من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

گراند هتل وان - Grand Hotel Van


شهرستان وان در شرق استان وان ترکیه واقع در ساحل شرقی دریاچه وان قرار گرفته است. این شهرستان دارای سابقه طولانی به عنوان یک منطقه بزرگ شهری است. سالانه گردشگران بسیاری به این شهر زیبا سفر می کنند. این شهر دارای هتل هایی با امکانات بسیار است. از جمله هتل های شهر وان ترکیه ، گراند هتل وان است. اگر با تور ترکیه به شهر وان سفر کنید ، می توانید در این هتل اقامت کنید و از سفرتان لذت ببرید.
گراند هتل وان

گراند هتل وان

  

 در مرکز شهر وان ترکیه ، گراند هتل  با یک رستوران سیاه و سفید و یک بار قرار دارد. این هتل ۴ ستاره است و  ۴۵۰ متر از موزه ون ، ۸۵۰ متر از ون تئاتر امور خارجه و ۴٫۲ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس وان فاصله دارد.دسترسی وای فای رایگان و یک میز ۲۴ ساعته ،اتاق های تهویه مطبوع ، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کابلی ، حمام خصوصی با سشوار و حولهایش برخی از امکانات آن هستند. در رستوران گراند هتل وان یک منو از انواع نوشیدنی ها و نوشابه ها در دسترس است. گراند هتل وان همچنین دارای امکانات برگزاری جلسات بری سازمان ها نیز می باشد.

گراند هتل وان

گراند هتل وان

گراند هتل وان

گراند هتل وان

گراند هتل وان دارای اتاق و سوئیت می باشد. اتاق های گراند هتل وان دارای تجهیزات بسیاری از جمله تلویزیون ال سی دی ۱۰۶ اینچی ( با کانال های ماهواره ای ) ، تهویه مطبوع ، مینی بار ، ماشین ساچکوروتما ، تلفن ، خدمات ۲۴ ساعته ، حمام و توالت بزرگ با کف پوش سرامیک و اینترنت بی سیم . عکسهای گراند هتل وان ، برخی امکانات گراند هتل وان را نمایش می دهند.

گراند هتل وان

گراند هتل وان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.