من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل پالم وینگز کوش آداسی

یکی از هتل های ۵ ستاره کوش آداسی که میتواند بهترین میزبان برای گردشگران در تور کوش آداسی باشد ، هتل پالم وینگز کوش می باشد . این هتل ساحلی کوش آداسی با داشتن خدمات و امکانات بسیار مناسب ، میهمانان خود را راضی نگه می دارد . هتل Palm Wings Efesus یکی از بهترین هتل های کوش آداسی ست که برای سفر تابستانی بسیار مناسب است  و فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر ۸۰ کیلومتر می باشد .
هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

  

فاصله هتل پالم وینگز افسس کوش آداسی تا مرکز شهر کوش آداسی حدود ۱۶ کیلومتر می باشد . ویژگی های این هتل ، اقامت دلچسبی را برای میهمانانش به ارمغان می آورد . نزدیکی هتل به ویرانه های افسس و خانه حضرت مریم ، ساحل زیبا ، پارک ملی برای همه میهمانان بسیار جذاب می باشد . ساحل اختصاصی هتل با کاملترین امکانات موجود در یک ساحل شنی در خدمت میهمانان هتل قرار می گیرد . این هتل خدماتش را به صورت یو ال ارائه می دهد . رستوران اصلی غذاهای بین المللی را به صورت بوفه باز سرو می کند (صبحانه ، صبحانه دیروقت ، ناهار و شام) . یک بوفه مخصوص کودکان نیز وجود دارد .

هتل 5 ستاره پالم وینگز کوش آداسی

هتل ۵ ستاره پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی دارای ۳۴۶ اتاق است . کلیه اتاق‌های هتل دارای کفپوش موکت شده زیبا هستند و به بالکن ، تهویه مطبوع هوا ، تلفن ، صندوق امانات ، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار ، سشوار و حمام مجهز هستند . می توانید در فضایی مملو از اکسیژن و نسیم دل انگیز دریا از پنجره های این هتل به تماشای دریای نیلگون اژه بنشینید .

تور هتل پالم وینگز کوش آداسی

تور هتل پالم وینگز کوش آداسی

 

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی شامل ساحل اختصاصی ، رستوران ، پارکینگ ، آسانسور ، تاکسی سرویس ، خود پرداز ، کافی شاپ ، رم سرویس ، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس ، فضای سبز ، خشکشویی ، رستوران فضای باز ، سشوار ، مینی بار ، باشگاه بدنسازی ، استخر سرباز ، زمین تنیس ، جکوزی ، باشگاه بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، سالن بازی کودکان ، ورزش های آبی (موتوری) ، کافی نت ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق می باشد . رستوران های آلاکارت هتل نیز انواع غذاهای ایتالیایی ، ترکی و دریایی را سرو می کنند . این هتل یکی از بهترین گزینه برای تور کوش آداسی تابستان می باشد .

تور کوش آداسی هتل پالم وینگز

تور کوش آداسی هتل پالم وینگز

تور کوش آداسی هتل پالم وینگز

تور کوش آداسی هتل پالم وینگز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.