطقه به وسعت ۴۰۵۰۰۰ متر مربع مملو از درختان سرو و ساحلی بطول یک کلیومتر، مرکز خرید و خیابانهای داخل آن و نهایتا امکانات موجود، هتل را به مانند یک شهر کاملا اختصاصی تبدیل کرده است.هتل ریکسوس پرمیوم در آنتالیا ساحل اختصاصی شنی و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد و تا لب آب ۲۰۰ متر فاصله دارد .

  ادامه مطلب ...