من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

اکتور لونا پارک آنتالیا


در مرکز شهر آنتالیا و در ابتدای ساحل زیبای کنیاآلتی ، لونا پارک آکتور را می بینید . این پارک یکی از بزرگترین پارک های تفریحی آنتالیا می باشد . در سال ۱۹۹۱ طرح ساخت این شهربازی مطرح شد و پس از تصویب ، ساخت ان آغاز شد . لوناپارک در سال ۱۹۹۷ ، درست روبروی مرکز خرید میگروس که یکی از مهم ترین مراکز خرید آنتالیاست ، افتتاح شده و هر سال در حال بروز شدن و اضافه کردن وسایل بازی جدید می باشد . در این سالها حتی بناها و ورودی پارک نیز که شبیه ورودی یک قلعه می باشد ، نوسازی شده است .

آکتور لونا پارک آنتالیا

آکتور لونا پارک آنتالیا

  

وسایل بازی این شهربازی که از تفریحات آنتالیاست ،  متنوع و متناسب با همه ی سنین می باشد . آدرنالین مکس یکی از وسیله های مهیج این پارک است که مردم به صورت دایراه وار می ایستند و آنها را میچرخاند و همه باهم جیغ می کشند !!  اختاپوس ، ماشین سواری ، ترامپولین ، قلعه فنری ، گوندولا سواری و انواع بازی های مهیج برای کوچک و بزرگ در اینجا فراهم شده است . قطار روح برای کودکان جذاب و سرگرم کننده می باشد . کارتینگ اما برای همه سنین جذاب است . اتاق بازی های کامپیوتری ، فوتبال دستی ، هاکی نیز وجود دارد و البته زمین هایی برای بازی کودکان وجود دارد و شما هم می توانید بر روی صندلی های پارک استراحت کنید .

aktur park funfair antalya

aktur park funfair antalya


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.